Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Final countdown!

  20-8-2013 17:52:20
Nooit gedacht dat ik het soort bruid zou zijn dat dagen op voorhand zou sterven van de zenuwen. Wat blijkt?? Yes I am :-D brandend maagzuur - niet kunnen concentreren - hartkloppingen... hopelijk trek ik het nog 2 dagen en valt alle 'last' van mijn schouders zodra mijn ventje aan mijn deur staat om mij op te pikken.
Toch leuk zo'n forum, hoef je je niet te schamen voor uw emoties want iedereen hier kan zich wel in mijn plaats stellen ;-)

Debby
23-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1023


Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik20-8-2013 17:53:56

Absoluut!
Ik heb nog 86 dagen te gaan en krijg het al benauwd als ik aan de dag denk...

Heel veel succes de komende dagen en veel plezier op je trouwdag !!



Cedric

 Meld misbruik20-8-2013 18:00:33

Veel succes en geniet vooral de dag zelf.

Ik herinner me nog dat we 's avonds in onze hotelkamer zaten en dat ik zoiets had van "is het al gedaan?".
Heel die dag is echt aan me voorbij gegaan, als in een droom.
Je wordt zo geleefd die dag en je gaat zo van de ene emotie in de andere, dat zo'n dag echt voorbij vliegt.

Genieten is de boodschap dus!

Nog veel succes!



Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik20-8-2013 18:15:14

Wel, ik dag dat ik zo zou zijn maar helemaal niet tot nu toe alles onder controle :) haha.. Veel plezier! :)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-8-2013 19:37:31

Zaaaaalig! Heb er al heimwee naar. Zenuwen of niet, geniet er toch van. Zoals Saartje hier een paar berichtjes gelden schreef, je krijgt dit gevoel in je beste herinneringen niet terug. Dikke zoen en geniiiiieten!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-8-2013 20:59:34

haha ok, brandend maagzuur is niet echt genieten.... maar het is wel lachen als je bedenkt hoe wij allemaal vanbinnen een klein beetje sterven van de zenuwen voor 'die ene dag'

geniet er maar van - ik krijg nu soms al kriebels in mijn buik als ik vb verslagjes hier lees en bedenk hoe dat op onze dag zou kunnen zijn... zaaaaaaaalig



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik25-8-2013 17:58:30

Bedankt iedereen voor de reacties! Ondertussen is onze grote dag voorbij en hij was in 1 woord FANTASTISCH!! ik heb mij zorgen gemaakt om niks - er is nu eens NIETS verkeerd gelopen - in feite was de dag nog mooier dan ik had durven hopen. Nu is het aan jullie - 'doet da goe' en zoals ze zeggen GENIET ervan van de eerste tot de laatste moment was het is echt zo voorbij (nu kan ik nog wel zalig nagenieten ;-))


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...