Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!!!!

  14-8-2013 12:08:00
Met nog 29 dagen op de teller begin ik hier volledig te stressen :-(
Ons thema is reizen en bij het binnen komen gingen we boarding passes geven voor de tafelaanduiding nu dat mag ik nu ook uit mijn hoofd halen want ik ga er onmogelijk geraken qua drukwerk...

ik had nu het idee om bij het het binnen komen een soort passagierslijst op te maken zodat iedereen zelf kan lezen naar welke tafel(land) hij moet zijn. maar nu moet ik nog een concept uitwerken van de lijst en ik geraak er echt niet uit. hoe groot moet het zijn, hoe kan ik dat zelf maken en wat moet ik dan op tafel zetten zodat ze duidelijk zien aan welke tafel ze moeten gaan zitten bv ieder tafel zal een naam krijgen waar we ooit nog op reis zijn geweest en zo dus heb ik dringend jullie hulp nodig....

Ludivine
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1406


mona
27-7-2013
 Meld misbruik14-8-2013 12:24:49

Kan je zo'n boardingpass niet zelf ontwerpen, afdrukken op deftig papier en dan zelf knippen? Wij hebben voor onze tafelindeling ook zelf kaartjes ontworpen, eerst ook concerttickets geprobeerd enzo. Je vindt genoeg voorbeelden online, even proberen, en dan lukt dat wel (wij zijn er maar 3 dagen op voorhand aan begonnen, dus op 29 dagen kan je nog heel wat doen hoor, denk dat het zelfs in een drukkerij nog zou moeten lukken...)



catherine
24-8-2013
 Meld misbruik14-8-2013 12:39:13

hey!
soms kan je toch al op voorhand je plaatsen kiezen in het vliegtuig. dan kijrg je online zo'n plattegrond van 't vliegtuig en kan je zeteltjes aanduiden.
mss kan je deze plattegrond onderdelen in tafels, en de zeteltjes zijn dan de mensen aan de tafel?



Remke
13-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 12:44:01

Anders zo een groot bord met daarop de bestemming en de gatenummer (tafelnummer) zoals je dat ziet als je Zaventem bijvoorbeeld binnenkomt.
Zo een boardingpass kan je misschien inderdaad wel zelf maken.
Als je wil kijk ik even of ik nog een ticket van Ryanair in mijn mailbox zitten heb (die druk je immers zelf af op een A4-blad)
Je kan dan zelf de bestemming en de naam veranderen met een fotobewerkingsprogramma of gewoon paint (gommetje voor de naam, gatenummer en bestemming te verwijderen en dan met de tekst het juiste invoeren.)
Bij mij ook nog 29 dagen, dus begrijp je stress-moment. Ik word er elke dag wakker van, checklist in mijn hoofd...
Als je het niks vindt, zoeken we samen iets anders, het moet lukken :)



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik14-8-2013 13:02:34

Ik zou per tafel een kadertje op een tafel aan de inkom zetten, bovenaan de bestemming en een foto van de bestemming (of van jullie toen jullie daar waren). En dan een lijstje van wie allemaal naar daar zal reizen. Die zelfde foto zet je dan op de tafels. Zo weet iedereen waar hij moet zitten en is het nog steeds in reisthema?
Het idee van Remke met de bestemmingen en gates vind ik ook heel wijs!



Ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 13:43:42

oké voel me plots al iets beter met jullie ideeen :-)nu alleen nog uitwerken ;-)
iemand suggesties waar ik zo'n groot bord zou kunnen kopen?

Remke kijk jij even of je nog iets zou hebben? thx ladies!



Ine
7-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 14:45:44

Je kan grote canvassen kopen in de action (kost er geen geld).
Veel succes er mee!



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik14-8-2013 14:52:43

En anders, als je toch echt de mensen iets wil geven (zoals die boarding passes die je in gedachte had), kan je misschien met bagage-labels werken.
Volgens mij moet je die toch voor een redelijke prijs nog ergens op de kop kunnen tikken, zodat je de namen er nog op kan schrijven.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik14-8-2013 15:10:49

Een vriendin van mij had kaartjes gemaakt. Kraslotjes eigenlijk. Vanboven stond dan UW reis gaat naar ... en dan eronder een kraslotje dat ze zelf had gemaakt. Als je even googled zal je dat wel zelf kunnen maken




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik14-8-2013 15:13:48

Ik heb er een foto van opgeslagen, kan ze je mailen als je interesse hebt



Remke
13-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 15:19:47

Een groot krijtbord... Met wit krijt de bestemming in een tabel en een beetje verder in geel krijt het gate/tafel-nummer
Ik kijk of ik hier nog zoiets zitten heb :)



Ludivine
13-9-2013
 Meld misbruik14-8-2013 16:32:27

o super ladies! @ kim je mag ze me anders gerust mailen naar
ludivine.debaere@hotmail.be



Remke
13-9-2013
 Meld misbruik16-8-2013 0:47:52

Ik heb je 3 boardingpassen gemailed.
Hopelijk kan je er iets mee doen!!!



Talisa
10-9-2016
 Meld misbruik21-9-2015 23:16:29

Wil er mij ook iemand boardingpassen mailen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...