Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend! nog 14 dagen te gaan en nog geen bedankjes!!!!

  2-8-2013 20:10:34
Zoals jullie al kunnen lezen nog 14 dagen te gaan en nog steeds geen bedankjes. Ik weet echt niet wat te geven! voor de kindjes ga ik een leuke snoeptaart laten maken maar voor de rest van de genodigden zou ik het echt niet weten. bruidsuiker in een doosje vind ik zo saai... en dan nog iets voor de getuigen en de ouders.. ik vind maar niets leuks!!!

Iemand leuke ideetjes? :-)

jill
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 1659


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-8-2013 20:14:05

cupcakes, Bongo bon, gepersonaliseerde wijnkistjes, koffiepads (kom nog eens op de koffie :-)), sleutelhangers, bladwijzers, ...



jill
17-8-2013
 Meld misbruik2-8-2013 20:15:29

ja dat ben ik allemaal al eens tegengekomen maar ben zo een twijfelaar e :-)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik2-8-2013 20:18:51

Een Bongobon? Voor al je gasten? Meen je dat nu? Dat kost toch stukken van mensen... Gewoon niks? Simpel. :-) Wij hadden geen bedankjes maar iedereen vond het geweldig om lekker te eten en tot 's morgensvroeg te dansen. Dan heb je toch geen bedankjes nodig?



jill
17-8-2013
 Meld misbruik2-8-2013 20:21:49

een bongo bon is idd er zwaar over :-) maar mss bedoelt ze dit voor de getuigen of de ouders! ja ik wil toch een aandenken meegeven.



Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik2-8-2013 20:56:36

wat is er mis met een bedankingskaartje/foto van jullie? ik weet heel wat mensen die zo'n kaartjes zeker leuk vinden en een heleboel sparen.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-8-2013 22:10:40

Ja hallo!!!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik2-8-2013 23:40:57

Wij hebben bedrukte pennen met onze naam en datum op en daar hartjes bruidssuiker aan...
Een pen wordt achteraf wel nog gebruikt....
Denk er maar eens over na want t klokje tikt idd :-).



Siege
17-8-2013
 Meld misbruik3-8-2013 7:56:45

Wij hebben het ook simpel gehouden: doosje met 2 pralines per gast (keischattige doosjes, zo klein ;-D ).
Natuurlijk wel wat gepersonaliseerd. (We wisten eigenlijk totaaaaaaal niet wat te doen, dus hebben we dit 2 dagen geleden ofzo nog maar beslist! ;-) ).

We hebben wel iets persoonlijks van de gasten om als bedankkaartje op te sturen achteraf: tijdens de trouw gaat elk koppel een foto laten trekken in zo'n kader dat ze zelf vasthouden en die foto's laten we van iedereen afdrukken en dan gaan we daar zelf op de achterkant iets persoonlijks per koppel schrijven. (Ik vond het gewoon leuk, omdat ik weet dat een foto van het trouwkoppel rap in de kast vliegt, terwijl als je van jezelf een leuke foto krijgt, ga je die misschien ergens ophangen of laten staan in huis? Nee?)

Voor de getuigen moeten wij ook nog iets vinden.. Thx voor je berichtje, anders was ik dat volledig vergeten!!!!! Ik wou ook richting Bongo Bon gaan, maar probleem: mijn getuige heeft nog 3 bons liggen en begint er genoeg van te krijgen dat iedereen alleen maar dat geeft! :-s :-(

Ik denk dat mijn ventje en ik het gaan houden bij ons eerste gedacht: na de trouw een viewmaster laten maken met foto's van de getuigen zelf, met ons, tijdens de trouw, ... en in het midden van de schijf komt onze foto met een bedankzin erbij.

Help... Ik weet het niet meer..



Siege
17-8-2013
 Meld misbruik3-8-2013 8:00:41

Jill, hou me op de hoogte, ik volg je op ;-)

Het komt dichtbij hé, onze datum! :-D



kris
14-12-2013
 Meld misbruik3-8-2013 8:15:36

Wij denken aan cupcakes te geven aan de gasten en daar de letters van onze namen op en daarna de houders waar de cakes op hebben gestaan vol met pralines te leggen en die aan de getuigen en de ouders en de grootouders te geven want op de houders staan boven aan hartjes op die open zijn daar gaan we een foto van onze trouw in zetten



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik3-8-2013 8:52:16

Bij ons zijn het de winkelwagenmuntjes geworden. Kan je altijd wel gebruiken he :). Ik heb ze deze week besteld, ben benieuwd naar het resultaat...



jill
17-8-2013
 Meld misbruik3-8-2013 12:32:51

siege die kader is wel een leuk idee :-) dat ga ik al van je pikken :-p idd onze dag is er bijna :-) nog 13 dagen 11 uur 29 min en 10 sec op de teller :-))))))))))))

ik ben momenteel een echte bridezilla ik word er onnozel van! En mijne partner vind altijd alles goed

Het zal me wel lukken :-)

Alvast bedankt voor al jullie ideetjes :-)



Siege
17-8-2013
 Meld misbruik3-8-2013 14:31:51

LOL, wij zijn nu echt eens alles beginnen oplijsten en omg!!! We moeten nog veel doen!!! We zullen er wel geraken.. (We zijn eigenlijk meer bezig geweest met onze verbouwingen) We hebben wel op 3 dagen enorm veel kunnen regelen!

(Het was echt wel erg: geen DJ, misviering, make-up, kapper, liedjes voor in de kerk, openingsdans, bedankjes gasten, ... Oops.. Maar het was ook ineens van:'Nog maar 2 weken!!' We zijn echt wel wakker geworden ;-)

Wel wij hebben een heel erg oude kader voor geloof ik maar 3 euro gevonden op een rommelmarkt. Eerst dachten we deze bij te werken, maar eigenlijk is het tof zoals het is.
Alé 't is goed, je mag het 'pikken' van mij! Hahahahaa! :-D



Veronique
16-8-2014
 Meld misbruik3-8-2013 22:14:49

Vrienden van ons hadden ook voor de volwassenen een snoepjesbuffet, met zakjes met daarop een etiket van hun trouw, met een tekstje en dan allemaal grote glazen potten snoep en dan kon je zelf je zakje vullen! Was echt tof!!!!!



Sylvia
7-9-2013
 Meld misbruik3-8-2013 23:57:04

Hallo,

Kijk eens op http://easypeas.be .

Leuke bedankjes tegen betaalbare prijzen!



vicky
19-7-2019
 Meld misbruik4-8-2013 9:30:33

wij hebben via de site vanvanhelden....een keer iets anders gedaan....dat zijn zon flesjes in het wit en rood....dit is ons themekleur....flesjes laten bedrukken met onze naam en trouwdatum , je kan er niet doorkijken, en als je het flesje ziet staan zou je denken dat het badschuim is ...maar neen ....het is een paraplu in een flesje.....valt nog mee van prijs....4 euro stuk....duurt een week wanneer je je besteling thuis geleverd krijgt....dus mss dit ook eens proberen....iedere uitgenodigde zal verast zijn dat ze dit nooit verwachten dat het een paraplu zou zijn in dit flesje....en iedereen kan wel een paraplu gebruiken
alvast succes



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik4-8-2013 21:36:50

Wij hebben kleine authentieke chocopotjes en confituurpotjes (5 verschillende smaken waar men uit kan kiezen) met als tekst op 'Tom en Noortje danken jullie'



Aida
14-9-2013
 Meld misbruik21-8-2013 12:59:51

Weet je wat ook heel leuk is: zo van die kleine shot-flesjes met een of andere mix-drank (verschillende smaken mogelijk) en met een foto van ons op! Ik wou dit doen, maar mijn partner wilde geen bedankjes geven.. :(


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...