Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ons trouwweekend, het verslag

  4-8-2013 20:03:18

Vanaf we verloofd waren was ik overtuigd dat het mooi weer zou zijn, meer nog ik riep van de daken dat het de perfecte temperatuur zou zijn op onze zaterdag en kijk ik kreeg gelijk...


Maar laat ik beginnen bij het begin.


Vrijdagmorgend opgestaan (had eindelijk sinds lang nog is ne nacht goed geslapen), om negen uur voor het laatst onder de zonnebank, nageltjes lakken en me rustig aankleden.

Ondertussen stiekem lachen met de broers van jurgen en jurgen ook die kei gestresd rondliepen terwijl ze zich klaarmaakten.

Toen fotograaf (tevens mijn super vriendin) en haar man (tevens onze chauffeur van het weekend) aanwezig waren gingen we op weg naar het gemeentehuis.

DAar stonden ouders, getuigen en enkele familieleden ons op te wachten.


Je hoort wel eens dat gemeentehuis ni veel voorstelt, enkel binnen en buiten is> Ik moet zeggen onze burgemeester heeft echt keihard zijn best gedaan. We mochten op voorhand liedjes doorgeven en niet alleen dat in zijn woordje gebruikte hij ook liedjes en gedichtjes om zijn woorden bij te staven.

Achteraf werden we nog getrakteerd op een glaasje lekkers.

NA enkele foto’s zijn we in mijn school (waar ook receptie enz plaatsvond) gaan lunchen.

Om na de lunch met broers en zussen en vriendinnen alles te gaan klaarzetten voor the day after.


Na een uur of twee werden jurgen en ik weggestuurd en mochten we niet meer helpen....

Dus wij opweg naar men grootmoeder waar ik zou slapen en waar jurgen me s’morgens zou komen ophalen.


Ik heb zo vreselijk slecht geslapen, doodmoe maar niet in slaap kunnen vallen uiteindelijk een drie uur geslapen. Tijd om op te staan en een voor een kwamen iedereen toe.

De fotograaf, ons graciela die mijn haar en make up prachtig gedaan heeft, de videograaf en mijn getuigen die mij in men kleed hielpen.

Huisje vol dus.


Ik ben van de hele dag (Eigenlijk hele weekend) niet zenuwachtig geweest enkel op 1 moment.

Jurgen stond buiten op me te wachten maar mijn sluier en lippen waren nog neit in orde.

Ik wou ni leiver dan naar buiten en op dat moment had ik het gevoel dat iedereen treuzelde en werd ik dus ambetant van de zenuwen.

Eindelijk mocht ik naar buiten, beneden op de oprit stond jurgen mij op te wachten, toen hij zich omdraaide sprak zijn gezicht boekdelen hij vond me duidelijk erg mooi ^^

En ook hij was prachtig, hij had zijn kostuum gewonnen bij tailor made suits en echt hij was adembenemend.


Tijd voor de fotoshoot dus op naar het kasteel van horst, wat een mooie locatie doordat we best vroeg waren was het ook nog niet zo druk. De tijd vloog veel te snel om dus voor we het wisten moesten we al vertrekken naar school. Daar wachtte de hele familie (ouders,grootouders,enz) ons op, ze hadden ons daarvoor nog niet gezien dus spannend hoe ze zouden reageren op onze kleren.

MAar bij binnenkomst groot applaus en veel oohs en wauws dus we waren goedgekeurd.

LEkker lang de tijd om te lunchen en het nemen van familiefoto’s.


Dan het belangrijkste moment van de hele dag, de eredienst. Jurgen en ik zijn beide overtuigd Christen en hechten dus heel wat belang aan de zegen van God.

De dienst werd voorgegaan door mijn beste vriend nr 1, de preek doro beste vriend nr2.

Voor de dienst begonnen hebben we met vier ook nog de tijd genomen om samen te bidden.


Dan op naar de kerk toen het aan mij was even diep ademhalen en vertrekken.

Ik zette nog maar een stap binnen zag overal glunderende gezichten en kreeg een oorverdovend applaus.

De dienst was fantastisch, zelf had ik het kindermoment voor mijn rekening genomen. Ik las het verhaal van Saartje zoekt de liefde voor en zong met de kinderen enkele liedjes.

Ja als ik kinderen rond me heb ben ik in men sas, eentje kroop lekker bij me op schoot want tja dat doet ze anders toch ook ;)

DE dienst was echt prachtig !!


DE receptie was ook een groot succes, het was aangenaam weer om buiten te staan en mensen kwamen rustig langs om te feliciteren, genoten van een drankje en van het lekkere dessertenbuffet dat allerlei vrienden hadden klaargemaakt.


Voor we het wisten was het tijd om stiekem te verdwijnen en te vertrekken naar het hotel voor het diner met de close familie en vrienden om daarna samen met de avondgasten te genieten van de sketches.


Toen jurgen en ik op de dansvloer achteraf aan het wachten waren tot onze openingsdans werd opgezet zeide we tegen elkaar wauw het is al avond.

Na de openingsdans wist de dj de juiste liederen te kiezen en bijgevolg heeft de dansvloer tot s’morgens 4uur steeds vol gestaan echt ongelooflijk.

Ik heb mensen zien dansen die achteraf kwamen vertellen dat het een unicum isdat hij/ zij danste.


Het ws een feest!!

De ochtend erop hebben we met de gasten die bleven slapen nog lekker lang nagepraat aan het ontbijt.

Daarna zat ons trouwweekend erop.


HErwas een heerlijk weekend echt een om nooit te vergeten, al vind ik het nu al jammer dat je meer dan een jaar hebt zitten voorbereiden voor iets dat zo snel voorbij is. GElukki zijn er nog de foto’s en de video en als ik de gasten mag geloven dan wordt er over onze trouw nog jaren nagepraat ;)

sarah
3-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2283


Christel
17-5-2014
 Meld misbruik4-8-2013 21:12:18

Awel, het ziet er een super weekend uit.
En jullie stralen op de foto's

Geniet van de witte broodsweken



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik4-8-2013 21:42:23

kunnen jullie dit zien, dit is de eerste foto van fotograaf

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/...



krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-8-2013 21:59:29

Een super dikke proficiat metiteke...
Je straalde, je had een mooi kleed aan...
Nu wens ik jullie een super leuk huwelijk..
xxx



krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-8-2013 22:00:02

meiteke (letters in volgorde :$)



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik4-8-2013 22:04:55

dank je wel, trouwen is zooo leuk nu is het aan u he Krista



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-8-2013 5:30:26

Ooh Sarah, het zag er een perfecte dag uit! schoon koppel!!!!! Jullie straalden xxx
PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxx



krista
9-8-2013
 Meld misbruik5-8-2013 5:30:50

Ja ja Sarah, we tellen nu helemaal af ... Vrijdag is het zo ver.
We gaan er een hele fijne dag van proberen te maken met veel blijvende herinnneringen :-).



Brigitte

 Meld misbruik5-8-2013 9:19:48

lieve Sarah ,

eerst en vooral een dikke proficiat !
jullie straalde , en je kreeg gelijk wat het weer betreft , het was ideaal !
ook onze dochter Shana trouwde op jullie dag
vandaag zijn ze op huwelijksreis vertrokken voor 1 weekje , maar nadien zal er zeker een uitgebreid verslag volgen .
Ik heb de eerste foto's van de fotograaf al mogen bewonderen en ze zijn gewoonweg prachtig !
ik wens je nog heel veel geluk in jullie huwelijksleven , geniet van jullie liefde en al het mooie dat je op je weg tegen komt
groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-8-2013 10:29:08

Oh, zo een lief en leuk verslag!! Jullie hebben duidelijk genoten!
De foto's zien er al goed uit! Mooi kleedje hoor...en de roze schoentjes zijn helemaal top net zoals je boeketje!!
Geniet nog lang na...zo een mooie dag vliegt inderdaad voorbij ;-)!

groetjes en proficiat!
Sandra



Nele
4-7-2014
 Meld misbruik5-8-2013 20:55:53

Leuk verslag om te lezen!
Dikke proficiat!



Jody
4-7-2020
 Meld misbruik5-8-2013 23:57:40

proficiat! kijk uit naar andere foto's en zeker van het kasteel van horst. Om hoe laat waren jullie daar?



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik6-8-2013 9:57:43

euhm rond half tien

xxxx



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik13-8-2013 16:47:00

Leuk verslagje! Ook voor jullie leek het een prachtige dag
Die ene foto is al supermooi, benieuwd naar het vervolg!
PROFICIAT! Geniet nog van elkaar... x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info