Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste loodjes ... maar toch nog een paar vragen

  9-8-2013 15:17:17
Vandaag heeft onze pastoor eindelijk ons misboekje goedgekeurd dus dan kan ik het eindelijk in een boekje gieten.
Maar was mijn vraag, hoeveel misboekjes moet ik hebben?
Ik heb sowiezo 33 misboekjes nodig met de suitte, ons en de pastoor erbij.
Hoeveel extra zou ik er bij moeten laten maken?

En wat ik nog wou vragen,
ik heb een bruidsboeket met callas in, ook in de auto's liggen boeketten met callas in, moet ik dan mijn stukjes in de kerk ook met callas laten maken?

Ook wou ik vragen wanneer jullie de cadeutjes aan ouders en getuigen afgeven?

Liefs

xxx

P.S. nog maar 21 dagen & 8 uur JOEPIE :-))

Ina
4-5-2024
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1441


Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik9-8-2013 15:57:07

Hier nog een 31aug bruidje :-)
het aantal misboekjes heb ik geen idee van, die hebben wij niet.

De bloemen... niets moet he, die gewoon wat je zelf leuk vindt! Ik vind calla's wel heel mooie bloemen!

De kadootjes voor de getuigen geven wij de avond voordien of de ochtend zelf. Het zijn pennen voor in het gemeentehuis en de viering.
Voor de ouders geven we windlichten na het dankwoord in de viering.

groetjes en nog veel succes met de laatste voorbereidingen!



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik9-8-2013 16:30:44

Wij hebben zelf 80 boekjes laten drukken. De suite is 13 personen en er zijn maar 80 zitplaatsen in de kapel. Buiten de suite worden de boekjes normaal gezien per koppel gegeven hé.

Wij laten onze bloemen ook overal terug komen. Bruidsboeket, kapel, feestzaal...
Maar dat is een smaak natuurlijk.

Veel succes nog! Bij mij zijn het nog 28 dagen...



Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik9-8-2013 17:06:04

Wij hebben wel per persoon een misboekje, heb het ook nog nooit anders gezien.

We hebben er 150 besteld. We gingen uit van de 100 gasten voor het avondfeest, en ongeveer 50 kennissen, collega's, buren, verre familie enzovoort die hadden laten weten dat ze naar de mis zouden komen. De 100 gasten van 's avonds gaan uiteraard niet allemaal naar de mis komen, maar dan hebben we er maar wat over he, tja, niet erg. :)



birgitta
6-9-2013
 Meld misbruik9-8-2013 17:06:55

Wij hebben een suite van 40 personen en wij hebben ook 80 boekjes laten drukken.
Wat de bloemen betreft hebben wij ook alles overal laten terug komen.

succes met de laatste voorbereidingen!



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik9-8-2013 17:46:39

Wij hebben ook 150 boekjes gedrukt, de ceremoniemeester zei ons dat zo'n aantal een gemiddelde is wat hij ziet bij andere koppels.
En die bloemen, dat hoeft niet hoor, je kunt heus voor de kerk iets anders gebruiken, mss es meer kijken naar wat er op dat moment mooi in bloei zijn. Want onze bloemist zei dat de kostprijs ook afhangt van wat er op dat moment goed/moeilijk verkrijgbaar is.
Succes ermee!



Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik9-8-2013 19:17:47

Wij voorzien er 90. Ze worden uitgedeeld als de mensen al zitten en de voorste rijen krijgen een boekje per persoon, de achterste rijen dan eerder 1 per koppel. Onze ceremoniemeester had dit als tip gegeven. Bloemen moeten we zelf nog kiezen dus kan ik nog niet mee helpen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...