Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

draaiboek....

  7-8-2013 13:07:02
haaaa hoe begin je daar aan .... :)
kan iemand helpen.

Audrey
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1337


Niki
16-5-2014
 Meld misbruik7-8-2013 13:22:28

Aha, bekend volk ;-)

- aankleden
- kapper
- visagiste
- aankomst suite
- wettelijk huwelijk
- kerkelijk huwelijk
- fotoshoot
- aankomst in de feestzaal
etc..
Uur per uur zien hoe je 'afspraken' vallen, zien dat je niet met grote gaten zit :-)


Succes!!



Nathalie
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 13:35:08

Voor wie een beetje Frans kan, de blog van Mademoiselle Dentelle is een echte life saver. Hieronder de link naar de Excel sheets waar ik me ook op heb gebaseerd voor onze (tweetalige) huwelijksdag. Superhandig en alles is perfect verlopen!!

Audrey, wat jij zoekt staat onder "Fil conducteur". Klik erop om die sheet te openen en save het via uw Google drive om het te bewerken. Dan heb je het ook altijd en overal bij de hand en ben je net een échte weddingplanner ;-)

http://www.mademoiselle-dentelle.fr/outils-indispensabl...



mona
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 13:40:23

Een paar onderwerpen hieronder zijn er al een aantal voorbeelden van dagindelingen gegeven. Als je wil kan je naast 'uur' en 'activiteit/gebeurtenis' ook nog een kolom met 'locatie', 'verantwoordelijke' en 'telefoonnummer' ofzo toevoegen + 'opmerking' (vb. wat moet je meenemen naar een bepaalde locatie etc.

Eigenlijk is het niet anders dan je agenda op het werk plannen vind ik. Vergadering x met persoon y in zaal z van uur A tot uur B over onderwerp C enz...

Bij mij was het zo ongeveer:
8u15 man naar de barbier om te scheren
8u30 kapster doet m'n haar
10u schminkster
11u naar mijn ouders thuis om om te kleden (getuige kwam ook naar daar)
11u30 man haalde bruidskindjes op
12u man komt me halen bij m'n ouders
12u30 wettelijke trouw + receptie
13u30 naar huis voor korte fotoshoot thuis
14u naar tweede fotoshootlocatie (aankomst om 14u30)
16u einde fotoshoot, eventjes rust bij ouders/bij ons thuis (douchen (het was heel warm op onze dag), hond uitlaten en eten geven)
18u vertrek naar feestzaal (aankomst om 18u30)
19u receptie
20u gasten worden naar de zaal begeleid, speeches, opening koud en warm buffet
22u15 à 22u30 openingsdans
tussen 22u30 en 23u opening dessertbuffet

Eigenlijk vrij simpel en was niet moeilijk om ons eraan te houden. Ik zou wel altijd 'ruim genoeg' rekening voor als er iets uitloopt. Altijd handig als je niet moet rushen en nog wat rusttijd tussendoor hebt.



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 13:51:03

Onze oma's vonden 't handig om op voorhand te weten naast wie ze moesten zitten in de kerk en na wie ze moesten binnenkomen... Dus heb dat ook in ons draaiboekske gezet. Wij hadden er ook de telefoonnummers van fotograaf, videograaf, zaal, winkels van de outfits etc ingezet voor mocht er iets mislopen of iemand niet komen opdagen of zo (gelukkig niet nodig gehad). En een lijstje met wie wat deed stond er ook in (tante stuurt iedereen naar binnen in de kerk, wie deelt de boekjes uit, wie houdt de ringen bij, wie neemt alles achteraf mee, ...).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...