Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto's van de mooiste dag ooit 29 juni 2013

  20-8-2013 0:06:37
Een verslagje schreef ik eerder al. Maar deze foto's overtreffen dat! :)))))
Bedankt iedereen voor alle hulp en ideetjes!
Heel kort zal ik ook mijn medewerkers bedanken :)
Ik vond ze allemaal geweldig en heb op niemand commentaar! :)

kleed: La Sposa Outlet (Zo lang geaarzeld, maar zaterdagmorgen toen ik het aan had en in de spiegel keek, vond ik het een topkleed!!! En gelukkig heb ik dat vaak mogen horen!)
haar: Ynske van Gooik (Ze had nog niet vaak haar opgestoken voor een trouw, maar ik geloof in jonge krachten! Twee keer heeft ze proef gedaan. En de dag zelf kwam ze nog met een vlecht langs boven af. Top! Ik had mijn haarkam besteld op www.fashionhairaccessories.nl Perfecte service.)
Make-up: Hou van je huid, Roosdaal (Prima! Mooi naturel! Heel goede prijs/kwaliteit!)
Bloemen: Feri Tollembeek (Wat een mooi veldboeket! Ik had het niet anders gewild!)
Ringen: Fede di Oro Izegem (Alle lovende commentaren kan ik alleen maar bevestigen.)
Zaal: Ter Heyde Kester (Ik vond heel weinig over deze zaal op deze site. Maar ik ken de zaal al goed! We gaan er jaarlijks met de mountainbike nieuwjaar vieren! Nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Het was ook nu weer prima! Veel goede reacties op gekregen.)
Bakfiets: De Spaak Gooik - Kester (Voor een prikje konden we een bakfiets huren. Hij werd zelfs aan huis geleverd. Echt superleuk!)
Foto's: bevriende fotograaf Myriam Mathijs
DJ: Andy en Rudi (Niets dan lof gehad over hen! We hebben gedanst tot 5 uur! Jong en oud waren tevreden! Er stonden altijd 30-40 mensen op de dansvloer! Bij de polonaise was iedereen bijna mee! Het leukste feestje ooit!)


Ook dank aan onze burgemeester die van een burgerlijke plechtigheid een ware 'viering' heeft gemaakt! Op de 'herinneringsblaadjes' mochten de mensen aangeven wat ze zich zouden herinneren van onze dag en 'de bakfiets' en 'de viering in het gemeentehuis' werden heel vaak genoteerd.


Saartje
29-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 2140


krista
9-8-2013
 Meld misbruik20-8-2013 6:39:06

Mooie foto's... Origineel vervoer...
Een heel liefdevol huwelijk gewenst. X



Joke
27-7-2013
 Meld misbruik20-8-2013 7:14:50

Heel leuke en mooie foto's :-) Heel plezant met de bakfiets!
Proficiat ;-)



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik20-8-2013 7:55:46

Proficiat! Zeer mooi kleed!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik20-8-2013 8:01:38

Leuk met die bakfiets!



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik20-8-2013 8:46:34

Proficiat, mooie foto's !



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik20-8-2013 9:03:04

Proficiat, jullie straalden!!!



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik20-8-2013 9:33:11

Gefeliciteerd! Super leuke foto's!!



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik20-8-2013 12:05:58

De max! Jullie vervoer, zo wijs!
En die laarsjes, heb hier echt een megasmile :-)
Zag er inderdaad een top feestje uit!
Nog een dikke proficiat!!



Silke
24-5-2014
 Meld misbruik20-8-2013 13:20:24

Wauw, zo'n leuk thema, echt goed uitgewerkt! En jullie straalden allebei, amai! Zag er een zalige dag uit... Geniet nog maar lang na ;-)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-8-2013 13:32:22

Die bakfiets is echt geweldig!! Zo'n leuke foto's!!
Nog veel nageniet-plezier!!!

groetjes
Sandra



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik20-8-2013 14:12:43

Zo origineel met de bakfiets! Je kan duidelijk zien dat jullie super hard genoten hebben van je dag. Veel geluk samen en proficiat :-)!



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik20-8-2013 14:17:51

Hoe hard ik ook mijn best doe, maar dat gevoel val die week raak je zo snel kwijt. Je voelt je gewoon stralen... Machtig!



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik20-8-2013 18:17:42

Proficiat mooie foto's van een prachtige dag!
Nog veel geluk samen xx



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik20-8-2013 22:57:44

Amai wat een mooi stralende foto's. En wat een benenkracht heeft je man :-). En dikke proficiat en dat jullie nog vele fietstochtjes mogen meemaken ;-)



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik22-8-2013 22:16:43

Proficiat en jullie straalden... Leuke foto's!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info