Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bridesmaidszilla's pt 2 - De vrijgezellendag

  12-8-2013 11:26:43
Zoals beloofd even een update/verslag over het verloop van mijn vrijgezellen zaterdag. Op zich heb ik mij echt geamuseerd en hebben we leuke dingen gedaan. Enkel hebben mijn getuigen (zoals verwacht) de sfeer een beetje onderdrukt...
Om 15u ging de bel, stond heel de groep bij mij voor de deur - versierd met bloemenkettingen omdat het thema strand was. Ik kreeg dan meteen een sache met daarop (ik ben de vrijgezel, kus mij) toen ging het richting kermis waar ik 10 opdrachten moest volbrengen om mijn kroon te verdienen. Hele leuke opdrachten, dat hadden de getuigen echt goed bedacht, de meest memorabele vond ik dat ik een attractie op de kermis moest omroepen in de trant 'allez uppaaah daar gaat die weer op een neer' ;-), een andere was dat ik mijn 'kans moest grijpen' - hadden ze een grijpkast in een lunapark helemaal versierd met foto's van mij en Steven en moest ik een pakketje grijpen. daarin zat een opwindbare mini-piemel, een sleutelhanger met een beertje met een piemel,.... je begrijpt het idee wel. Ik moest ook nog een paar drankopdrachtjes doen, ik kon er verbazingwekkend goed tegen. Daarna ging het richting station waar nog enkele van mijn goede vriendinnen de groep vervoegden (en enkele weer weg gingen). Iedereen in auto's verdeeld --> richting Antwerpen --> STRANTWERPEN! De eerste keer dat ik daar was, was echt dik in orde, lekker gegeten, gezellig gebabbeld. Enkel de prijzen vielen echt tegen - was normaal de bedoeling dat we daar zouden blijven tot het einde maar dat was gewoon niet te betalen... Dan maar terug richting Turnhout, terug naar de kermis en de cafés. Leuk, maar ontzettend druk (te druk). Om half 3 zijn we dan terug naar huis gegaan en zat de dag er op. Moe maar voldaan nog even verslag uitgebracht aan de toekomstige en naar dromenland...
De dag erna een ijskoude douche - preek van de getuigen dat ze niet genoeg aandacht hebben gekregen van mij - alles op tafel gegooid - alles uitgepraat en hopelijk zit alles weer snor tegen de trouw zelf. Ik denk dat alle stress iedereen wat te veel is geworden.
Groetjes!

Debby
23-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1500


sandra
13-9-2013
 Meld misbruik12-8-2013 11:43:59

Klinkt als een leuke dag!!
oei, te weinig aandacht voor hen, dacht dat het uw dag was



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik12-8-2013 11:55:38

Haha Sandra dat dacht ik ook ;-)



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik12-8-2013 11:59:36

Hopelijk is alles nu opgelost. Die toegevoegde stress kan je wel missen zo vlak voor je huwelijk!



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik12-8-2013 15:11:19

Met 1 van de getuigen is het opgelost - de 2de houd het nog in beraad ;-) ik zet het gewoon van mij af heb geen zin om mij ook nog eens hiermee bezig te houden. De laatste 10 dagen wil ik eens echt genieten



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-8-2013 17:02:51

Sorry maar wat een giller van je getuiges: aandacht voor hen tssss
"De 2de houdt het in beraad" vind ik dan nog erger, precies of zij heeft het voor het zeggen.
Laat je er niet door doen!



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik12-8-2013 17:11:16

Doe ik ook niet meer Rebecca. Dit was voor mij echt een keerpunt. Ik heb ervan genoten desondanks hun grillen. En ik ga volgende week vrijdag super hard genieten met of zonder hen. Heb mij al veel te lang laten doen. Nu wil ik echt genieten want het zal voorbij vliegen.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-8-2013 9:37:39

Oh my...zo gaat het vaak :-) de getuige(n) vinden zich belangrijker dan de bruid zelf...
Heb het zelf ook meegemaakt vorig jaar, mijn getuige heeft toen ook echt belachelijk gedaan in de aanloop naar de trouw...puur jaloezie denk ik...
Kunnen ze niet gewoon happy zijn dat jij gaat trouwen nee?
Niks van aantrekken! Toch positief dat je een leuke vrijgezellendag hebt gekregen!!

groetjes
Sandra



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik13-8-2013 10:15:22

Heel herkenbaar dus ;-) Is het nog goed gekomen tussen uw getuige en u Sandra? Ik heb het idee dat de vriendschap na de trouw over gaat zijn omdat er te veel gezegd en gedaan is...



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-8-2013 13:06:11

Wel, ik denk dat er veel jaloezie bij zat omdat het met haar vriend toen al niet super goed meer ging...ze zijn ook een maand na ons huwelijk uit elkaar gegaan = hij staat wel op onze suite foto's!!!! Dat vond ik er al los over eigenlijk...had liever gehad dat ze diene 'vriend' thuis had gelaten.
Laat ons zeggen dat ze mijn beste vriendin was voor het huwelijk en nadien is het verwaterd...misschien omdat er dingen niet echt uitgesproken geweest zijn. Ik heb haar nu al 5 maanden niet meer gezien...zegt genoeg over onze 'vriendschap'.

Jaloezie maakt veel stuk hoor...ik weet intussen wél wie mijn beste vrienden en vriendinnen zijn .

Maar op je mooiste dag mag jij je zeker niks aantrekken van hun gedrag...enkel genieten!! Het gaat over je toekomstige man en jezelf...en er zullen altijd wel gasten zijn die met de aandacht proberen te gaan lopen maar vooral niet aantrekken!
Geniet nog van je voorbereidingen, het is bijna zo ver!!!!

groetjes
Sandra



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik13-8-2013 16:47:26

Daar heb ik ook al wat problemen mee gehad maar dat is een ander verhaal - mijn ene getuige is terug samen met haar vriend (sinds een maand) na anderhalf jaar uit elkaar geweest te zijn en nu verwacht zij dat hij mee in de suite kan... niet dus. Achja we kunnen er een 'pitty-party' van maken maar het is wat het is en ik trek het mij inderdaad niet meer aan. Trouwens een leuk voorteken... de 23ste zal het 23 graden zijn --> vanaf nu kan er niets meer mis lopen ;-)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2013 9:41:05

Dat komt helemaal goed!!!
Je zal mooi weer hebben en temperatuur net perfect!!
Geniet er super hard van é!!

groetjes
Sandra



Debby
23-8-2013
 Meld misbruik14-8-2013 12:16:29

Komt in orde - zal wel een klein verslagje uitbrengen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info