Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traktatie collega's

  5-8-2013 12:27:05
Hoi,
wij trouwen op 13 september en geven geen groot feest, collega's worden dus ook niet op een receptie uitgenodigd. Heeft er iemand een origineel idee om op het werk te trakteren. Liefst budgetvriendelijk, en ben ook niet zo goed in zelf bakken..;

alvast bedankt voor jullie ideetjes!

sandra
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1450


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-8-2013 13:24:49

wij gebruiken de 'overschot' (die we uiteraard extra al hebben aangekocht :-)) van de bedankjes voor de gasten... (we geven vooral eetbare dingen, waaronder snoephartjes en van die lipjes en zelf gebakken (oh jawel ;-) ) koekjes)
dus wat over is, gooien we in 2 grote potten; eentje voor bij mijn dan-man op het werk en eentje voor bij mij op het werk!

misschien dat je dus voor potten met snoep kan gaan? in hartvorm of iets dat jullie typeert?



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik5-8-2013 13:26:31

Ik had op't werk onze trouw aangekondigd met koekjes en cakes etc. Kruipt wel veel tijd in, maar werd heel positief onthaald. En tegenwoordig met die bakmixen en zo is dat een fluitje van een cent hoor. Normaal maak ik zelf mijn deeg, maar buiten de koekjes, had ik nu ook mixen gebruikt. Gewoon de aanwijzingen volgen op de verpakking en djoef de oven in :)

Bij weddinggiftshop.nl heb ik muntjes gekocht met een MR&MRS logo op, wij hebben die naast ons gastenboek gezet, maar eventueel zoiets kan ook voor op't werk?

Afhankelijk van hoeveel collega's je hebt, kan je misschien ook op vrijdag een soort mini-happy-hour doen? Als je baas akkoord is tenminste :p



Jessie
12-10-2013
 Meld misbruik5-8-2013 14:50:09

Wij organiseren een "trouwborrel", gebaseerd op het concept babyborrel. Op 15 augustus (niemand moet werken) tussen 14u en 18u. Wij hebben hiervoor een klein zaaltje gehuurd en bieden een hapje en een drankje aan. Zo zien we ook mekaars collega's een keertje.



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik6-8-2013 8:29:12

hoi dames,
alvast bedankt voor jullie reacties, de pot met snoepjes in hartvorm en lipjes ga ik alvast doen!
een trouwborrel is natuurlijk heel leuk, maar aangezien we ook geen echt feest geven (eten met 'de suite' en achteraf gewoon op café met vrienden) gaan we geen 'feest' geven voor de collega's :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...