Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goedkope fotograaf

6-12-2006 21:40:36
hey, hier ben ik weer.
kent er iemand van jullie een goedkope fotograaf in de omstreken van knesselare?
wij hebben een heel klein budget om te trouwen maar we willen toch graag wat mooie en originele foto's van onze dag. wij kunnen ons echt geen huwelijks-album veroorloven.
alvast bedankt debbie.

debbie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 320

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik7-12-2006 21:51:16

Wat bedoel je met goedkoop? Wij betalen net geen €1000 voor een fotograaf waar we ons helemaal kunnen in kunnen vinden. Maar hebben ook fotografen bezocht die €1500 of meer vroeger.

Groetjes
Lies
070707

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik8-12-2006 12:23:24

Foto Joost uit Eeklo. Hij heeft wel geen winkel, maar is bereikbaar op foto.joost@skynet.be en telefoonnummer is 09/377.70.90 (denk ik). Hij vraagt ongeveer 750 euro voor alle foto's en de album. Onze ouders en wijzelf gaan al altijd bij hem voor fotoreportages (plechtige communie etc.). Jong van geest en ge kunt geen gemakkelijker mens hebben dan hem. Wel nogal een zenuwachtig type :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...