Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  5-12-2006 16:57:55
Hey Vero!
bedankt voor je reactie! We zijn ook op zoek naar iets speciaals en dachten ook aan Thailand.... Maar is het regenseizoen in juli daar? En hebben jullie een goed packet kunnen vinden, want de prijzen die wij krijgen/vinden zijn een beetje boven ons budget. Enige voorstellen?

Kim
22-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 865


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik5-12-2006 17:20:24

Ja in juli is het daar wel regenseizoen. Maar mijn ouders zijn er 2jaar geleden geweest (hebben op 3 weken tijd maar 2 keer regen gehad) De lucht is er dan wel heel vochtig en je hebt veel kans op bewolking. Ze hebben daar 2 weken een rondreis gedaan en zijn daarna nog 1 week naar Koh Samui geweest (dit eiland is veel minder onderhevig aan het regenseizoen). Wij gaan via Best Tours gaan. Maar vrienden van ons zijn vorig jaar op huwelijksreis geweest naar Bali en die zijn via Go Travel gegaan, zij hebben ook speciale pakketjes voor Thailand.
In die Aziatische landen heb je ook super veel luxe, dat kan je bijna niet vergelijken met andere bestemmingen. (en zeker voor een huwelijksreis) Bij die vrienden van ons werd hun bruidssuite echt volledig versiert toen ze aankwamen.



nathalie

 Meld misbruik5-12-2006 17:51:34

hey hallo

alvast proficiat met jullie trouwplannen.

ik wou gewoon eens zeggen: als je naar Thailand wilt dat Best Tours heeeeeeeeel goed is. (ben zelf reisagente)
Best Tours heeft een heeeeel ruim aanbod op Thailand en schitterende hotels. en de prijzen zijn best heel betaalbaar.

Ik zou zeggen: ga eens langs bij uw reisagent, die zal u zeker en vast enkele voorstellen kunnen doen.

vele groetjes
en nog veel plezier bij de voorbereidingen van het huwelijk
en veel succes uiteraard ook
Nathalie



Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik6-12-2006 11:12:35

Hallo,

Wij zijn in september op huwelijksreis geweest naar Thailand met best tours. Het was echt een prachtige reis. Wij hebben wel veel regen gehad maar dat stoort echt niet. De prijzen bij best tours vallen echt mee en de kamers waren telkens versierd zelfs op de rondreis.

groeten
Nath



Marleen

 Meld misbruik6-12-2006 16:09:33

Heb je antimalariatabletten nodig voor Thailand? Wij hebben een peuter die dan 20 maanden zal zijn, en ik wil haar op die leeftijd die medicatie nog niet geven...



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-12-2006 19:55:23

Volgens mij heb je geen anti-malariatabletten nodig, of toch niet voor alle streken. Je moet al wel ingeënt worden tegen Hepatitis A en B. Je kan altijd is op de site van het tropisch instituut gaan kijken, daar kan je per bestemming de aanbevolen injecties terugvinden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums