Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

STYLE YOUR WEDDING

  8-8-2013 14:29:13
Hey bruidjes,

Met nog 5 dagen op de teller is de bestelling van Style your wedding toegekomen.
Op het laatste moment toch nog ff snel bij geshopt! En ik moet zeggen WAT EEN SERVICE! een aanrader.
Ik heb zo'n wensdoos gekocht en daarbij horen er "briefjes" waarop de naam van het koppel gedrukt staat. Normale levertijd 3 weken, via spoedbestelling ==> onmiddellijk gedrukt en de volgende dag al op de post!
Alles is echt zeer verzorgd en net zoals op de site.
Voor degene die twijfelen om hun aankopen daar te doen ==> niet meer twijfelen! :-)

Groetjes,

Emma

Emma
14-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1231


Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik8-8-2013 15:49:23

Thanks voor de tip!
Alvast een prachtige dag gewenst!



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik8-8-2013 18:50:36

Ah leuk om te horen!
Wij willen daar waarschijnlijk een hoop bellenblazers op bestellen



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik8-8-2013 19:42:18

Ik was daar ook zeer content van. Meestal sneller geleverd dan vermeld op de site en er zit altijd iets kleins bij, een pralineke, een voorbeeldje van een tafelkaartje,...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...