Terug naar overzicht
Hey Wendy,Ik ben ook nog volop aan het zoeken. Ik kan je wel aan enkele sites helpen.www.beautycandles.be www.jokakaarsen.be www.waxartstudio.com http://users.skynet.be/fa966601/Nederlands/kaarsen_NL.h... Groetjes,Sabrina07/07/07
Wij hebben onze kaars bij Joka gekocht en het kostte ons 42€. Ok, niet goedkoop, maar het was prachtig. We wilden absoluut geen klassieke kaars. Als je wil, stuur ik je wel een foto door (geef me dan je emailadres).Groetjes, bene
Wij hebben onze moderne trouwkaars bij waxartstudio gekocht, wij waren er heel erg blij mee. De voorkant van onze uitnodiging was op de kaars gedrukt. Als je wil stuur ik je een voorbeeld via de mail (nvdrmeijden@home.nl), maar je kunt ook kijken op www.waxartstudio.com en dan naar een speciale pagina met inzendingen van klanten, daar staan wij ook met een aantal foto;s bij.Succes met kiezen!GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Hoi Wendy,k Weet niet van waar je bent maar in Lummen (Limburg) vind je kaarsen in alle kleuren, vormen bij De Kaarskesprocessie (tel. 013/532202)Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Wendy, kijk eens op www.dekaarsengieterij.be Wij wilden een volledig handgemaakte kaars. Ook het opschrift wordt met de hand op de kaars geschilderd. Dit vind je nergens anders. We wilden geen dode kleefletterkes of een klever op onze kaars. De kaarsenmakers ginder nemen ruimschoots de tijd om volledig tegemoet te komen aan je wensen. Vrienden van ons hebben er ook reeds een huwelijkskaars gekocht en zijn zeer, zeer tevreden. Hun kaarsen ogen niet alleen mooi maar wanneer je ze aansteekt geven ze niet het minste roet af. Ook wanneer de kaarsen branden geven ze een effect die we nog maar zelden gezien hebben. Werkelijk een perfecte prijs/kwaliteit verhouding voor een zeer originele huwelijkskaars gemaakt volgens je eigen wensen. Vrienden betaalden 50 euro.