Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe naar huis NA trouwfeest?

  6-8-2013 23:16:05
Hallo,

Wij trouwen op 28 juni 2014 en zijn op zoek naar vervoer voor deze dag.
We zijn dus de verschillende opties aan het bekijken, bijvoorbeeld een bus.

Zo een bus huur je voor enkele uren, deze zal ons en de familie afzetten aan de zaal.

Maar ik vraag me af hoe jullie dit dan oplossen wanneer de personen, die op de bus zaten, naar huis willen gaan?

Moet hun auto reeds aan de zaal staan?
Taxi bellen?

Mvg,
Timothy

Timothy
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1106


Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik6-8-2013 23:17:20

bij mijn schoonzus was dit ook zo geregeld en dan hebben wij onze auto's 's morgens idd aan de feestzaal gaan zetten



Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik7-8-2013 0:05:44

Wij hebben ook een trolley die ons in de namiddag afzet aan onze feestzaal. We zullen 's nachts met heel de suite met taxi's naar huis gaan. We moeten wel maar 12 km rijden naar huis. Dus dan is dat nog betaalbaar. Als je verder moet, is de auto's aan de zaal zetten de beste optie, denk ik.



Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik7-8-2013 8:13:25

Wij hebben ook een busje..
Bij ons zal 's morgens de suite naar de feestzaal rijden met hun auto waar de bus hun dan gaat oppikken en zo tot bij mij komt...



mona
27-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 8:35:00

Wij hebben alles met eigen vervoer gedaan. We gaven de gasten op voorhand wel nummers van taxidiensten. Sommigen hebben zich laten brengen door een busje en afgesproken om hen tussen vier en vijf te komen ophalen (na belletje). Anderen hebben afgesproken met een bob. Wij zijn zelf met onze eigen auto gereden en teruggereden. Het was zo warm dat we zowat de hele nacht water gedronken hadden, dus dat kon, maar we hadden ook de mogelijkheid van taxi voorzien. Uiteindelijk blij dat we eigen wagen genomen hebben zodat we de dag nadien die niet meer moesten gaan halen + dat we alle cadeau's en bloemstukken etc de nacht zelf nog hebben kunnen meenemen.



caroline
20-7-2013
 Meld misbruik7-8-2013 16:37:11

Ik heb aan een kennis gevraagd of die vanaf middernacht aanwezig kon zijn om de gasten naar huis te brengen. We hebben haar dan per uur betaald en een bedrag gegeven voor het gebruik van haar wagen + benzine. Dit kwam veel goedkoper uit dat dan er verschillende taxis moesten gebeld worden. En zo voorkwamen we dan mensen een taxi zouden delen en dus vroeger naar huis gingen. We hebben dan wel een fooiendoosje voor de taxi voorzien waarin mensen een vrije gift konden doen. Dit was van ons ook een geste naar de gasten toe die zeer geapprecieerd werd.



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik7-8-2013 18:30:08

Wij zijn ooit naar een trouw van familie gegaan met een bus. Iedereen kwam van ongeveer dezelfde kant in de Kempen en we moesten allemaal naar de kanten van Brussel.

Om 3 uur 's nachts kwam die bus ons dan terug oppikken aan de feestzaal.

Was een geste van de ouders van de bruidegom. Aan de feestzaal was ook een kleine bed & breakfast. Het koppel zelf + wat van haar familie bleef daar overnachten.



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik7-8-2013 18:55:33

Wij gaan met de taxi naar huis gaan waarschijnlijk, we willen niet zelf rijden want als we iets gedronken hebben is da ook niet aan te raden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...