Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke verpakking voor snoepjes

  13-8-2013 19:19:50
We zouden graag snoepjes geven als bedankje. Om dit toch mooi af te kunnen geven, zouden we de snoepjes graag op een toffe manier verpakken. Heeft iemand hier een budgetvriendelijke oplossing voor?

Sanne
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1804


sarah
31-8-2013
 Meld misbruik13-8-2013 20:38:56

Ik volg mee want wij zouden ook een snoepjesbar zetten waar de gasten snoepjes uit de potten kunnen scheppen... Of verpak jij je snoepjes al opvoorhand?



sandra
18-7-2014
 Meld misbruik13-8-2013 20:46:19

Gewone puntzakken uit AVA en daar evt een leuk kaartje aan hangen?



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik13-8-2013 20:47:57

Ik vind het idee van de snoepjesbar wel leuk! Ik zou persoonlijk hiervoor kiezen in plaats van de snoepjes op voorhand te verpakken



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik13-8-2013 21:10:29

Wij gaan voor een snoepbuffet. ik heb buiten de snoepjes al het materiaal al in huis. Bovendien gaan we voor 2 kleuren waardoor het erg knap oogt .




sarah
31-8-2013
 Meld misbruik13-8-2013 21:55:33

Hey Dorien, hoe ga jij het presenteren en in welke verpakking. En geef je 1 zakje per koppel? En hoe maak jij dat duidelijk? Heb je misschien een tekstje of rijmpje hiervoor?



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik13-8-2013 22:11:01

Het wordt een soort van 'doe het zelf' bar: met bokalen, vazen en schalen vol verschillende snoepjes (in de gekozen kleuren)De tafel wordt aangekleed met tule en en bloemblaadjes. Er zijn snoepschepjes voorzien zodat men zichzelf kan bedienen. De zakjes zijn van papier en worden afgewerkt met dezelfde zegels als op de uitnodigingen. Ik voorzie 1 zakje per persoon. Ik zal hieraan ongeveer tss de 100 a 150 euro uitgegeven hebben. We hebben een vintage krijtbord waarop een kort rijmpje komt en in de welkomstspeech vermelden we het de candybar ook.



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik14-8-2013 11:01:35

Ik heb juist hetzelfde idee om ook een sweet table of candybar te maken, op printerest staan daar heel mooie voorbeelden van. Ik verzamel bij familie mooi glazen bokalen, koop misschien zelf nog 1 mooie in den action od ikea ofzo. De snoep kopen wij waarschijnlijk in de makro. Ik ben wel nog op zoek naar papieren zakjes die ik ook zelf wil bestempelen ofzo. Iemand idee waar ik die kan vinden? @ Dorien, waar heb jij ze gehaald? Ik vind ze alleen in veel te grote hoeveelheden. Ik zou maar 150 zakjes nodig hebben.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik14-8-2013 13:08:43

Je moet eens kijken op style your wedding bij bedankjes en dan snoepbuffet. Er zijn de pakketjes of de zakjes apart. Ook vind je veel in ava. Van kleine tule zakjes tot plastic of papieren zakjes. Al die zakjes kun je nog pimpen met stempel s , stickers of kaartjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...