Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje....

  28-7-2013 10:57:26
hallo,

aangezien ik toch niet kan slapen, hoewel ik heel moe ben.. (pas om 7u in bed beland), zal ik hier mijn verslagje neertypen..

vrijdagavond ben ik samen met m'n ouders de zaal gaan klaarzetten, en dan gezellig nog een glaasje gedronken bij hen thuis. Mijn ventje moest nog werken tot +- 16u30 die dag en moest 's avonds nog gaan uiteten met z'n werk, dus die kon de laatste dag niet veel meer helpen.
Ben dan in m'n ouderlijk huis in bed gekropen rond een uur of 12. En om 6u was ik al reeds fris en monter van de partij. Een ontspannend badje genomen, en dan kwam m'n getuige me halen om naar de kapster te gaan, daarna rechtstreeks naar de shminkster die bij m'n schoonzus was. Om 9u was ik weer thuis en begon het enorm immens hevig te regenen, maar hoewel ik de dag ervoor een stresskieken was tot en met liet ik het niet aan m'n hartje komen, ik wilde genieten en ik zou genieten!
De fotograaf arriveerde en stilletjesaan kwam de dichtste familie toe voor een kort ontbijtje bij m'n ouders. Perfect getimed belde mijn bijna-man aan, deed open, en hij was moooooooi! En hij vond mij ook mooi! OEF!
Om 10u45 vertrokken met de auto naar het gemeentehuis, De familie stond daar reeds te wachten, en mijn ventje hielp me om uit de auto te komen, daar een mooie persoonlijke korte dienst gehad, met eigen muziek, en een eigen tekstje, 't was perfect voor ons! Buitengekomen was het opgehouden met regenen en konden we cabrio naar het restaurant rijden, m'n metekindje, die tevens ook het ringenmeisje was ging toen mee in de auto.
In het restaurant lekker gegeten en gedronken en met de nodige familiefoto's in de tuin verliep dit deel van de dag ook perfect.
We zijn dan nog enkele foto's gaan nemen en toen was het stralende zon, dus ideaal hé :)
Daarna hadden we een uurtje pauze en zijn we even naar huis gegaan, maar we konden niet binnen want er hing een mooi spandoek met een hele mooie tekst :)
(Tom en Ilke pas getrouwd, zondag mag je ze niet storen, want hij moet het gaatje eens goed doorboren :))
Toch binnen geraakt, de kat wat eten gegeven, toch snel een douche genomen, m'n haar zelf wat geblazen, en terug vertrokken voor het laatste deel van de dag.
De zaal zag er super uit, nog beter dan de dag ervoor, en de traiteur had reeds alle tafels buiten gezet, zodat we buiten konden aperitieven, met tussendoor wel af en toe een korte regenbui... Maar de mensen lieten dit niet aan hun hart komen en bleven eigenlijk echt lang buiten zitten.
Na de hapjes en de ovenkoeken met beenham en last but nog least een supermooie bruidstaart konden we overgaan naar de openingsdans, de dj was al volop de zaal in de ambiance aan het trekken, toen wij mochten dansen, totaal niet voorbereid op Axelle Red - Parce que c'est toi, we hebben niet op elkaars tenen gestaan en ik vond het een heel mooi moment in z'n armen :)
Daarna is het dansfeest losgebarsten en hebben we doorgefeest tot in de vroege uurtjes.
Dan toch nog heel efkes aan de kant gedaan, en om 7u lagen we uitgeteld in bed..
Maar na 3u ben ik de dus weeral uit en verlang al om nu alle envelopjes open te doen, kaartjes te lezen, en straks dan toch nog even gaan opruimen, maar vooral genieten van onze eerste dag als meneer en mevrouw Verstraete :)

Ilke
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1459


Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik28-7-2013 11:08:47

Proficiat!!! Super leuk verslagje



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-7-2013 11:11:03

proficiat, geniet ervan xxx



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik28-7-2013 11:40:59

Proficiat!!!!
de adrenaline zit nog in je lichaam dus hihi
geniet er nog maar lekker van!



Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik28-7-2013 11:49:34


Ik dacht nog: 'ocharme de bruidjes die vandaag moeten trouwen', maar ja, trouwen in België is altijd een risico, klimatologisch gezien.. Al trouw je in april, juli of september.. En wij trouwen een vrijdag de 13e, dus gegarandeerd slecht weer :p!!

Ik ben blij dat je 't niet aan je hartje laten komen hebt en dat het een prachtige huwelijksdag was!

Een dikke proficiat aan Meneer en Mevrouw Verstraete ;-)!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik28-7-2013 12:42:42

proficiat



krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 13:05:35

Een dikke proficiat X



Eveline
10-5-2013
 Meld misbruik28-7-2013 23:01:52

Proficiat!!!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik13-8-2013 17:01:58

PROFICIAT!!! Ondanks de regen hebben jullie er blijkbaar toch een stralende dag van gemaakt! Geniet er nog lang van na!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info