Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TE KRIJG: bruidsmagazines en wijn/cavakurken

  8-8-2013 19:38:47
Hey newlyweds-to-be,

Wij zijn hier vollebak aan 't grote kuis houden en zo komt ne mens nog dingen tegen die eigenlijk maar gewoon stof staan te verzamelen.

Zo heb ik dus drie bruidsmagazines (zo van die dikke prentjesboeken eigenlijk :d) liggen en omdat die toch vrij duur waren doe ik er liever iemand een plezier mee, dan ze rechtstreeks bij 't papier te smijten. Ze zijn wel van vorig jaar, maar er staat eigenlijk altijd 't zelfde in vond ik :-)

En een hele zak met wijn en cavakurken, ik was die aan het verzamelen voor een DIY projectje (jullie hebben het waarschijnlijk ook wel gezien, zo'n bord met in geverfde kurken een groot hart erop), maar gezien we de komende maanden nogal druk bezig zullen zijn met onze bouw, zal het er niet meer van komen, en tegen dat die af is, zijn er alweer genoeg kurken geknald om te herbeginnen :-)

Als iemand iets kan doen met de magazines of de kurken, laat maar horen.
Wel graag voor 't eind van de maand afhalen. Voor alle duidelijkheid nog eens; GRATIS te krijgen.

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1486


Emma
26-10-2013
 Meld misbruik8-8-2013 20:12:57

Ik ben kurken aan het sparen, dus grote interesse :)

Waar wonen jullie? Ik ben van de regio Kortrijk.
grtjs



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik8-8-2013 20:33:23

Ik heb wel interesse in de magazines. Ben van Limburg.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik8-8-2013 22:53:06

Ik ben van Aalst (Oost Vlaanderen welteverstaan), da's misschien wat ver?



Sofie
1-9-2013
 Meld misbruik8-8-2013 23:21:08

Jessie, verkoop je je kapstok niet?



Jan
5-7-2014
 Meld misbruik9-8-2013 13:09:08

Hey!
Ik ben ook wel geinteresseerd in de magazines!
Wij zijn van Affligem, dus wil er gerust eens om komen



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik9-8-2013 14:03:46

Als Brenda en Andrea (heb mailtje gekregen hier op't forum) het te ver vinden, zijn ze voor jou, Jan.

De jurk blijft voorlopig nog aan de kapstok hangen vrees ik, Sofie. Ons mama heeft nog wat mensen uitgenodigd in shiften die er niet konden bij zijn en dan zo collega's van haar en ze wil de jurk toch kunnen tonen aangezien we nog geen foto's hebben en ik niet van plan ben om op 'n bbq zo uitgedost te verschijnen :-D.



Emma
26-10-2013
 Meld misbruik14-8-2013 21:55:00

Mijn neef woont in Gent, moet je daar soms zijn ? Of zou het in een postpakket kunnen?

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...