Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen bezorgd me grijze haren!

  9-8-2013 13:20:04
Pfffh... Ik ga nog zot worden door mijn vrijgezellenavond.
Ik had aan mn beste vriendin en nog een goede vriendin mn getuige en mn schoonzus zo wat de opdracht gegeven om dit in orde te brengen.

Nu hebben ze onderling constant ruzie, mn schoonzus en mn beste vriendin hadden omdat de andere 2 niets inbrachten of niet met ideeen kwamen al een ganse dag en avond ineen gestoken en nu ineens schieten de andere 2 in actie door me constant op te bellen en te zeggen hoe slecht mn beste vriendin en schoonzus het wel doen... Maar aangezien het de 17de al is (het weekend voor mn trouw) kan het niet meer veranderd worden.
Ik weet ondertussen al practisch alles van wat we gaan doen gewoon omdat ze me altijd bellen. Er is niets meer qua verrassing aan ...
Ik ben zelf van mening dat de activiteit de dag niet maakt maar wel de mensen rondom je en als er al 2 kampen zijn bij de organisatie vrees ik wat voor de sfeer...

Zou ik me er wat in moeien en iedereen nog samen proberen te krijgen zodat de plooien glad worden gestreken?

Jasmijn
24-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1080


sandra
13-9-2013
 Meld misbruik9-8-2013 13:31:59

oei Jasmijn, dat is niet echt tof :-(
Ik denk inderdaad dat je best even rustig zegt dat je niet wil dat ze alles al verklappen en dat je graag een leuke dag zou hebben en dat je vreest voor de sfeer door alles wat je hoort.

Ik vrees dat dit typisch is voor een vrijgezellen...Je brengt mensen samen die anders niet met elkaar omgaan en iedereen heeft zijn eigen gedacht over die dag en vindt haar idee het beste. terwijl soms uit het oog verloren wordt dat het om de vrijgezel draait en wat zij graag heeft...

We hebben dit zelf ook voorgehad met de vrijgezellen van mijn vriendin waar ik getuige was. Zji kreeg de indruk dat er twee kampen waren, de vriendinnen langs 'haar kant' en de vriendinnen langs haar verloofde 'zijn kant'. Ze hoorde langs beide kanten dingen en op de duur dacht ze dat we ruzie aan het maken waren, terwijl dat helemaal niet het geval was.

Dus ik zou zeggen gewoon even op voorhand vragen zodat je volgende week een leuke dag hebt zonder spanningen!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik9-8-2013 17:32:23

Dat is inderdaad echt niet leuk!!

Ik heb net een vrijgezelle georganiseerd en spijtig genoeg is hetzelfde gebeurd!!

De schoonzus, die normaal niet met ons meekwam, moest door omstandigheden toch met ons mee... Zij had heel andere ideeën dan ons en wij hadden de dag al bijna helemaal geregeld, dus had ze niet veel inbreng meer!

ze reageerde nooit op mails en blijkbaar is constant tegen de vrijgezelle zelf gaan reclameren over alles wat we gepland hadden...

Uiteindelijk is ze de dag zelf met een flauw excuus niet meegekomen, dat haar kat vermist was, maar nadien heeft ze er foto's opgezet dat ze toch met haar broer mee de vrijgezelle is gaan vieren (dit was het oorspronkelijk plan)

Ik heb dat mens dus maar 2keer gezien en nu nog heeft ze op alles wat we samen met men vriendin doen tegen den trouw commentaar op...

Vind dit echt zielig! En dit heeft niet alleen haar vrijgezelle verziekt, maar ook haren trouw (dat morgen is)

Spijtig genoeg zijn er altijd tussen die niet begrijpen dat het om de vrijgezelle draait en niet om uw eigen belang!!

Hoop dat je het hen duidelijk kunt maken en ze er rekening mee gaan houden! En het zoals men vriendin van u af kunt zetten ook dan...

Succes ermee!!



alki
13-9-2013
 Meld misbruik9-8-2013 20:03:24

ik ken dat, hier is dat net hetzelfde geweest, maar als het een troost mag zijn op men vrijgezellen was het super fijn, nadat er eentje wijselijk heeft beslist op te stappen na een half uur.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...