Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Our purple wedding

  7-8-2013 13:45:00
Met +11 dagen op de teller kom ik jullie hier nog eens bedanken voor de vele nuttige tips! Alles is (na heeeeel wat stress) gewoon perfect verlopen! Zaterdag 27 juli was de meest onweerachtige en toch de allermooiste dag in ons land!

Special thanks to Salons Lassaut voor de uitstekende catering en organisatie, Joost van de Flitspaal, en big up to Dati Bendo, onze wedding photographer.

De eerste foto's zijn al online. Kijk gerust mee:


Nathalie
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1787


mona
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 13:53:29

Waw! Ik ben niet snel enthousiast over trouwfoto's, maar deze zijn prachtig! Zeker die van de Flitspaal zijn heel leuk. En je had twee jurken? Tof! Zag er een heel sjiek feest uit, iedereen zo prachtig uitgedost!

(Wij trouwden ook op 27 juli! 's Morgens inderdaad flink onweer, gelukkig trouwden we pas 's middags en zaten we bij het avondonweer in de zaal.)



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 14:01:02

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw! 't amusement spettert er af! Echt wijs!
De tafelindeling ook zo tof gedaan, het hangertje aan je boeketje, 't was tot in de details verzorgd. Super! Daar gaan jullie ongetwijfeld nog lang van nagenieten!
't zag er zooooo af uit! En die fotoreeks op't einde; subliem gewoon!
Dikke dikke proficiat!



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik7-8-2013 14:07:42

wauw mooie foto's

jullie zagen er fantastisch uit

en zo te zien veel ambiance :-)



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 14:09:23

Wat een leuke foto's!!
Dat zag er een feest uit om nooit meer te vergeten!



Joke
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 14:23:25

Echt prachtige foto's! Proficiat
De ambiance druipt er af :-)



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-8-2013 14:58:30

Wauw! Ik kan de bovenstaande reacties alleen maar beamen :-) Ik vind de kleedjes van de kleine bruidsmeisjes ook SUPER :D Van waar heb je die?? Het paarse thema is ook heel knap vind ik! Nu twijfel ik of wij ook een kleurenthema gaan kiezen :p

XXX



Brigitte

 Meld misbruik7-8-2013 15:39:18

oh wat super leuke foto's .
Heel kleurrijk ook , grappig hoe lenig jullie zijn bij de laatste reeks van de foto's .
Alvast een dikke proficiat !

groetjes



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 15:59:15

Prachtig! Moest ik nog geen fotograaf hebben, ik zou meteen die van jullie contacteren! Proficiat met jullie huwelijk en veel geluk samen!



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik7-8-2013 16:33:33

Wow, geweldig!
Foto's van de feestflitser zien er echt tof uit!
Mag ik vragen wat jullie op foto 108 doen (met die 2 flesjes dacht ik?)
Dikke proficiat en geniet nog van de mooie momenten samen!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-8-2013 18:57:24

Super leuke foto's...
Nog een dikke proficiat voor jou en je echtgenoot.
XxX



Eveline
10-5-2013
 Meld misbruik7-8-2013 21:35:01

Mooi!!!!



Lieve

 Meld misbruik7-8-2013 22:27:54

Nathalie, heel mooie foto's, mooi kleedje(s),... het zag er een geslaagd feest uit.

Ook de kleedjes van de bruidskindjes zagen er mooi uit; waar heb je die gevonden?

En verder zag ik dat je ook een harpist had en ik vind dat super. Waar heb je die gevonden, wat is de naam, prijs? Je mag het eventueel ook in PB doen.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 22:59:56

Heel erg mooie foto's! het plezier straalt er van af! jullie lijken een erg leuke, liefdevolle dag gehad te hebben.
Proficiat!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-8-2013 10:42:17

Moh! Helemaal geweldig die foto's!!!
Je zag er super knap uit hoor en idd 2 jurken, fantastisch!!! En mooie purple pumps ook!!
Zo romantisch de foto's met jullie 2...en zo een prachtige suite ook, one happy family!
De foto's op het einde zijn echt super grappig, fun fun fun!!!

Geniet super hard na, het leek een fantastische wedding day!!!

groetjes en nog is dikke proficiat!!
Sandra



Nathalie
27-7-2013
 Meld misbruik9-8-2013 10:26:23

Oooh mercikes allemaal!

En natuurlijk moest ik ook nog onze fantastisch harpiste bedanken! We hadden haar in actie gezien op de trouwbeurs in de Brabanthal, we waren meteen verkocht. Zij speelt de elektronische harp en speelt de harpversie van bekende nummers (pop, rock, latin, klassiek,...). Adembenemend! Ga eens een kijkje nemen op www.janu.be

Ik heb heeeeeel lang gezocht voor betaalbare kleren voor onze bruidskindjes, aangezien het om een grote groep ging van uiteenlopende leeftijden. Uiteindelijk ben ik voor onze jongens naar een winkeltje op de Adolphe Maxlaan in Brussel gegaan (40 euro) en in de Brabantstraat vlak aan Brussel-Noord voor de grotere meisjes (60 euro bij Yega Mode, Turkse uitbaters met ook Amerikaanse galakledij). Voor onze baby girls heb ik gewoon beroep gedaan op eBay om identieke princessenkleedjes te bestellen (20£ op de Britse site)! Betaalbaar, assorti en stijlvol, daar gingen we voor.
Met wat creativiteit van onze mama hebben we van het extra stof van de bridesmaid dresses paarse sashes gemaakt voor de bruidsmeisjes en dassen en strikjes voor de mannen en jongetjes in mijn suite. Voilà!

Het hangertje aan mijn boeketje was een gegraveerde foto van mijn overleden grootouders aan moeders kant. Mijn moeder heeft hier weinig familie. Het was mijn manier om mijn mama te bewijzen dat ze echt niet eenzaam is. Het hangertje heb ik gewoon hier laten maken: http://www.kettinggraveren.be/welkom

Op foto 108 zie je een moment uit onze ceremonie: het zandritueel. Een symbolisch gebaar dat staat voor de eenwording van onze toch wel unieke persoonlijkheden, gebreken en al. De pot met paarse en beige korrels ligt nu thuis op de kast :-)

Man man, als ik dat hier zo uitleg lijkt dat allemaal zo evident, maar ik kan het nog altijd niet geloven dat we dat dus écht allemaal voor mekaar hebben gekregen! Ik moet wel toegeven, ik ben heel blij dat de voorbereidingen eindelijk achter de rug liggen. Ik heb een jaar lang afgezien... But it was all worth it!








fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik9-8-2013 13:41:37

geen woorden voor gewoonweg super jullie stralen veel geluk samen



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik10-8-2013 12:31:29

Whaw, prachtige foto's en schitterende bruid was je!
Veel geluk samen en dank je wel om de foto's met ons te delen!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik13-8-2013 16:33:40

Prachtige foto's! Jullie leken allemaal, de ganse familie, oprecht gelukkig! Wij hebben dat zandritueel ook gedaan (blauw en wit) en het staat ook bij ons op de kast. Het lijkt "maar" een pot met zand, maar voor ons heeft het een veel grotere betekenis
PROFICIAT met jullie huwelijk! Het zware voorbereiden was het zeker allemaal waard! x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info