Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te dragen op trouwfeest?

  7-8-2013 13:56:10
Hallo iedereen!!

Ik ben zelf dit jaar getrouwd in de lente op een zeeeer mooie dag! :) Over enkele maanden (eind oktober) trouwt mijn broer en ik weet niet goed wat ik die dag zou dragen. Ik vind dit echt een moeilijk seizoen om mooie feestkleding te vinden. De typische, mooie, cocktailjurkjes vind ik vaak te zomers en lijken mij te koud voor die periode van het jaar... Vinden jullie dat het kan om een kleedje in herfstkleuren te kopen met leuke panty's en laarzen onder? Of moet ik toch voor een cocktailjurkje zonder panty's gaan en op mijn tanden bijten als het koud wordt? Graag jullie mening want ik weet niet meer waar ik voor welke jurk kan gaan kijken :)

Groetjes!

Ine
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1684


mona
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 13:58:32

Je kan toch ook een cocktailjurk met panties, pumps en een bolero/sjaal dragen ofzo? Of een sjieke glanzende blazer erover. 't Is niet omdat je geen laarzen draagt dat je geen panties kan aantrekken hè? (Of ben ik nu aan het zeveren? Ben niet zo'n modequeen...)



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik7-8-2013 14:17:14

Laarzen zou ik persoonlijk niet dragen. In oktober kan het inderdaad wel al frisser zijn maar het is niet dat het dan al vriest hé. Meestal hebben we toch nog een graad of 10-15 (vorig jaar zelfs nog 20). Een vestje voorzien zou volgens mij al voldoende moeten zijn. Daarbij loop je op een trouw meestal toch niet zoveel buiten. In oktober zullen de recepties wel al binnen georganiseerd worden.



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik7-8-2013 14:35:33

Ik zou persoonlijk ook nog geen laarzen dragen. Mijn mama, schoonmama, schoonzus en ikzelf dragen ook pumps. We hebben zelfs enkel een sjaaltje... Misschien zal het wat frisjes zijn, maar zoals Jente zegt speelt het zich toch vooral binnen af. Veel succes!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-8-2013 14:51:14

Je kan toch even goed in een mooie kleur gaan? Mij maakt het niet uit welk seizoen het is hoor. En als bv mijn toekomstige schoonmoeder in het knalgeel wilt gaan dat moet zij weten :-)

X



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik7-8-2013 16:25:13

Laarzen zou ik ook niet doen, maar je kan wel panties dragen onder je cocktailjurk! Ik heb dit ook gedaan met NYE..Als je dit dan met pumps draagt dan kan je niet feestelijker gaan.
Je zal op je tanden moeten bijten als je buiten rondloopt (of een lieve man hebben die zijn jas aan jou wil afstaan ;-)) maar eens je binnenbent zal je wel snel genoeg warm hebben! x



Karolien
5-4-2014
 Meld misbruik7-8-2013 16:59:54

Mijn zus is vorig jaar in oktober getrouwd en ik had een kleedje aan in herfsttinten (grijze rok en bovenste deel was baksteenkleur). Ik had er een sjaal op die warm genoeg was, maar er niet uit zag als een wollen wintersjaal en panty's en pumps eronder.

Feestelijk, maar toch warm genoeg zonder helemaal ingeduffeld te zijn :-)



Tinka

 Meld misbruik7-8-2013 17:20:49

Er bestaan ook panty's die je echt niet ziet onder een kleedje. Ik heb het al een paar keer gezien op een huwelijk en geloofde het eerst niet dat de persoon kousen aanhad. Te koop in Veritas. Vroeger was de kwaliteit echt een pak slechter en zag het er erg nep uit. Je kan er zelfs pumps mee dragen. :)



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik7-8-2013 18:22:52

Of ga voor een mooi broekpak? Of een leuk vestje bovenop je kleedje (en panty's onder)?

Hoor misschien ook es wat je moeder zinnens is te dragen? En als je toevallig nog familie zou hebben (zus, schoonzus, close vrienden, de getuigen, ...).



Ilse
13-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 18:37:09

Geen laarzen!
Misschien wel een mooi cocktailjurkje met nylon panty's geen sponsen!
Je kan dat combineren met een blazer en mooie pumps.

Succes ermee!



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik7-8-2013 22:38:03

Of je kan ook nog steeds in het lang gaan? :-) Wij zijn er zelf nog niet uit hoe we het met onze suite gaan aanpakken. Sommigen lopen toch stilletjes aan warm om in het lang te gaan, anderen zien het nog niet zo goed zitten én wij weten het al helemaal niet meer ;-) we gaan het gewoon een paar maanden op voorhand beslissen denk ik.

Indien je toch zou opteren voor een cocktail-jurkje, zou ik persoonlijk gaan voor een herfst-tint (of indien je broer werkt met een bepaald kleurenthema een kleedje in die kleur) met daaronder ev een iets "dikkere" panty (vanaf 50den) en zeer klassevolle pumps. Verder een vestje of een lange, dikkere sjaal die je om je armen kan slaan of rond je bovenlichaam kan wikkelen. Zoals hierboven reeds gezegd :"feestelijker kan je het bijna niet meer hebben".

Wanneer het 's avonds toch te warm zou zijn binnen, kan je die panty nog steeds uit zwieren ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...