Terug naar overzicht
Hey Ilse, Wij trouwen volgend jaar (31 maart) en wij hebben voor het het Hof van Wayenborgh gekozen. Ik ben daar al eens naar een trouwreceptie geweest en de hapjes waren dik in orde. Een tante van mij is daar ook al naar een feest geweest en volgens haar was het dik in orde.Wij zijn ook een kijkje gaan nemen in het Hof van Beatrijs. De tuin vond wij heel prachtig, maar de zalen vonden wij niet zo tof. Hopelijk raak je er wijs uit!Groetjes,Lies
Hoi,Vorig jaar hebben wij met het werk ons nieuwjaarsfeestje in het Hof van Beatrijs gehad. Het eten was lekker en het is daar best wel mooi, maar alles ging daar nogal traag vooruit en de zaal was niet zo mooi aangekleed. We waren met te weinig mensen om de zaal mooi te vullen, maar ipv de zaal dan toch op een of andere manier proberen wat gezellig in te delen, stonden er zo maar wat stoelen op stapels langs de kant. Niet zo gezellig, dus, maar verder ok.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Dag Ilse,Wij zijn vorig jaar ook naar een trouwfeest geweest in Hof van Beatrijs, en daar hebben wij (net als Kirsten) gemerkt dat alles heel traag vooruit ging. Het eten was wel lekker, maar het was al half 1 wanneer wij eindelijk naar het dessertbuffet konden gaan (terwijl het diner zelf niet zo uitgebreid was, enkel warm buffet en dessert). Ik had de indruk dat de bediening heel traag werkte en ook geen moeite deed om het wat vooruit te laten gaan... Maar wel lekker!Groetjes,Tine11/11/06