Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeën tss burgerlijk huwelijk en avondfeest

  5-12-2006 19:36:54
hallo,

hebben sommige mensen ideeën wat je kan doen als je familie naar burgerlijk huwelijk komen en te ver wonen om terug naar huis te gaan? we huwen om 10.45 en ons avondfeest begint pas rond 18 u, dus lange periode die overbrugt moet worden...

groetjes

mieke

7/7/7

mieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 498


freddy

 Meld misbruik5-12-2006 20:51:13

Hi Mieke,

Ik heb eens een huwelijk gefilmd waarbij men tussendoor met de Flandria boot op de Schelde ging varen.
Groeten
fre4@telenet.be



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik5-12-2006 20:53:13

hallo

je kan ze mee nemen voor foto's te nemen (niet alle foto's) maar dan heb je er een paar met familie en vrienden en neem ondertussen een paar flesjes champagne mee.
Hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen

L
07/07/07



mieke
7-7-2007
 Meld misbruik5-12-2006 21:46:10

Ja dat was ook één van onze ideeën, om met een boot op de Leie te varen...

maar mijn moeder was al in paniek, allé met onze mooie kleren op een boot...

groetjes



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik5-12-2006 23:02:07

Ik heb ook eens gehoord: de mensen die later aanwezig zullen zijn op het avondfeest een dansles aanbieden. Bvb. één bepaalde dans aanleren, zodat iedereen die kan. Plezier verzekerd tijdens het feest zelf... Dat leek mij wel iets, maar onze dag zal waarschijnlijk overvol zitten :-)



Els
19-5-2007
 Meld misbruik6-12-2006 9:36:09

Wij hebben hetzelfde probleem: burgerlijk huwelijk om 11.45u en avondfeest om 19u.
Wij zijn van de Kempen en denken er ook aan om met een boot te gaan varen op de Molse meren.
Andere optie is een huifkartocht. Maar dan ook oppassen met de kleding :)
Andere ideeën zijn voor ons ook altijd welkom!

Groetjes, Els

19/05/07



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik6-12-2006 11:53:24

Hey,

Bij ons mochten de mensen al reeds naar de feestzaal.
Maar bij mij was het wel na de mis, en dit was dan vanaf 15 uur op de feestlocatie tot het feest begon.
En ze konden er gezellig een 'pintje' drinken.

Wat je ook kan doen is ergens een zaal zoeken waar de mensen je 's middags een broodje aanbied, en dan nog wat animatie.

Groetjes,
Christine



Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik6-12-2006 12:10:18

Hey,

Wij doen hetzelfde als Christine. Na het kerkelijk huwelijk (15u) gaat de familie naar mij thuis, waar ze een hapje en een drankje krijgen aangeboden en dan kunnen ze eventueel een wandeling in de buurt gaan maken of zo. Rond 18.30u vertrekken we dan naar de feestzaal.

Grtz
Maartje



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik6-12-2006 12:51:38

Zoals maartje zei, kan je een broodje aanbieden.

Wij hebben dat gedaan voor de mensen die alles meededen. Wet + Kerk. In het zaaltje achter de kerk, hebben we een sandwich gegeven met wat koffie en drank. En dit werd verzorgd door vrienden van mijn schoonouders.

Groetjes,
Christine



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-12-2006 10:10:04

Wij trouwen om 13u voor de kerk en zullen daarna rechtstreeks doorrijden naar de feestzaal voor de receptie want die begint om 15u.
Bij ons in de feestzaal had je de mogelijkheid om een suitepakket te nemen. Zodat wanneer er veel tijd tussen alles zou zitten je een verrassingsbrood hebt, wat koffiekoekjes en drank zodat iedereen toch iets te eten heeft en dan kan je met de familie gezellig samen zitten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...