Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met I Tailor?

  7-8-2013 17:33:55
Hoi iedereen!
Mijn eerste berichtje hier! Ik vroeg mij af of er iemand al ooit een kostuum besteld heeft op iTailor.nl.
Is een hele leuke website en spotgoedkoop! Dus zou er ergens een addertje zitten?
Groetjes!



Catherina
26-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1814


krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-8-2013 18:51:03

Hoi Catherina,
Welkom op het forum :-).
Ik heb er geen ervaring mee, kan je niet helpen maar wat heet spotgoedkoop?
Groetjes, Krista



evy

 Meld misbruik7-8-2013 20:55:51

Wij hebben een kostuum gekocht bij taylor made suits in Antwerpen. Een echte aanrader! uitstekende kwaliteit voor ieders budget.



Catherina
26-7-2014
 Meld misbruik9-8-2013 19:27:08

Bedankt voor de reacties! Is een online website waar je je kostuum kan samenstellen voor 120 euro. (jas en broek) Tot in de kleinste details kan je aanduiden hoe en wat je wilt.
Ik zal mijn ventje eens naar Antwerpen sturen dan ;-) Bedankt voor de tip!



Jhuez

 Meld misbruik15-8-2013 22:13:36

Wij hebben er de hemden voor de suite besteld, was dik in orde!
De slimfits moet je wel goed afmeten, deze zijn juist gepast!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info