Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bellenblazers

  7-8-2013 13:01:13
Hoi!
Wij zijn op zoek naar bellenblazers om met het avondfeest op de tafels te zetten
Liefst in het thema van een trouw : Hartjes, champagneglas, bruidstaart ofzo..
Kent iemand een winkel die dit verkoopt??

Op internet vind ik het ook wel veel, maar ik koop het liever in een winkel..

Groetjes

noortje
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1457


Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 14:03:06

Goh, ik heb wat prijzen vergeleken en op styleyourwedding.be waren die champagneglaasjes (we wilden per sé die :d) het goedkoopst, dus heb ik ze daar gekocht. Heel tevreden van, maakten geen vlekken op mijn kleed, snel geleverd, niks stuk, en een extra cadeautje in de doos :-)
En anders bij Ava / Atita en dergelijke eens kijken?



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-8-2013 15:03:45

Kijk eens op 2dehands. Veel bruidjes hebben er over en verkopen ze X



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 16:35:31

Hey Jessie, bedankt voor de tip! Tis ook best goedkoop, 25 euro voor 48 stuks..
Maar gaat zo een bellenblazer lang mee eigenlijk, want er zit niet veel in natuurlijk..



margot
7-9-2013
 Meld misbruik7-8-2013 16:50:22

of koop ze in de action , en maak bij vistaprint jullie eigen stickers ofzo :D en plak ze daarop..



Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik7-8-2013 23:07:02

idd ik ging net als margot voorstellen dat je in de zeeman of action goedkope bellenblazers moet gaan halen en dan zelf stickers maken, komt vast veel goedkoper uit



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik8-8-2013 11:57:31

Vraag me af of de goedkopere geen plekken maken op de kleren? Volgens Jessie maken de andere er alvast geen of zou daar allemaal hetzelfde zeep inzitten?!
Iemand ervaring mee!



margot
7-9-2013
 Meld misbruik8-8-2013 13:24:00

ik trouw de 7-9-2013 & paar dagen erna zal ik een topic erover maken .. :-)



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik8-8-2013 18:47:56

Ik heb vandaag toevallig zo een goedkope vast gehad en er stond bij de korte uitleg dat het inderdaad vlekken kan maken..

En na wat prijsvergelijkingen komen die uit de Action/zeeman e.d toch duurder uit, want die van Styleyourwedding.be vraagt maar 10 euro voor 24 stuks..



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik8-8-2013 19:22:25

Bij ons hebben ze gediend om ipv rijst iets anders te "gooien" (de chiro had toch rijst mee maar soit :d). Wij hadden vorig jaar al eens een doos gekocht om ze te testen en we hebben ons echt als kleine kinderen gedragen :-) Heb ze tegen een aantal witte kledingstukken en zo geblazen, en we hebben er ons toch efkes zoet kunnen mee houden. Hangt er een beetje vanaf wat je er allemaal mee wil bereiken he. Bij ons diende 't dus alleen bij 't buitenkomen van de kerk maar heb gehoord dat de kids er nadien nog lang mee gespeeld hebben (en sommige volwassenen ook :d).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...