Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jjshouse en light in the box

  31-7-2013 19:21:23
Iemand ervaring met sites zoals light in the box en jjhouse voor bruidsmeisjes kleding(volwassenen)?

marieke
3-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 2197


Ine
28-6-2014
 Meld misbruik31-7-2013 20:38:22

jjhousse steekt zo wat mijn ogen uit ..

Maar naar het schijnt gaat het om een bedrijf in Hong Kong met goedkope stoffen die zorgen voor lelijke, niet afgewerkte, snel stukgaande kleding ..
Maar nog niets besteld ..
Ik volg dus mee :)



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik31-7-2013 20:57:32

Ik sta op het punt om ook te bestellen via Light In The Box. Ik volg dus mee. ;-) maar ik heb wel al ergens gelezen van mensen die geconfronteerd worden met hoge invoerrechten nadat ze besteld hebben bij LITB. Mijn schoonvader zei dus dat het best was om een grote bestelling te splitsen... :s



Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik31-7-2013 22:31:24

kga dit ook es volgen, ksta wat weigerachtig om via een site wat te kopen maar er staan echt wel heeeeeeeeel mooie kleedjes op



Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik1-8-2013 7:04:34

Ik ben ook wel benieuwd




Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik1-8-2013 12:08:36

heb even gegoogled en via youtube zie je wat filmpjes over jjhousse



jane

 Meld misbruik2-8-2013 13:05:01

Marieke,ik heb vorig jaar voor de trouw van mijn zoon 2 kleedjes besteld bij light in the box,
Ik had eerst hun stalenboek besteld zodat ik de kwaliteit en de kleuren in real kon zien.Dan heb ik een kort kleedje besteld (een van de goedkoopste)om te zien hoe het uitviel, het paste perfect en was super mooi afgewerkt,pas dan heb ik een avondjurk besteld en het was WAAUW .
Ik heb ook bijbetaald om de kleedjes op maat te maken,en ze zaten als gegoten,
Reken ong 21°/° invoerkosten bij (zoals op alles wat uit het buitenland komt)
Ik zou zeggen doen.....voor die prijs kan je hier niks krijgen! succes



Tamara
28-6-2014
 Meld misbruik2-8-2013 21:57:10

dankuwel jane voor de reactie!



marieke
3-5-2014
 Meld misbruik2-8-2013 22:40:31

Inderdaad, nu ben ik al iets geruster om daar te bestellen!



Sofie
13-9-2013
 Meld misbruik4-8-2013 19:00:06

Ik heb vorig jaar een kleedje besteld voor een trouw en dit jaar heb ik een kort trouwkleedje besteld (voor het geval ik mijn lange jurk en hoepelrok beu ben...).

Ik heb nooit invoerrechten moeten betalen bij afhaling, maar denk dat die al verrekend waren bij betaling. Het eerste jurkje had wel wat aanpassingen nodig, en was volgens de naaister heel slecht gemaakt. Maar het korte trouwjurkje zat als gegoten. Dus ik ben tevreden.
Je moet natuurlijk wel in je hoofd houden dat het jurkjes zijn die misschien maar 2 keer gedragen kunnen worden, en geen afdragertjes zijn...



Marjan
22-8-2014
 Meld misbruik16-1-2014 10:01:01

Weet iemand hoe dat werkt met de kosten bij aflevering? de zogenaamde invoerkosten?
Ik heb gisteren iets besteld en volgens site komt dat met 5-6 werkdagen binnen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...