Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 dagen, joepie!

  7-8-2013 8:20:10
Wat gaat dat aftellen plots snel! :D Ik kijk er echt ongelofelijk naar uit, logisch ook, als je er al bijna een jaar mee bezig bent. ;)

Gisteren laatste keer naar de zaal geweest om de tafelverdeling en andere praktische dingen te overlopen. Zaterdag mag ik mijn kleed gaan halen, en dan hebben we ook nog een repetitie in de kerk voor al wie iets gaat lezen, en zodat we weten wanneer er bv geknield moet worden, hoe we gaan binnengaan...

Straks nog langs de drukker om de misboekjes en het gastenboek te laten drukken. En nog even langs de Ava want we hebben nog altijd spulletjes te kort voor onze bedankjes. Zo blijven we bezig he. ;)

Wel jammer dat mijn broer net terug vrijgezel is, hij is mijn getuige dus hij zal de hele dag alleen moeten rondlopen tussen bijna alleen maar koppels. Ik vind het ook erg dat zijn ex-vriendin er niet bij zal zijn, zij heeft het voorbije jaar ook meegeleefd natuurlijk. Maarja, niks aan te doen, en mijn broer lijkt er niet zoveel mee in te zitten...

Als niet-vastbenoemde leerkracht begin ik mij ook stilaan zorgen te maken over werk vinden. Normaal zit ik vanaf 15 augustus naast de telefoon te wachten, nu ga ik bezig zijn met de trouw en daarna op huwelijksreis zijn. Hopelijk ga ik daar niet de ganse tijd m'n gsm in het oog willen houden en kan ik het even loslaten, want ik wil genieten van de zon en van m'n ventje!

Mede-bruidjes voor 17 augustus, veel succes met de laatste voorbereidingen!!

Sofie
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 978


krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-8-2013 8:36:13

Oh, superspannend he Sofie...
Hier nog 1 dag en 15 uren op de teller.
Vrijdag is het zover...
De zenuwen nemen toch wel toe hoor en mijn poetsmicroben ook hihihihi.
Ookal zal de suite hier maar eventjes zijn, we willen toch dat alles tip top in orde is he
:-).
Tot voor een paar dagen had ik geen stress qua trouw maar sinds gisteren ben ik in verlof en nu begint het toch enorm toe te nemen...
Er komt die laatste momenten nog zoveel op je af wat je op voorhand niet kan doen.
Maar het zal wel lukken, we zijn er lang genoeg aan bezig geweest.
Geniet jij die 10 dagen nog met volle teugen en ze voorspellen toch ook al goed weer voor op jullie dag dus dat is toch ook al leuk...
Have fun X



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik7-8-2013 8:57:58

oooh Sofie, heerlijk, geniet er maar van!!! 't zal sowieso een schitterende dag worden, daar hoef je al niet aan te twijfelen!
en als je op vakantie 1x per dag naar je GSM kijkt, zal dat ook wel voldoende zijn... Als er dan al een school heeft gebeld, kan je ze nog snel even terug bellen - ik vermoed niet dat dit zo'n groot probleem zal zijn ;-) (misschien sowieso je voicemail veranderen, iets als 'ik zit momenteel in het buitenland waardoor ik niet altijd ontvangst heb, maar ik probeer binnen max. 24u terug te bellen' of zo? Dan weet de school dat alvast...)

ik kijk alvast uit naar je verslagje en de foto's!! :-)



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik7-8-2013 9:04:05

Hey Sofie,
Ik zit in hetzelfde schuitje... nog 9 dagen.... wauw... je wacht daar zo lang op en plots zal het daar zijn!
Hier blijven we voorlopig ook nog even bezig. Nog een klein stukje van de bedankjes afwerken en morgen naar de feestzaal.
Mijn kleedje mag ik ook morgen gaan ophalen.... super spannend.

Mijn schoonzus heeft mij deze morgen ook laten weten dat ze alleen zal komen op het feest. Dus net zoals bij je broer sneu voor haar dat ze er heel de dag alleen zal lopen. Maar uiteindelijk zal ze wel mensen genoeg kennen natuurlijk.

Wat de weersvoorspellingen betreft, ik ben mezelf een beetje gek aan het maken. Ik kijk elke dag, en elke dag is het iets anders dus het zal nog even afwachten worden vrees ik.

En Krista, haha die poetsmicroben die heb ik precies ook gekregen. Ik dacht dat dat alleen was bij zwangerschappen maar blijkbaar ook kort voor een huwelijk. In ieder geval veel succes vrijdag!!



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik7-8-2013 13:00:41

mag ik even?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! het komt zo snel dichtbij!
eerlijk, ik zal blij zijn als de dag er is, die laatste dagen zijn er te veel aan hoor!
Ik duim net zoals jullie op mooi weer (niet te warm maar ook niet te nat...)
Succes allemaal!



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik7-8-2013 14:47:35

Superspannend allemaal! Ik kan me nog niet goed voorstellen hoe het is als je dag echt zo dichtbij komt. Ik vond onder de 100 gaan al fantastisch
Ik ben zeker dat het een prachtige dag wordt! Dat van je broer is inderdaad jammer maar als hij er geen problemen van maakt zou ik er zelf ook niet te zwaar aan tillen. Ik heb trouwens net het omgekeerde voor. Mijn zus heeft net een nieuwe vriend. We zullen hem dus ook vragen op de trouw terwijl we hem eigenlijk nog niet kennen.

In ieder gaval: geniet van die laatste dagen voorbereiden en van je huwelijksdag en van de reis natuurlijk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...