Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strikjes voor honden

  5-8-2013 8:36:33
Onze twee hondjes zullen er natuurlijk bij zijn op onze trouwdag. Ik had ze graag een bandje met strik aangedaan.

Op internet kan je dit overal wel bestellen maar ik had ze graag in de winkel zelf gekocht want met de maat enzo...

Iemand een idee waar je dit kan kopen? Liefst in West-Vlaanderen.

Bruid
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1354


mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-8-2013 8:39:57

Mijn man had al een strikje dat je op maat kan schuiven (volgens principe van een bh-bandje). We hebben ons hondje het strikje van m'n man aangedaan. :-) Je kan misschien ook vrij makkelijk een los strikje op een halsband bevestigen (naaien, kleven, met veiligheidsspeld...)? Of op een elastiek zetten en rond de hals doen?

(In het 'voorsmaakje' van onze foto's zie je ook een foto van onze hond met strikje (foto nr. 16) http://www.kobevanderzande.be/huwelijksreportage-van-li... )



Liesbeth

 Meld misbruik5-8-2013 10:12:50

Hallo Mona,

Mijn beste vriendin heeft een webshop voor honden met aparte, leuke dingen.
Website: www.luxuryfordogs.be .

Grtjs. Liesbeth.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik5-8-2013 13:11:32

Wij waren in juli op een trouw en daar hadden ze de hond (wel een teefje) in plaats van een strik een bloem aangedaan. Dat was met zo'n knijpertje aan haar halsband vastgemaakt. Ook wel schattig!



Bruid
17-8-2013
 Meld misbruik5-8-2013 19:44:14

Een kennis van ons heeft ook een online shop waar je bandjes kan kopen maar het zou op 41 euro per bandje komen... slik... Zal dit dus ook nog voorzichtig moeten aanbrengen dat het wat te duur is...
@Liesbeth: ik zie nergens iets met een strikje?
@Mona: mijn verloofde heeft dat ook maar ik vrees dat die van ons wat te groot zijn. Het is vooral veel hond en weinig strik :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...