Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag 20-07-2013

  27-7-2013 23:12:31

Hier is komt mijn verslag er aan:
S'morgens om 8uur op gestaan samen met mn ventje(toen nog mn verloofde)
Om 9uur is mijn Ventje vertrokken naar zijn ouders en heb ik mij dan rap een doche genomen,
om 9.50krijg ik een sms dat mn kapster 10min later ging zijn,(begon ik al zenuwe te krijgen)
Om 10uur is mijn schoonmoeder met mn ventje achter de bloemen gegaan en de misboekjes naar de kerk brengen en mn schoonvader is dan naar mij gekomen voor alles klaar te zetten voor de gasten (broodjes enz) mn schoonvader was vroeger dan mn kapster maar 5min na dien was ze er (wat een opluchting)
om 11uur is mijn ouders toe gekomen juist toen de kapster klaar was,
Om half 12 hebben we dan samen iets geeten en om 12uur heeft mijn schoonzus mij dan geschminkt.
Om 13uur heb ik rap nog een glaasje cava gedronken wand de zenuwen waren steeds op aant komen, dan heeft mijn schoonzus mij geholpen voor mijn kleed enz aan te doen en om half 2 ben ik dan te voorschijn gekomen voor mijn ouders.
Mijn moeder vond het kleed op zich wel mooi maar de kleur vond ze minder
Mijn vader ziet het niet zo goed(is half blind)
Om kwart voor 2 begon mn familie al toe te komen.
en de stress begon meer en meer op te komen dus wat doet je er aan drinken
Om 13.55 heeft mijn verloofde aan gebeld en alle stress was weg
14.00 zijn we vertrokken naar het gemeentenhuis .
Alles verliep daar supper goed juist als we door gaan woude we een groeps foto maken maar dat duurde veel te lang omdat we moesten wachten op de schepenen.
Na het gemeentehuis zijn we dan naar ons thuis gegaan voor een hapje een drankje(was meer een drankje wegens vertraging van het gemeentehuis)
om 15.30 zijn we dan naar de kerk gegaan( is ook vlotte loos verlopen)
Mijn peter heeft mij wel moeten weg gegeven omdat mn vader het niet kon doen.
Na de Kerk zijn wij foto's gaan trekken en de rest van de familie is dan terug naar ons thuis gegaan voor een hapje en drankje(wat normaal tussen de gemeenten en de kerk moest zijn)
We hebben wel een stukje gewandeld voor de foto's (was wel vermoeiend voor mij) (foto's heb ik nog nie)
NA de foto's zijn we dan naar de feestzaal gegaan voor de receptie en alles was gewoon af(ben echt blij)
Het eten daar was wel een beetje minder( we hadden bbq)
Het vlees was niet goed gebakken, maar daar kan hij eigenlijk niet veel aan doen wand de ene heeft het zo graag en de andere mag het goed uit gebakken zijn alle kom ik ga daar niet moeilijk over doen.
al de rest was goed.
Ik had aan mijn broer gevraagd voor het liedje van Bedankt lieve ouders te zingen verkleed en al.
Maar dat was niet zo goed gegaan( had een beetje stress)
MAar hij heeft het goed gemaakt door een ander liedje te zingen voor ons.
De openings dans was supper goed en het ging toch redelijk(aangezien met mn knie)
Ik heb wel met mijn papa kunnen dansen maar heel even (hij had een beetje hart zeer dat hij de eerste dans niet kon dansen bij bij , dus heb ik hem nog eens gevraagt op het laaste van een lieke)
Mijn broer heeft samen met mijn vrienden van de limburg een quize gemaakt,
Ik en mijn man moesten tegen over elkaar zitten en elk een schoen van elkaar geven en als ze een vraag stelde moesten we dan antwoorden met een van onze schoenen is het antwoord mijn naam moesten we mijn schoen ophoog doen en was het antwoord mijn man dan zijn schoen, winde wij moesten wij iemand van in de zaal aan duiden die een glas brier in eens leeg dronk was het fout dan moesten wij (een van ons 2uit drinken)
En JA hoor wij hebben gewonnen alle op 1 vraag na (1antwoord hadden we fout) dus 9/10 voor ons dus dat is goed hé
Onze dag was echt zo als we wouden (alleen een beetje warm in mn kleed maar had geen spijt)
Ik heb van mijn broer een puzzel gekregen dat ik in elkaar moet maken(wel nog geen tijd gehad er voor) met foto's van ons van op fb.
en 2 glazen vol met stukken van 2euro maar je kan ze er zo niet uit halen wand er zit een soort gel in en boven op gips.
Om 3uur is het feest op het einde gekomen (was er niet lastig om hoor)
Om 4uur waren we thuis en om 5uur lagen we in ons bedje wand de dag er na zijn wij vertrokken naar Amsterdam voor een weekje (tot vandaag)
de eerste nacht hebben we gewoon wat in de buurt van het hotel gebleven en dan uitgeslapen wand het was nodig.
IK heb me echt goed geamuseerd de dag zelf zoals onze reis.
Ik wil dan ook iedereen bedanken voor alle steun die jullie mij gegoven hebben en alle goede tips.
DANK JULLIE ALLE MAAL.
Hier heb je wat foto's



Mijn ventje die mij komt halen:




Mijn ventje aan de deur


Met de Familie op de foto( half toch)




Met onze getuigen in de kerk






Onze kus


In de feestzaal


Ik met mn 2Boezem vriendinnen van de Limburg (1ontbreekt)






Toen was mijn broer aant zingen voor ons


Ik met mn Peter voor de kerk




dat is voorlopig alles dak heb
de rest volgt


candy
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1980


Ne
28-9-2013
 Meld misbruik27-7-2013 23:33:48

Fijn dat jullie hebben kunnen genieten!




krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 10:06:32

Proficiat Candy,
Is dat nu al een week geleden dat jullie getrouwd zijn?
Het gaat toch snel he...
Hier nog 11 dagen op de teller.
Je straalde wel in jou mooie jurk.
Ik vind je er wel goed mee staan hoor.
Nog eens een dikke proficiat en geniet van jullie huwelijk.
Groetjes, Krista X



Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik28-7-2013 10:23:09

Proficiat! Een heel mooi kleed! Stond je goed. Zijn dat al de foto's van de fotograaf? Wie had je? Veel geluk samen!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-7-2013 10:46:09

Proficiat!!!!!!!!!!
Ik vind de kleur van je jurk wel mooi ze, perfect voor jou en ik denk je MAN ook want d trots loopt er af xxx
veel geluk samen



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik28-7-2013 10:55:12

Hey Candy,

bedankt voor je leuke verslagje. Ook fijn dat je de dingen die minder vlot zijn gegaan door de vingers kan zien, ik weet niet of ik dat ga kunnen :-s

Ik vind je kleed heel mooi!!! Zeker als je weet wat de geschiedenis is van je kleedje, sta je er echt prachtig mee! Een gedurfde kleur, maar je straalde!




Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik28-7-2013 11:52:33


Proficiat!!!! Jullie straalden!!



candy
20-7-2013
 Meld misbruik28-7-2013 12:35:23

@Jessica, deze foto's zijn getrokken door de familie van onze fotograaf heb ik nog geen gehad (maar onze foto graaf was mijn schoonbroer)
en voor al de rest dank jullie wel voor de complimenten



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik28-7-2013 12:48:47

hey candy eindelijk was al elke dag komen piepen voor je verslagje en jaja hier is het eerst en vooral dikke proficiat en je kleed was super mooi en je bruidsboeket super mooi je haartjes zatten perfect echt je was super mooi veel geluk samen



candy
20-7-2013
 Meld misbruik28-7-2013 21:52:30

@ Fabienne,
Thx , Ja ik wou eerst proberen voor de zondag er al iets op te zetten maar we hadden al zo weinig geslapen en moesten onze trein halen enz dus daarmee da het een weekje later is.



Ons openingsnummer was : http://www.youtube.com/watch?v=8d9XF3qhowA&feature=share



candy
20-7-2013
 Meld misbruik28-7-2013 22:20:28

https://www.facebook.com/candytimo.schuermansdegreve/media_set?set=a.372636129529037.1073741828.100003479606770&type=3
Voor wat meer foto's van ONZE dag dat Onze familie heeft getrokken



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik30-7-2013 13:12:24

Proficiat en heel veel geluk gewenst!!!
Jullie straalden en je had een mooi kleedje aan, het stond je prima!

Groetjes



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik30-7-2013 17:36:22

Het kleed paste je prachtig en de combinatie met het bruidsboeket maakte het helemaal af! Veel geluk in je verdere huwelijksleven. Fijn dat je hebt kunnen dansen en alles goed verlopen is!



viki
18-10-2013
 Meld misbruik2-8-2013 15:27:40

Hey meid;

jullie straalden, wat een mooi kleedje.
Proficiat!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...