Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

liedjes kerk - nog 10 dagen :-)

  6-8-2013 11:15:10
Met nog 10 dagen op de teller liet onze zanger ons net weten dat we best nog een extra liedje voorzien voor de communie en de offerande. Evengoed kan het dat ze niet gespeeld zullen worden, dat hangt af van het aantal mensen.
Nu heb ik mijn lijstje mijn liedjes natuurlijk al weg gedaan. Ik ben dus benieuwd welke liedjes jullie hebben genomen.

Liedjes die we al gebruiken:
- the river flows in you
- wedding march
- ik heb je lief - paul de leeuw
- zo puur kan liefde zijn
- avond - boudewijn de groot
- happy together - the turtles
- I'll Always be there - Roch Voisine
- Geef me een kus - Noordkaap

marijke
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1183


Jente
26-10-2013
 Meld misbruik6-8-2013 11:32:49

Zijn dat al niet erg veel liedjes? Wij trouwen niet voor de kerk dus ik weet het niet precies maar bij de huwelijken waar ik naartoe ben geweest waren er maar een 5-tal nummers.



marijke
17-8-2013
 Meld misbruik6-8-2013 11:40:24

de eerste twee zijn de intrede hé, dan komen we binnen.

Er is een liedje voor na de eerste lezing,
tijdens het ondertekenen van het register
tijden de offerande
tijdens de communie
net voor de zending en zegen

en dan het uittrede liedje.

Ik denk dat dit zo altijd gedaan word. Tijdens de mis heb je dus inderdaad een vijf tal liedjes.



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik6-8-2013 11:58:15

into my arms - Nick Cave
The power of love - Gabrielle Aplin

mss deze?



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-8-2013 12:30:54

wij hebben er 4, maar gaan samen binnen (1 nummer) en doen geen communie / offerande :-)
dus wij voorzien alleen nog liedjes na de eerste lezing en tijdens het ondertekenen en als uittrede...

maar we weten ook nog niet welke nummers - we willen niet echte "clichéliedjes" kiezen (is op zich niks mis mee hoor, maar we zijn nu eenmaal graag tegendraads ;-) vb. hoe mooi ik 'ik heb je lief' van Paul De Leeuw ook vind, dat hebben we al in zoveel vieringen van onze vrienden gehoord dat wij eens iets anders willen :D )

ik volg dus mee, wie weet komt hier wel wat uit de bus voor ons :-)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik6-8-2013 12:31:21

oh ja, misschien toch een tip!!

Mijn collega had nummers van Norah Jones - heerlijk rustig en zo mooi in de viering! Kijk maar even in haar repertoire!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik6-8-2013 12:53:01

From this moment - shania twain?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...