Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekstje gezocht voor candy bar

  16-8-2013 11:22:50
Beste medebruidjes,
ik ben op zoek naar een tekstje om mijn gasten duidelijk te maken dat ze bij het verlaten van het feest een zakje mogen vullen met snoep. Bij deze snoepbar ligt ook mijn gastenboek. Ik was aan het twijfelen tussen 1 zakje per gast of koppel? Bedankt voor jullie advies.

sarah
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1276


Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik16-8-2013 13:06:56

Ik zou kleinere zakjes nemen en dan per persoon zeggen. Denk dat iedereen het leuker vindt om zelf uit te zoeken :) Ben geen schrijftalent dus voor het tekstje zal iemand anders je moeten helpen ;)
Kort af he! Spannend! :)



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik16-8-2013 14:09:58

Love is sweet, please take a treat
Als je op hierop google of op zoekt in printerest vind je hele mooie plaatjes met die tekst,
met mooie lettertypes.
Ik denk dat niet alle koppels allebei een zakje gaan meenemen, ik zou dus zeker geen snoep voorzien zodat iedereen een vol zakje gaat meenemen.



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik16-8-2013 14:34:04

Nadat u in ons gastenboek hebt geschreven, willen wij u graag nog iets zoet meegeven.
Dus alvorens naar huis te gaan, graag nog even bij onze candy bar stilstaan.

Ik zou zeker ook niet per persoon rekenen want ik denk dat meestal de vrouwen iets zullen kiezen. Allee bij ons zou da toch zo zijn, mijn verloofde zou daar weinig interesse in hebben om iets te kiezen. Da zo zijn van: kies jij maar iets :-)
Misschien per koppel en dan nog wat extra, zo zou ik het precies doen.



britt
31-8-2013
 Meld misbruik16-8-2013 16:13:07

For all the sweet things you do for us, a sweet thank you to sweeten up your day.



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik17-8-2013 0:50:20

:-) :-) :-) dank u wel iedereen hier kan ik zeker mee verder :-).Vanaf morgen ben ik vrij en kan ik me volop concentreren op de laatste zaken . Het komt nu wel heel snel dichtbij he. Hoever staan jullie?



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik17-8-2013 10:43:15

Als je die laatste kleine zaken kan aanpakken, krijg je een gerust gevoel. Allee da's bij mij toch zo. Heb 2 dagen vanalles en nog wa gedaan en wa rondgereden en heb nu het gevoel dat we er klaar voor zijn. Nog een keer naar de zaal, mailtje sturen naar dj, aantal broodjes bevestigen voor de fuif, laatste pas, naar de manicure en kostuums ophalen dag voor de trouw en rondbrengen.
Dat is het zowat denk ik.



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik17-8-2013 11:10:37

@Sarah, jij trouwt toch niet vandaag he? er staan ballonnen voor je gebouw :)



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik17-8-2013 13:40:00

Ah nee Michele(sorry maar vind geen e met accent op de tablet)de 31ste pas. :-). Dan ga ik er straks eens langsrijden :-). Die doen nu precies goede zaken. Zal wel moeilijk zijn voor hun omdat zij door de week nog voor ne baas werken. Ik ga een lijstje maken voor de laatste zaken en dan kan ik die afstrepen. Het lastigste vind ik, is dat je soms aan iets denkt maar het dan weer vergeet omdat ik het niet meteen opschrijf.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...