Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemiddelde kostprijs trouwjurk

  6-8-2003 8:51:33
Hallo iedereen,

Kan iemand mij vertellen wat zo ongeveer de gemiddelde kostprijs is van een trouwjurk ?

Vanessa

Vanessa
2-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2808


Evi
23-8-2003
 Meld misbruik6-8-2003 8:54:01

Hoi,

Er is niet echt een gemiddelde kostprijs. Je hebt kleedjes vanaf 500 eur, en je hebt er voor 2.000 eur of meer.
Wanneer je gaat passen, zeg je best op voorhand je budget aan de verkooptster; anders kan je voorhebben dat je een heel mooie jurk past, maar dat ze uiteindelijk veel te duur is, en dat is helemaal niet fijn.





krista
8-8-2003
 Meld misbruik13-8-2003 13:15:18

ik ben naar kleren gaan kijken en de meeste waren nie naar de goesting van mijn portemonee dus ben ik op zoek gegaan naar een naaister. we zijn samen achter mijn stof geweest en deze koste samen 250e. aan mijn naaister moet ik 175e. dus heb ik mijn droomkleeed voor 425e. en daar zul je ver voor moeten zoeken hoor



natalie
2-7-2004
 Meld misbruik14-8-2003 16:05:17

Hallo , ik heb mijn trouwkleed van op marktplaats.nl . Ze is splinternieuw van een winkel die stopte en ik heb ze voor 150 euro kunnen kopen . Ik moet ze enkel nog wat laten inkorten . Misschien vind je daar iets. Ik heb ze laten overkomen met de post en ik moest maar 17 euro verzendingskosten betalen , vanwege natalie



mieke
26-6-2004
 Meld misbruik15-8-2003 17:42:10

Hallo,
afgelopen zaterdag ben ik mijn jurk gaan kopen en ik kwam op 595 Euro uit. Je kunt natuurlijk nog wel duurder gaan...
Dat hangt van jullie portemonnee en jullie keus af.



Gitte
9-1-2004
 Meld misbruik18-8-2003 14:05:35

Hallo Vanessa,
Ik heb mijn trouwkleed (dit is eigenlijk een rok met daar een doorschijnende rok over en een topje van Linea Raffelli) gekocht voor 805 €. Daar heb ik nog wel een bontstola bij (295 €) en de schoenen heb ik gemakshalve ook in de bruidswinkel gekocht omdat wij in januari trouwen en je nu dus geen crèmekleurige schoenen meer vindt (en ook omdat nu de kleur zeker bij de jurk past) en die kosten dan wel 250 €. Je maakt het dus zelf zo duur als je wil. Voordeel bij mij is dat ik later alles gewoon met andere kleding kan combineren en dus verder kan dragen ipv ergens veilig weg te hangen (wat ik persoonlijk zonde vind van het geld)
Naar mijn idee varieert een jurk van 500 € tot 2000 € (of nog meer). Als je vooraf goed weet wat je wil en vooral wat je budget is kan je dat aan de verkoopster zeggen en die houdt daar normaal gezien rekening mee. Reken alvast toch maar 20% bij je budget, voor het geval dat jouw droomjurk net boven de geplande prijs is.
veel succes,
Gitte



bianca
10-12-2004
 Meld misbruik18-8-2003 14:49:38

hoi vanessa,ik weet natuurlijk niet wat jullie budget is,maar je hebt trouwkleden in verschillende prijsklasse...maar je kunt natuurlijk ook je trouwkleed lenen,tweedehands kopen,of huren,veel succes,groetjes amber


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...