Terug naar overzicht
Het kasteel van Moerkerke is beslist een aanrader. Volgens mij is het één van de enige kastelen die geschikt is voor een huwelijksfeest. Het eten is er goed, alsook de bediening. Het enige dat anders is: je eet beneden, en voor het dansfeest moet je naar de bovenste zaal. Maar op die manier leren je genodigden eventueel beter andere genodigden kennen. Veel succes!
Hoi,Het de prijs/kwaliteit van het eten is beslist een aanrader! Het enige nadeel vind ik ook dat je je moet verplaatsen van ruimte. Dit kan zowel voor als nadelen hebben. Het nadeel is dat, de mensen waarmee je aan tafel en al wat verhalen mee hebt aangeknoopt dat je die ev kwijtspeelt en het positieve is dat de gasten andere mensen leren kennen en iedereen een beetje met iedereen in contact komt en niet constant op dezelfe plaats moet blijven zitten maar buiten dit kleine nadeeltje, voor mij persoonlijk, is dit toch wel een leuek locatie om te trouwen!Debrareeds 116 dagen getrouwd
Bedankt voor de reacties,Maar da nadeel zal nie aanwezig zijn omdat we in de Mayerling bovenzaal trouwen.We eten daar en de dansvloer is int midden dus kunnen we er blijven zitten.Groetjes Mieke
Zelf ga ik hier op 20 januari 2007 trouwen (nou ja de receptie en dansfeest dan...)Ik woon zelf in Brugge centrum (al ben ik Nederlandse) en wist dus niet waar ik moest beginnen met zoeken. We zijn via internet op de website van het kasteel terecht gekomen, en het was of mijn droom uit kwam! Na afspraken gemaakt te hebben om te komen kijken bleken ze niet op onze oorspronkelijke trouwdatum te kunnen, dus hebben we een andere datum gekozen (er lag nog niets vast, dus dat was mooi )We zijn hier heel vriendelijk onthaald, alles mogen bekijken, de beste opties besproken, en de prijslijst bekeken... Viel dat even mee! Je betaald geen zaalhuur, wat als snel 750 euro scheelt (erg fijn als je een "budget" hebt wat niet heel groot is) Het eten is ook erg goedkoop, maar ik heb viavia al gehoord wel erg goed... Ik ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk allemaal uit gaat pakken, maar ik heb er wel heel veel vertrouwen in! Voor informatie kun je me altijd mailen! igderuiter@telenet.beGroetjes, Ingeborg