Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip voor wij nog huwelijksreis boeken moet

  13-8-2013 20:37:31
jippie, huwelijksreis geboekt.
In mei gaan wij 16 dagen naar Mexico naar het Sandos caracol eco resort.Tip voor de mensen die nog moeten boeken: wij hebben maar liefst 1000 euro bespaard door te boeken op de site van Arke. Konden wel niet anders dan te vertrekken via Amsterdam, maar echt ver is dit niet hé.
Blij dat we toch al op iets hebben kunnen besparen, want een huwelijk is zo al kostelijk genoeg hé...

Groetjes

Greet
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1020


Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik13-8-2013 20:45:24

Heb dit inderdaad nog al gehoord. Via een Nederlands reisbureau boeken is vaak goedkoper. Al zijn er ook Nederlandse reisbureaus die deze prijzen geven maar toch in Brussel opstijgen. Goed rondzoeken is dus de boodschap. Een huwelijk is inderdaad al duur genoeg!



Alessia

 Meld misbruik13-8-2013 20:50:04

Via Sunjets heb je vaak ook zo een mooie kortingen (hebben dat al twee maal gehad). Is toch altijd mooi meegenomen! Ik weet dat het nog even is, maar laat je dan toch nog even weten hoe het geweest is want Mexico staat op het lijstje voor volgend jaar :). Groetjes!



Kim
8-6-2013
 Meld misbruik14-8-2013 9:18:33

Je gaat een geweldige huwelijksreis hebben! Wij zijn naar hetzelfde hotel geweest met Arke en het was echt super! Ik ben er trouwens op het strand ten huwelijk gevraagd :) Alvast heel veel plezier!



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik14-8-2013 12:32:30

Inderdaad! Wij zijn daar ook geweest in maart 2013 en dat hotel is subliem! Reserveer wel op voorhand plaatsen in het vliegtuig, anders is de kans reël dat jullie niet samen zitten ... Jullie gaan genieten!



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik14-8-2013 14:23:40

Wij hebben voor onze huwelijksreis ook voor Arke geopteerd. Wij gaan in februari voor een week naar één van de Kaapverdische eilanden: Boa Vista.
Mexico vonden we te lang vliegen voor één weekje en langer kan echt niet i.v.m. onze jobs. Ik hoop wel dat we dit in de toekomst eens kunnen doen. Het is het RIU hotel Touareg geworden en we zijn erg blij met onze keuze. We wilden iets paradijselijk en niet zo alledaags.
Veel vluchten stijgen op in Amsterdam omdat Arke een Nederlandse maatschappij is, Amsterdam een grotere internationale luchthaven is waarvan veel lange-afstandsvluchten vertrekken en omdat er in het 'low season' veel minder vluchten vertrekken vanuit Zaventem. Naarmate het dan drukker wordt naar de zomer toe, stijgen het aantal vluchten + het aantal bestemmingen waarop men vliegt. Amsterdam is wel erg fijn om te vliegen en goed bereikbaar, zelfs als je met jullie eigen auto zouden rijden of per trein. Heb dit al veel moeten doen voor mijn werk.
Goede tip om op voorhand plaatsen te reserveren, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik zou niet graag op een zes u lange vlucht zitten met een twintigtal rijen tussen ons in. Weer iets op de to-do lijst ;)



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik14-8-2013 20:42:46

oh, dat wist ik niet dat je moest plaatsen reserveren. Bedankt voor de tip!



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik15-8-2013 9:08:10

Het is niet noodzakelijk plaatsen te reserveren bij Arke, maar wij zaten in de terugvlucht niet naast elkaar, en geloof me, dan is een vliegreis 2x zo lang :-) achteraf hoorde ik dat Arke gewoon zijn vliegtuigen opvult met de mensen die niet gereserveerd hebben en dat dus de kans reëel is.... Het is maar een tip,:-)



Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik26-8-2013 19:08:01

Hoi, aangezien ik het bericht privé niet kan beantwoorden op mijn gsm doe ik het hier :) ik heb ze denk ik 3 maand geleden gekocht bij twice as Nice. Je kan ze online bestellen als ze nog in collectie zijn. Groetjes



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik26-8-2013 19:20:49

Danku Evelyne!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums