Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

4-12-2006 11:10:45
Hey iedereen,
Weten jullie hoeveel een huwelijkskaars zoal kost en waar ze wat specialere, moderne kaarsen verkopen?

groetjes,
Wendy

wendy
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1003

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik4-12-2006 12:40:42

Hey Wendy,

Ik ben ook nog volop aan het zoeken. Ik kan je wel aan enkele sites helpen.

www.beautycandles.be
www.jokakaarsen.be
www.waxartstudio.com
http://users.skynet.be/fa966601/Nederlands/kaarsen_NL.h...

Groetjes,
Sabrina
07/07/07

Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik4-12-2006 13:08:39

Wij hebben onze kaars bij Joka gekocht en het kostte ons 42€. Ok, niet goedkoop, maar het was prachtig. We wilden absoluut geen klassieke kaars. Als je wil, stuur ik je wel een foto door (geef me dan je emailadres).

Groetjes, bene

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik4-12-2006 13:32:30

Wij hebben onze moderne trouwkaars bij waxartstudio gekocht, wij waren er heel erg blij mee. De voorkant van onze uitnodiging was op de kaars gedrukt. Als je wil stuur ik je een voorbeeld via de mail (nvdrmeijden@home.nl), maar je kunt ook kijken op www.waxartstudio.com en dan naar een speciale pagina met inzendingen van klanten, daar staan wij ook met een aantal foto;s bij.
Succes met kiezen!
Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06

An
13-8-2005
 Meld misbruik4-12-2006 22:13:08

Hoi Wendy,
k Weet niet van waar je bent maar in Lummen (Limburg) vind je kaarsen in alle kleuren, vormen bij De Kaarskesprocessie (tel. 013/532202)
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05

Henk
18-12-2007
 Meld misbruik8-12-2006 9:02:39

Wendy, kijk eens op www.dekaarsengieterij.be
Wij wilden een volledig handgemaakte kaars. Ook het opschrift wordt met de hand op de kaars geschilderd. Dit vind je nergens anders. We wilden geen dode kleefletterkes of een klever op onze kaars. De kaarsenmakers ginder nemen ruimschoots de tijd om volledig tegemoet te komen aan je wensen. Vrienden van ons hebben er ook reeds een huwelijkskaars gekocht en zijn zeer, zeer tevreden. Hun kaarsen ogen niet alleen mooi maar wanneer je ze aansteekt geven ze niet het minste roet af. Ook wanneer de kaarsen branden geven ze een effect die we nog maar zelden gezien hebben. Werkelijk een perfecte prijs/kwaliteit verhouding voor een zeer originele huwelijkskaars gemaakt volgens je eigen wensen. Vrienden betaalden 50 euro.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...