Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

16 augustus 2013...Bedankt aan iedereen die onze dag mee mooi maakte

  18-8-2013 14:10:31
Hoi iedereen,

Ik heb hier nooit veel op gepost, wel veel op gelezen, veel ideeën en raad opgedaan, maar ik ga hier toch iedereen bedanken die meegeholpen heeft aan onze mooie dag, of afraden wat er is foutgelopen...

Vooreerst wil ik de heer hierboven bedanken voor de mooie zonnige warme dag. Enkel spijtig dat het juist is beginnen regenen als de ceremonie begon en dat het daardoor binnen is moeten doorgaan ipv buiten.

Feestzaal Het Geuzenhof... Niets dan lof en eer aan deze zaal en aan de uitbaters. Zo een zalig en lief koppel. Van bij de voorbereidingen tot aan het einde van het feest hebben zij ons bijgestaan en stonden zij altijd klaar. De receptie was schitterend, niemand kwam iets te kort en het avondeten was fantastisch lekker. Het Geuzenhof is een echte aanrader voor wie een romantisch en sfeervol en vooral droomfeest wil...

DJ Michael van Ludwigs DJ's... Supermuziek, voor elk wat wils en voldoende afwisseling. Mijn ouders hebben zich rotgeamuseerd en moegedanst.

Videograaf Freddy Van Cauter...Heeft de volledige dag met ons doorgebracht. We zijn benieuwd naar de film. Niet altijd even gemakkelijk om altijd een camera op jou gericht te hebben, maar het went en zijn blij dat alle mooie momenten op film staan zodat wij deze kunnen herbeleven.

Fotograaf Bart Vandermeersche van Photo4You...Heeft ook de volledige dag met ons meegemaakt. Grappige fotograaf, geen oncomfortabel gevoel...Zijn zeer benieuwd naar onze foto's...

Onze ringen van Fede Di Oro...Supermooie ringen

Bruidsboeket en bloemstukken van Meander in Lede...Wauw, wat een mooi boeket, schitterend mooi...

Dirk, die ons in een schitterende wagen heeft vervoerd...

Mia Monta, voor Mijn superkleed... Het was een prinsessenkleed dat iedereen schitterend vond...

Onze zangeres Katy Satyn en pianist...Mensen, als jullie live-muziek willen tijdens jullie ceremonie, zij en de pianist zijn fantastisch... Wat een prachtige stem...Ontroerend, emotioneel mooi. Geen enkel liedje was teveel voor hen om aan te leren en ze hebben het super gedaan. Iedereen heeft tranen moeten laten (tranen van geluk) bij het horen van haar stem..

Rent-a-priest... een AFRADER...Mooie viering en mooie teksten, maar wat een onbeschofte boer. De oprichter Norbert Bethune is echt een onbeleefde en onbeschofte mens. Direct achter zijn geld vragen, boekjes mochten niet uitgedeeld worden voor de viering zodat hij kon afwijken van de teksten en een ganse preek kon doen over kindermisbruik en reclame kon maken over rent-a-priest. Helemaal ongepast voor een huwelijksviering en hij laat dan nog een mandje rondgaan voor geld op te halen. Hij kost dan al 400euro en dan nog zo onbeschoft. Ook ten opzichte van de mensen van het Geuzenhof zelf is hij neig uitgevlogen en heeft hen overal al zwartgemaakt. Ik had mijn viering met hem anders voorgesteld. Van in het begin van de viering stelde hij zijn eisen en deed zijn eigen zin ipv naar ons te luisteren op onze viering. Hij heeft onze uittrede compleet verpest.
Ik wou later nog beroep doen op rent-a-priest voor de doop van ons kind, maar dit doe ik niet meer. Dit was echt een domper op onze mooie dag en vind het echt spijtig dat hij de feestzaal zo zwartmaakt.

Voor de rest familie, vrienden, collega's en natuurlijk de getuigen moeten wij bedanken...

Het was een dag om nooit te vergeten...nu uitkijken naar de huwelijksreis, een cruise op de middellandse zee...

Van zodra ik de foto's heb zal ik een link plaatsen.

groetjes en aan iedereen die nog moet trouwen, het is cliché, maar het is waar, geniet van de dag, laat niets aan je hart komen, want de dag is voorbij voor je het weet...

astrid
16-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1810


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik18-8-2013 15:46:21

jammer dat rent-a-priest zo is tegen gevallen, maar blijkbaar hebben jullie het ook niet aan jullie hartjes laten komen, gelukkig :)

geniet nog lekker na en ik wens je een fantastische reis toe!! en natuurlijk wachten we allemaal nieuwsgierig op de foto's hihi

proficiat!!



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik18-8-2013 18:35:32

Blij dat je een fantastische dag hebt gehad met zoveel lieve mensen rondom jullie.
Jammer van de mens van rent a priest. Nu ben ik al blij dat ik daar niet voor gegaan ben... Denk vooral terug aan de geweldige momenten!
Alvast een hele fijne reis toegewenst!



Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik19-8-2013 7:48:06

Proficiat, leuk te horen dat jullie zo'n mooie dag hadden! Wij geven volgend jaar ook ons feest in het Geuzenhof, we waren er van overtuigd dat alles goed ging zijn, maar het is toch altijd leuk om het nog eens te horen. Het zijn idd super vriendelijke mensen! Geniet van jullie reis!



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik19-8-2013 10:00:38

Ik ben ook nog vergeten vertellen dat wij een praatpaal staan hadden en dat iedereen zich daar op uitgeleefd heeft...

Ik ben benieuwd wat er gaat opstaan :-)




Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik19-8-2013 12:16:07

mooie foto's
en inderdaad rode haarkleur staat je prachtig



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik20-8-2013 13:26:41

PROFICIAT met jullie huwelijk!
Wij hebben getwijfeld over het Geuzenhof, was inderdaad een héle mooie zaal met supervriendelijke mensen. Jammergenoeg was de zaal voor ons iets te klein en moesten we iets anders zoeken.
Oei, wel erg jammer van rent-a-priest! Wij hebben ons huwelijk ook met hen gedaan en hadden Ignace Coppens. Hij vroeg maar € 300 + verplaatsingskosten en is supervriendelijk! We mochten volledig ons eigen zin doen en hij vertelde enkel over ons tijdens de viering. Wij denken eraan om met hem ook de doop van onze kindjes later te doen, niks dan positieve reacties over hem gehad van onze gasten. Gebt toch jammergenoeg verschil in mensen he...
Goed dat het jullie dag niet volledig om zeep heeft geholpen!
Wij hadden ook een praatpaal en hebben gisteren onze DVD bekeken. We hebben tranen gelachen. Ik heb er geen spijt van dat we dit gedaan hebben
Geniet nog van jullie leven als getrouwd koppel
xxx Eline



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik20-8-2013 21:02:53

@ Peggy, ik heb geen rode haren, ik denk dat je verkeerd gepost hebt



astrid
16-8-2013
 Meld misbruik20-8-2013 21:06:17

Eline,

Wij hadden een beperkte groep dus was het zeker te doen.
Ik vond het wel spijtig, vooral ook omdat de videograaf nu wel stukken van de ceremonie gaat wissen omdat het compleet niets met onze viering te maken heeft en ook onze uittrede is een beetje verpest geweest. Wij hadden Norbert Bethune, de oprichter van Rent-A-Priest, ik had speciaal om hem gevraagd omdat ik al een dienst van hem gezien had, en dan was het toch anders. Heb echt al spijt gehad dat ik voor hem gekozen heb...Maar ja, al de rest was fantastisch, dus dat is het belangrijkste :-)

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info