Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

19 dagen...

  29-7-2013 9:20:54
En het aftellen is volop bezig!

De laatste afzeggingen beginnen binnen te komen, wat me eigenlijk wel verbaast. Je leest het hier zo vaak, mensen die niet bevestigen voor de afgesproken datum, en toch verraste het me een beetje dat we mensen achterna moeten bellen. ;)

Ik ben volop bezig met bedankjes te knutselen, de tafelschikking, een uiteindelijke planning op te stellen... De laatste hand moet nog gelegd worden aan het misboekje, welke vrienden lezen wat, enzovoort.

Enorme tegenvaller dat mijn broer (die getuige is) net uit elkaar gegaan is met zijn vriendin. Dus hij gaat er de hele dag alleen bij lopen, tussen allemaal koppels. Zo spijtig.

Dan nog een beetje een tegenvaller bij de kapper: haar hulp heeft net vakantie op onze dag, dus mijn mama en ik kunnen niet tegelijk maar moeten na elkaar bij haar langs... Dus ofwel ga ik om 8u, mijn mama om 9u, en moet ik na mijn make-up een half uur wachten tot zij geschminkt is en kan helpen om mij aan te kleden, voor de foto's en zo. Ofwel gaat zij om half 8, ik om 8u, en loopt alles beter gepland... Maar vind het zo erg om haar nog vroeger te doen opstaan. Maarja, vroeg wakker zijn zullen we toch allemaal. :)

Ik ben nog geen bridezilla, maar de zenuwen beginnen stilaan wel te komen! Zo spannend allemaal! :D

Hoe staat het bij de andere 17 augustus bruidjes? Nog niet teveel stress?

Groetjes!

Sofie
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1118


Sarina
17-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 9:32:20

Hoi :) wij trouwen ook op 17 augustus, deze morgen keek ik in mijn agenda en toen drong het pas echt door dat het nog maar 2 weekenden zijn voor de grote dag...

Sindsdien beginnen de zenuwen stilletjes aan toe te nemen :) Wij zijn nu nog bezig om nog eens even samen te gaan zitten met de fotograaf, dj, catering, bloemist etc.

Volgende week heb ik nog eens een proefkapsel en make-up en ga ik dezelfde dag mijn trouwkleed nog eens passen :) Tot nu toe hebben we nog geen tegenslagen gehad, maar nu ga ik toch wel hout vasthouden :) Het komt allemaal griezelig dichterbij :D




Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-7-2013 9:42:00

Hey Sofie

Ik heb dat hier ook vaak gelezen en idd, bij ons is het niet anders. Mensen die op het laatste moment nog afzeggen (sommigen waar je het niet van verwacht had, andere die dan wel komen waar je het ook niet van verwacht had) en anderen die je idd nog moet contacteren. Mij verbaast het ook! Maar ja, zelf zijn we natuurlijk véél meer met onze grote dag bezig dan sommige andere mensen, zeker?!

Ik merk zelf ook dat ik meer gespannen ben. De stress haalt soms de bovenhand. Vakantie van collega's opvangen op het werk, kids die thuis zijn in de grote vakantie en dan nog de laatste hand leggen aan onze trouw... Soms heb ik van die WWWHHHHAAAAA- momenten ;-)

Maar YES, we can!!! :-) Komt allemaal goed en ik heb een prachtige dag en 3 weken vakantie om naar uit te kijken. Yiihhhaaa!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-7-2013 13:20:51

Komt allemaal goed lieve schatten!!!!! Geniet ervan, ook al wegen de laatste loodjes ZO zwaar maar het is het waard!!!!!!!!!



liesbeth
17-8-2013
 Meld misbruik31-7-2013 5:28:47

Kiekeboe!! Wij trouwen ook op 17augustus! Het zijn stressy tijden! Hopelijk komt het weer in orde! Ik duim met jullie mee! Succes nog met de voorbereidingen en de zenuwen!! xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...