Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hebben jullie dit nu ook .....

  30-7-2013 22:07:01
Hallo! Nu zaterdag, 3 augustus is het de grote dag voor ons! Ik kijk et heel erg naar uit maar ben zo bezorgd over het weer! Ik kijk wel 10 keer per dag naar de weersvoorspellingen en sinds vandaag staan er regendruppels :-( Mijn vriend wordt er helemaal gek van, zegt dat ik niet zo moet stressen want dat ik er toch niets aan kan veranderen. Dat snap ik wel maar het is sterker dan mezelf, ben er op voorhand al een beetje ongelukkig van. We hebben onze locatie namelijk gekozen in functie van de mooie tuin en wilden de ceremonie en receptie graag buiten doen. Herkennen jullie dit?

katrien
3-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1467


Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik30-7-2013 22:23:22

Ik herken dit helemaal. Ik doe juist hetzelfde, maar aangezien wij nog een weekje verder trouwen, verandert het weer voor onze grote dag nog elke dag. De ene keer is het stralend mooi, de andere keer zal het 17 graden zijn en regent het. En de verschillende sites spreken elkaar dan ook nog eens tegen.
Een raad die ik mezelf ook probeer te geven (al is het niet makkelijk hem op te volgen): niet té veel mee bezig zijn! Veel succes en geniet van je mooie dag!!!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik31-7-2013 5:28:11

Hoi Katrien,
hier idem, met nog 8 dagen op de teller, kijk ik 2 keer per dag op verschillende site's hihihi.
Is heel normaal in onze situatie denk ik.
Ik ben vorige zondag al een grote paraplu gaan kopen (doorschijnend) en de verkoper zei toen ik zei waar ik hem voor nodig had dat het nu wss wel niet zou regenen omdat ik een paraplu gekocht had. :-D.
Ik hou me hier maar aan vast, want meestal is het zo.
En anders dan zal ik het de dag zelf wel zien.
Maar we moeten ons toch ergens mee bezig houden he ;-).
Het komt wel goed...



Brigitte

 Meld misbruik31-7-2013 5:51:19

hallo katrien ,

onze dochter trouwt ook nu zaterdag .
bij mij juist zelfde reactie
alles is zo tot in de puntjes in orde , dat je toch hoopt op een droge dag
we zouden het niet erg vinden met mindere temperaturen , mag zelfs wat bewolkt zijn , zolang het maar niet regent !
maar het weer is in belgie nu eenmaal heel wisselturig , en na 2 hete dagen zit de kans er wel in dat er af een toe toch een buitje valt .
laat ons duimen dat het in de late avond valt , dan is het echt niet erg , want dan zit
je toch binnen .
we wensen je in ieder geval een super huwelijksdag toe met heel veel zon ,
maar het belangrijkste is , geniet ervan , want het zal weer snel voorbij zijn .
groetjes



mona
27-7-2013
 Meld misbruik31-7-2013 6:20:30

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, met in de voormiddag en 's avonds serieus onweer, en het was een prachtige dag! Maak je dus maar geen zorgen...



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik31-7-2013 8:46:35

Ik heb maar 1 tip: STOP met iedere dag naar het weerbericht te kijken! Je maakt je daardoor inderdaad alleen maar druk voor iets waar je toch niets aan kan veranderen...

Oke, wij deden het ook, dus het is normaal. Bij ons waren de voorspellingen ook niet zo goed, maar het weer viel uiteindelijk wel heel goed mee.
Ik heb trouwens ook al gemerkt dat vaak de verschillende bronnen elkaar tegenspreken. Het weerbericht op de ene website kan heel anders zijn dan dat op een andere site. Dus meer dan afwachten en hopen op het beste kan je niet doen.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik31-7-2013 9:37:37

Ik zie net dat het vrijdagavond en zaterdagochtend zou gaan onweren na een heel hete dag, maar dat het zaterdag 21 à 25 graden wordt en vnl. droog. Ideaal toch? Te warm is ook maar niks...



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik31-7-2013 10:19:04

Ook ik trouw 3 augustus en ik roep al meer dan een jaar
dat het mooi weer gaat worden. Mijn vriend kijkt wel eens op zo voorspellings site maar zelf ben ik er nog helemaal gerust in.
Ook onze receptie is buiten en als het binnen moet wordt het vreselijk krap maar het wordt droog ik ben er zeker van!!

Groetjes sarah



katrien
3-8-2013
 Meld misbruik31-7-2013 17:04:46

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben dus blijkbaar niet de enige :-)
Maar het is toch fijn om dit hier even in de groep te gooien.
Brigitte en Sarah, ik wens jullie allebei ook een supermooie dag toe (en natuurlijk ook al de andere bruidjes en mama's van bruidjes van 3 augustus)
Ik heb vandaag trouwens nog maar 1 keer gekeken :-)
En Krista, ik duim volgende week zaterdag weer even hard mee hoor!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info