Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kadoo ouders?

  14-8-2013 20:19:12
hey daar,
klein vraagje, worden er ook kadoos gekocht voor de ouders al zij helemaal niets betalen?
mercikes
groetjes

sofie
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1349


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik14-8-2013 20:21:00

Hoi Sofie!

de onze betalen ook niets, maar wij geven ze wel een 'bon' voor een uitprint van een foto in een kader of op canvas... onder het motto "ze hebben ons ook al zoveel gegeven" en echt duur is dat nu ook weer niet ;-)



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik14-8-2013 20:35:40

Als zij niets betalen kan je hen eventueel een foto in een kader als herinnering geven, maar verder...
Mijn ouders betaalden wel een groot stuk, dus wij gaan met hen gewoon eens lekker gaan eten en geven hen een fotoboek met de trouwfoto's.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik14-8-2013 21:15:49

Goeie vraag, en wat als de ouders van de bruid alles betalen en van de bruidegom niet?



Alessia

 Meld misbruik14-8-2013 22:19:43

Je geeft toch geen cadeau aan iemand enkel en alleen als je van hun iets hebt gekregen? Als je graag iets wilt kopen kan dit ook gewoon als bedanking voor alle jaren en moeite, voor de steun tijdens de voorbereidingen... Weet natuurlijk niet of dit bij jullie geldt, maar mijn conclusie is dus: je kunt je ouders altijd bedanken, daar hoef je niets voor terug te hebben. Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen...!



Brigitte

 Meld misbruik14-8-2013 22:53:10

dag sofie ,

onze dochter is 11 dagen geleden getrouwd
wij hebben het mooiste cado gekregen dat je maar kan bedenken nl.
hun gelukkig zien op de mooiste dag van hun leven
als je ziet dat je kinderen stralen op hun mooiste dag , dan is dit het mooiste cado dat je als ouders kan krijgen .
geluk is niet te meten met cado's , maar gewoon kunnen meemaken dat ze gelukkig zijn , stralen , hun liefde oprecht is ,en af en toe gewoon een traan kunnen wegpinken van geluk en emotie en als ouder in je hart weten dat ze dankbaar zijn en wat je voor hen betekent .... dat is het allermooiste cado dat ouders kunnen ontvangen !
groetjes



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 22:54:12

Ik treed het standpunt van Alessia bij. Je hoeft hen toch niet enkel wat te geven omdat ze jullie geldelijk gesteund hebben? Er is altijd wel een reden om je ouders in de bloemetjes te zetten.

Wij hebben gekozen voor een persoonlijk cadeau. Gewoon omdat ze het verdienen, omdat ze er altijd voor ons zijn, no matter what.



sofie
13-9-2013
 Meld misbruik15-8-2013 8:52:01

Allemaal merci voor de reacties :)
Ik versta wel het standpunt dat je ze niet enkel daarom moet bedanken, maar voor alles.
En bij mijn mama is dat zeker het geval, is er altijd maar dan mijne pa en mijn vriend zijn ma. welja ze zijn er en daar is dan ook het meeste mee gezegd.
Vandaar is het ook zo een vervelende situatie....
Zal nog wat afwegen worden :)
groetjes



Alessia

 Meld misbruik15-8-2013 9:13:37

Uiteindelijk moet je ook niets geven... Je kunt dan gewoon na de trouw gezellig met je mama gaan ontbijten/brunchen of iets anders leuks doen en dan je man met zijn pa (als die er nog is). Zo moet je op de dag zelf geen onderscheid maken en moet je ook geen cadeautje geven aan iemand waar je het gewoon niet aan wilt geven (want dat is je volste recht natuurlijk)... Is idd een vervelende situatie, je komt er wel uit!



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik15-8-2013 11:39:35

Ik denk dat het cadeau voor de ouders op de trouw meer als een bedankje is voor wat zij voor jullie hebben gedaan in de laatste 20-30jaar. Je sluit toch op deze manier het leven als deel van hun gezin en staat aan de start van je nieuwe leven in een nieuw gezin. En dit cadeau wordt gegeven, ongeacht hun inbreng in jullie trouwdag. ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...