Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een verslagje over onze grote dag...

  11-8-2013 11:34:08
Ik ga proberen om ook een verslagje te schrijven over onze grote dag en jullie zo laten mee genieten van wat voor ons een onvergetelijke dag was.

's morgens om 6 uur was ik weer volledig wakker, ookal trouwden we pas om 15.30 u. Maar geen probleem, ik voelde me helemaal nog niet zenuwachtig dus dit viel mee.
Ik ben dan maar begonnen met een zalig lekker warm badje met een lekker oliegeurtje in te nemen. Daarna ben ik bij mijn mama en papa een koffietje gaan drinken, wat zitten kletsen, opeens was het half 10... Oeps, ik had om 9 uur al willen vertrekken, geen probleem. Ik nog langs de Delhaize voor een fles (groot geluk, is een cava met een leuk etiket) te kopen voor mijn schoonpapa die 's nachts jarig was, daarna langs het kruidvat voor een mini deo voor het handtasje van mijn jongste dochter. Dan heb ik Turks brood gaan kopen voor bij de bbq 's avonds (onze traiteur had enkel broodjes en ik wou Turks brood dus mocht ik hier zelf voor zorgen :-)). Vervolgens ben ik mini sandwiches gaan smeren in de feestzaal voor na de fotoshoot dat we toch iets basis konden leggen voor de receptie en het avondeten zou komen, dat de suite toch niet met lege maag moest beginnen te toosten.
Om half 12 moest ik bij mijn kapster zijn, dit is goed gelukt, ik was er 5 min te vroeg :-).
Van mijn kapster had ik woe vernomen dat ze 3 weken geleden gevallen was, ze had miniscus gescheurd, ze was op vakantie mogen gaan, ze moest toch rusten maar was met flibiet terug thuis gekomen. Platte rust dus en ze mocht niet werken, maar ze wou en zou mijn bruidskapsel zelf doen. Een echte schat, ze heeft afgezien en mijn haren opgestoken al zittend. Maar het resultaat mocht er zijn :-D. Vervolgens ben ik naar de visagiste gereden, onderweg nog n vriend gesmst, ik zit mooi op schema :-). Dus nog geen stres hihihi.
Dit verliep ook zeer vlot, de dame van Golden Rose in Bokrijk (Genk) heeft mij nog mooier gemaquilleerd dan bij de proef, de make-up is ook de hele dag mooi blijven zitten.
Daarna ik terug naar huis, ik was om 13 uur al terug thuis en mijn getuigen kwamen pas om 13.30 u dus had ik zeeen van tijd om niet gestrest te raken. Mijn 2 getuigen, super goede vriendinnen waar ik heel blij mee ben trouwens hebben mij in mijn kleed geholpen.
Alles verliep zo vlot... Iets na 14 uur is de suite beginnen binnen komen, iedereen heel enthousiast, om 14.30 u kwam mijn Fotografe (Anushka van Absolute-freedom) en haar assistente binnen, de flitsen kwamen van alle kanten, maar we hebben ons er niet veel van aangetrokken. Toen iedereen een glaasje cava of fris had ging de bel. Daar was mijn ventje, wat was hij mooi, een heel mooi bruidsbouquet. Ecru van kleur, ik was blij dat het sober was, het paste met mij. Mijn ventje uitte dadelijk ook zijn gevoelens dat hij mij mooi vond, oh, wat een geruststelling. Dan eventjes piepen naar de verrassing, het trouwvervoer
Een rode old timer cabrio. Super mooi... Wow echt een goede keuze. Ik heb toch een superventje :-). Mijn ventje had deze mooie auto gevonden bij (Dreamday Cars). Het enige nadeel was dat het lichtjes regende toen wij naar het gemeentehuis moesten vertrekken. Maar Patrick (van onze supermooie auto) was super goed uitgerust en bood ons dadelijk een mooie witte paraplu aan. Superservice dus :-). Dus probleem weer opgelost. Aan het gemeentehuis stond de man van de krant ons als op te wachten, daarna zijn we op zoek gegaan naar de trouwzaal. De eerste schepenen die ons vrij goed kent stond ons al op te wachten. Na een gemoedelijk welkom is het plechtig gedeelte van start gegaan. In onze omstandigheden was dit niet te plechtig of te stijf. Het was gewoon superleuk. Bij het proficiat wensen kreeg ik wel een emotioneel moment samen met mijn papa... Maar dit hoort er nu éénmaal bij... De schepenen verwees in zijn toespraak naar het weer buiten (toen regende het nog) maar ik heb dadelijk gezegd, het weer heeft een half uur tijd om te regenen daarna wil ik zon. hihihi. Toen we buiten kwamen klaarde het dan ook op en tegen dat we in Genk bij de Molenvijvers aan kwamen scheen de zon rijkelijk. Anushka heeft dan ook super veel trouwfoto's getrokken. Tegen 18 uur waren we terug aan de feestzaal en op terugweg hebben we wel met open dak kunnen rijden.
Om 20 uur stipt zijn de gasten beginnen binnen komen. De ene felicitatie na de andere en iedereen vond mij supermooi (bloos bloos). Om 21 uur zijn we aan de superlekker uitgebreide bbq begonnen van Beenhouwerij De Bie van Boortmeerbeek. Om 22.30 u ongeveer hebben we onze openingsdans gedaan, dadelijk stond de dansvloer vol en hij bleef vol. Yes onze dj (Mario Schaepen) van Helchteren was super... We happy, want een dj maakt of kraakt uw feest toch een beetje. Tegen 23.10 kwam de garcon op mij af dat ze er waren met de ijsbruidstaart (de mensen van de ijsboetiek uit Tuilt waren deze speciaal op dit late uur komen leveren, super toffe mensen). Mijn ventje en ik hebben de ijstaart aangesneden onder luid applaus en daarna hebben we de dansvloer supervlug moeten vrij maken want de gasten wouden verder swingen...
Tegen 3 uur zijn de laatste gasten voldaan en supergelukkig vertrokken met hun bedankje in hun handen en hun feliciaties achter gelaten in ons gastenboek
We hebben de zaal dan een beetje opgeruimd, cadeau's grotendeels ingeladen (de overschot was voor gisteren te gaan ophalen) en tegen 4.30 uur zijn wij kunnen vertrekken. Om 5 uur lagen mijn ventje en ik moe, gelukkig en voldaan in ons liefdesnestje ....
Het was een superdag, onvergetelijk, allemaal superleuke gasten... Ik wens echt iedereen zo'n ontspannen leuke onvergetelijke trouwdag toe...
Een gelukkige Mevrouw Daniels ... X

krista
9-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 37 | Gelezen: 2179


krista
9-8-2013
 Meld misbruik11-8-2013 11:45:57

Oeps, mijn verslagje is precies wat lang geworden, sorry.
En onze dj noemt Mario Schraepen (typfout).
Als ik foto's heb van de fotografe, zal ik er nog wat posten voor de nieuwsgierigen onder jullie ;-).



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik11-8-2013 11:59:30

Proficiat aan het pasgetrouwde koppel het klinkte als een prachtige dag en ben super benieuwd naar de foto's!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-8-2013 12:07:13

Proficiat!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx geniet nog maar goed na xxxxxxxxxxxx



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik11-8-2013 12:25:46

jeeeej!! proficiat en we wachten op je foto's dus ;-) xxx



Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik11-8-2013 12:28:06

Super schattebol, jou dag zit er ook alweer op. Geniet nog maar lekker na enne tot snel. xx 'een vriend' :D



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik11-8-2013 13:19:26

Een dikke proficiat!!!!!! Ik heb aan je gedacht met de regenweer maar gelukkiglijk begon je dag later op de middag en het heeft precies minder hard geregend bij dan bij ons :-)

We wachten vol spanning op je foto's



catherine
24-8-2013
 Meld misbruik11-8-2013 13:22:53

proficiat!!



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik11-8-2013 13:38:01

Een dikke proficiat!!



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik11-8-2013 13:55:45

Gefeliciteerd Mevrouw Daniels!!!



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik11-8-2013 13:58:36

Een dikke proficiat...jullie zagen er prachtig uit met inderdaad een hele mooie rode cabrio..

Ja, jammer van het weer toen je net aan het gemeentehuis moest zijn...maar je vond het allemaal niet zo erg blijkbaar want je kon er toch om lachen toen je ventje meer de paraplu had en jij nat werd .

Maar inderdaad...daarna nog mooi en aangenaam weer geworden.
Ik wens jullie een mooi en gelukkig leven samen.



Elsie

 Meld misbruik11-8-2013 14:05:49




krista
9-8-2013
 Meld misbruik11-8-2013 16:21:32

Oh Peggy, dan ben je toch komen kijken? Ik heb aan je gedacht en gekeken maar ik heb je nergens gezien :-S.
Er moet al veel gebeuren voordat ik niet meer lach ;-).
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd he :-D.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik11-8-2013 16:22:31

Aan de andere bruidjes en bruidegommetjes, alvast bedankt voor de felicitaties ;-).



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik11-8-2013 17:09:43

je hebt misschien wel naar me gekeken maar niet geweten dat ik het was.

ik stond tegen het gemeentehuis voor de auto met een grote rode paraplu.

Als het in de buurt is...tuurlijk dat ik dan kom kijken.



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik11-8-2013 17:35:22

Proficiat en heel veel geluk gewenst. Je ziet alles is goed verlopen en je hebt ervan genoten!

Groetjes
xxx



Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik11-8-2013 18:26:46

Super om te lezen - hoop dat ik even onstressvol zal genieten als jou!
genieten van het verdere getrouwde leventje ;-)



Silke
24-5-2014
 Meld misbruik11-8-2013 19:07:49

Leuk zeg, ik hoop dat ik ook zo'n ontspannen mooiste dag zal hebben, hihi ;-) geniet van de wittebroodsweken!



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik11-8-2013 19:26:57

Hey Krista,

Ik heb aan je gedacht gisteren!! :-)
Hele dikke proficiat met jullie huwelijk!!!!! Ik kijk al uit naar de foto's!! Super dat je er zo van genoten heb!! Ik heb nog altijd heimwee naar mijn dag :os!!
Vele groetjes!!
xxx



Eppie

 Meld misbruik11-8-2013 19:38:47

Klinkt als een héél leuke dag!
Wat bedoel je met "de man van de krant" aan het gemeentehuis?



krista
9-8-2013
 Meld misbruik11-8-2013 20:19:38

@ Eppie, hier in Limburg komt de fotograaf van Hbvl foto's trekken.
Op dinsdag komt de goednieuwskrant in bijlage bij Hbvl en daar komen de pasgehuwden koppeltjes in te staan.
Bij ons op de burgelijke stand van het gemeentehuis werd ons gevraagd ofdat we zo'n foto in de krant wilden.
Ik denk dat mijn klanten dit wel leuk gaan vinden (vooral de oudere mensen met veel tijd). :-).
Dus daarom stond die man van de krant te wachten ;-).



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik11-8-2013 22:54:17

Proficiat aan mede limburgenaars ;)



wendy
7-9-2013
 Meld misbruik11-8-2013 23:43:25

Van harte gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd naar je foto's!!! Geniet nog maar lekker na! xxx



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik11-8-2013 23:56:08

Superleuk verslagje....en ja natuurlijk wacht ook ik benieuwd op foto's!! Geniet nog lang na van jullie superdag! Cindy xx



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik12-8-2013 7:05:23

Dikke proficiat krista en natuurlijk ook voor je man he ;-) Wat een leuk verslag , ik ben benieuwd naar de foto's :-) En wat een leuke verassing , mijn hubby to be zal ook voor het vervoer zorgen Maar dit is ook een verassing , had hem ook al enkele auto's laten zien waaronder deze ( ik hou van ford mustang) dus ik ben echt wel heel benieuwd want ik weet dat hij graag een fiat 500 heeft :-) Geniet nog van je witte broodsweken :-)



melissa
18-8-2013
 Meld misbruik12-8-2013 8:02:15

proficiat!!! ben zo benieuwd naar de foto's, hopelijk verloopt binnen 5 dagen onze dag ook zo vlotjes :)
xxx melissa



Brigitte

 Meld misbruik12-8-2013 9:31:34

dag krista ,

wij volgen elkaar ook al een hele tijd , en wist dat je 6 daagjes na onze dochter shana ging trouwen .
heb zeker aan je gedacht , fijn dat het zonneke begon te schijnen als jullie buiten kwamen .
maar op zo'n mooie dag als deze laat je het allemaal een beetje over je komen , en geniet je toch van ieder moment .
wat een geweldige vrouw is jou kapster , heel lief om je niet in deze uitzonderlijke situatie in de steek te laten , en nog zo haar best te doen om jou te laten schitteren .
ook geweldig dat je zo ontspannen met alles omging .
en zeg nu zelf krista , je huwelijksdag is toch een magische dag hé ?
ben ook echt benieuwd naar jou foto's .
onze dochter shana komt vandaag terug van haar huwelijksreis , waar ze het super naar hun zin hadden met stralende warme temperaturen .
het zit bij mij ook enorm te kriebelen om een verslagje te schrijven over " haar grote dag" , maar wacht nog even tot ze terug is , want misschien wil zij dit zelf posten .
ondertussen hebben we de foto's van onze geweldige , onvermoeibare , lieve fotograaf binnen gekregen , en ze zijn oh zo mooi , alles heel naturel , alsof je haar dag terug meemaakt .
krista ik wens jou en je man een fantastische toekomst toe , met veel liefde en misschien super lieve kindjes ?
tot hoors
groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-8-2013 10:20:19

Dikke proficiat Krista!!!
Het klinkt als een onvergetelijke mooie dag, zo moet dat zijn é!!
Geniet nog lang na en ik ben al benieuwd naar de foto's!

groetjes
Sandra



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik12-8-2013 15:29:35

Het is altijd leuk om de verslagjes hier te lezen. Leuk dat we zo ook een beetje konden meegenieten van jouw grote dag :-). Proficiat en veel geluk samen!



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik12-8-2013 19:46:32

Leuk verslag!!! Proficiat met jullie huwelijk!! x



krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-8-2013 9:32:07

@ Brigitte,
Mijne man (klinkt nog altijd grappig) en ik hebben samen al 3 kinderen, mijn oudste dochter wordt in dec 18, dan mijn jongste dochter (maar niet de kleinste want is groter dan ikke) is 12 en dan mijn stiefzoontje is er 11... Dus kindjes verwachten wij niet meer maar wel een super leuk en lang leven samen.. :-).
Aan alle lieve medebruidjes en bruidegom in spé.. Ik heb al een paar super mooie foto's binnen van familie.
Ik ga proberen of ik hier al ene op krijg ;-). X



krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-8-2013 9:37:19

Hoe kan ik hier een foto copieren van mijn afbeeldingen?
Kan iemand mij helpen hiermee?
:-S



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik13-8-2013 15:28:37

Gewoon kopiëren doen als je op foto klikt en dan hier plakken.



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik13-8-2013 15:29:10

Hele dikke proficiat trouwens!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik13-8-2013 16:21:26

PROFICIAT! Volgens jouw verslagje leek het een hele rustige, romantische, leuke dag! Precies zoals het moet zijn
Geniet er nog maar van samen met jullie gezinnetje en ben stiekem ook heel benieuwd naar de foto's...
x



inneke
21-6-2014
 Meld misbruik14-8-2013 23:25:26

Hey krista, Proficiat met jullie huwelijk. Wat me opvalt is dat ik altijd super graag jouw forumverslagjes lees. Door jou zal ik oa youniek bezoeken. Maar ik heb een vraagje voor je. Jouw ventje heeft je verrast met een mustang, nu wil ik mijn ventje daar mee verrassen. Mag ik,vragen wat je betaald voor die te huren ? Alvast bedankt !



Elsie

 Meld misbruik15-8-2013 1:31:16

@ Inneke: Op onze website zie je onze prijzen. Hun mustang was bij ons gehuurd. www.dreamdaycars.be Groetjes Elsie



krista
9-8-2013
 Meld misbruik15-8-2013 10:04:52

@ Inneke,
Bloos, bloos, bedankt voor het compliment...
Ik kan je alleen maar vertellen dat Elsie mij al voor is met haar antwoordt ivm de mustang ;-).
Wat ik wel kan toevoegen is dat ze wel superservice bieden.
Want ik was eerst tegen trouwvervoer.
Ik wou het simpel houden en vond het weggegooid geld.
Maar achteraf ben ik er heel blij mee, het maakte onze dag extra af. En zeker z'n geld waard,
want hun prijzen liggen niet te hoog.
En toen het regende (ik had wel een doorschijnende paraplu voorzien die ik achteraf nog ga gebruiken) kregen we spontaan een witte paraplu aangeboden door Patrick.
Dit vond ik wel extra service die ook zeker mag vermeld worden..
Ik wens jou veel voorbereidingsplezier toe.. en een superdag als jullie dag volgend jaar aanbreekt ;-). X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info