Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie Brugge

5-12-2006 11:44:40
Hallo,
Kent er iemand van jullie nog leuke plekjes om foto's te nemen regio Brugge ( en omstreken ) ?
Maar dan niet de alom gekende plekken zoals de reitjes, de parkjes in Brugge.. ?
Alvast bedankt,
Groetjes Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 446

els
17-8-2011
 Meld misbruik5-12-2006 12:12:12

Hoi,

Voor wanneer heb je dit nodig?

Groetjes,
Els

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik5-12-2006 12:28:33

Dag Els,
Wij trouwen op 08/09/07 dus tg dan hebben we dat nodig :-)

groetjes

Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik5-12-2006 12:42:10

Hallo!
Wij zijn zelf getrouwd in Brugge in oktober. En we hebben prachtige foto's kunnen nemen.
Eerst zijn we naar het Minnewater getrokken, omdat de kapel waar de viering doorging, ook daar was. We zijn foto's gaan trekken op het grasveldje aan het water naast dat kleine sluishuisje onder de treurwilg.
Daarna zijn we in de Noordstraat voor de godshuisjes foto's gaan nemen. Dit waren de foto's voor buiten. Daarna zijn we in de kelders van de niet-meer-bestaande Sint-Donaaskerk (= onder het Crown Plaza) foto's gaan trekken. Het was er zo sprookjesachtig: overal die oude gewelven. Echt mooi en origineel. Als je wil, stuur ik je wat ingescande fotootjes van uit ons proofingboek door als je me je mailadres geeft.
Je kan ook foto's in de molens gaan trekken. Die waren al dicht in oktober, dus dat kon niet voor ons.
We hadden op voorhand Brugge eens doorgefietst en tal van plekjes (ook minder gekende) opgeschreven. Maar die 2 uur durende fotoreportage gaat zo snel voorbij dat je eigenlijk maar enkele plekjes aandoet.

Groetjes, Bene

mieke
15-6-2007
 Meld misbruik5-12-2006 14:37:40

Hallo,

Wij trouwen op 15/06/2007 en hebben als fotograaf Jan Darthet uit Sint Andries. Eingenlijk ga ik er vanuit dat hijzelf wel heel wat leuke plekjes kent. Maar ik wil eingenlijk echt wel e trouwfoto op die typische plekjes, want ik hou echt van mijn stad! Daarnaast nemen wij nog originele foto's in de brouwerij van Rodenbach. Ons feest is er en zodanig mogen we er ook foto's nemen.
Groetjes,
je naamgenoot
Mieke

Van Daele
16-12-2006
 Meld misbruik5-12-2006 18:23:50

Hallo Benedikte,

Ik trouw op 16 december en we gaan foto's nemen de 27 ste december in brugge, is het mogelijk om me eens een proefdruk van de locatie onder het crown plaza door te sturen.

Alvast bedankt
Groetjes

An

anvandaele@skynet.be

els
17-8-2011
 Meld misbruik7-12-2006 15:48:11

Hoi,
Wij trouwen op 16 december en zullen waarschijnlijk ook naar de Kinepolis gaan wanneer het weer te slecht is om buiten foto's te nemen. We gaan in ieder geval ook naar de kerstmarkt na de wet.

Groetjes,
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...