Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Burgerlijke trouw

  15-8-2013 15:40:14
Lieve bruidjes,

Hoewel mijn trouwdatum hier op dit forum zegt 07 september (jeuj, binnen 3 weken !!!), zijn we vorige week vrijdag eigenlijk al voor de wet getrouwd.

De afstand tussen onze woonplaats en feestzaal is wat ver dus hadden we besloten om niet alles in 1 dag te proppen en de burgerlijke trouw wat naar voor op te schuiven.

Voor ons was dat een pure formaliteit maar toegegeven, de schepen van Burgerlijke Stand in Borgerhout heeft echt prima werk geleverd ! De nodige humor, het voorlezen van onze chinese horoscoop en een uitleg over de trouwzaal van het districtshuis gaf ons het gevoel dat dit niet echt een verplicht nummertje was. En de trouwzaal was ook echt magnifiek !

We hebben er van genoten maar echt getrouwd voelen we ons nog niet ;-). We hebben de ringen ook bewaard voor 7 september en we zijn het er stiekem beide wel over eens: de dag waarop we vieren hoe graag we elkaar zien is de enige dag die voor ons telt :-).

Ik wou dit gewoon heel even met jullie delen :-).

Lieve groetjes,
Emilie

Emilie
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1915


Margot
4-10-2014
 Meld misbruik15-8-2013 15:47:07

Hihi, ik vroeg me net nog af hoe jullie ervaring nu geweest was :-).
Ik heb hier gewoon zenuwen in uw plaats voor de 7e ... :-)
Geniet ervan !



sara
7-6-2014
 Meld misbruik15-8-2013 17:17:22

wij zijn vorige week al voor de wet getrouwd en trouwen maar pas volgend jaar voor de kerk. Aangezien er een triestige tijd was in onze familie en we ook alles niet op één dag wouden proppen hebben we gekozen om eerst een "intieme" trouw te geven. dus trouwen voor de wet en daarna gaan eten met onze naaste familie. het was een super geslaagd dagje maar nu hebben we ook nog iets om naar uit te zien voor volgend jaar. We vonden trouwen voor de wet wel niet zo romantisch maar wel speciaal dus blij dat we dit gekozen hebben.

veel succes voor jullie.

xxx



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik15-8-2013 22:04:09

Bij ons zal de wet en de kerk zich ook op 2 dagen plaatsvinden. We kunnen enkel de vrijdag voor de wet trouwen maar we wilden het feest de zaterdag geven. En alles op 1 dag is een beetje te veel, is u haasten en lopen en daar hadden we geen zin in.



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik16-8-2013 9:01:28

wij zijn op 7 aug voor de wet getrouwd, ook pure formaliteit, we waren dan ook maar met ons twee, mijn twee kindjes en mijn mama, maar binnen 2 dagen trouwen we voor de kerk :) zenuwkes draaien op volle toeren :)
voor ons telt ook enkel de dag dat we voor de kerk trouwen en voelt idd zo aan dat we niet echt getrouwd zijn, overmorgen in mijn kleedje gaat alles op zijn plaats vallen :) kijk er in ieder geval enorm naar uit!!!
groetjes melissa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...