Terug naar overzicht
Hallo, ik kan je geen tips geven, ben zelf nog niet zwanger ofzo. Maar wil jou en je vriend een hele grote proficiat toewensen. Elise
Ook van mij een heel dikke proficiat!!Ik denk dat de grootste tip zal zijn: genieten, genieten, genieten! Zowel van je zwangerschap, de voorbereidingen en de dag zelf!Groeten,Lobke.
Hoi,Ne dikke proficiat, tof dat je dit met ons wilt delen. Ik wens je alvast heel veel plezier met jullie voorbereidingen van den trouw en natuurlijk met de zwangerschap. Debrareeds 114 dagen getrouwd
HoiEerst en vooral proficiat met de zwangerschap en met het huwelijk, natuurlijk.Ik vind het heel leuk om te lezen dat je vijf maanden zwanger zal zijn op je trouwdag. Ik zou zelf ook graag zwanger zijn op mijn trouwdag. Ik sprak daar reeds met enkele vriendinnen over en de reacties zijn verschillend. De meeste staan daar eigenlijk niet zo positief tegenover.Toch hoop ik dat het lukt. Wij zullen er een paar maanden voor de huwelijksdatum voor gaan.Groeten
Hoi P,Waarom staan je vriendinnen niet positief tov een zwangerschap op je trouwdag? Ik zou het ook leuk vinden, maar heb er nog met niemand over gepraat...Groetjes,Caroline
PROFICIAT met je zwangerschap!Probeer ervoor te zorgen dat je die dag toch nog voldoende kan rusten, want een zwangerschap is best vermoeiend. Verschiet niet dat je nadien harde buiken hebt, ja zelfs op 5 maand, en redelijk wat krampen. Niet panikeren, is volstrekt normaal, zeker na zo'n intense dag. Ik hoop voor jou dat je niet heel de dag misselijk bent en dat je kan genieten van je dag. Mss vind je wel meer "lotgenoten" op www.9maand.com (er is zelfs een heel topic over denk ik) of www.zappybaby.be .Groetjes,pas mama
Hey,Dikke proficiat! Als je zin hebt om te komen babbelen: op zappybaby hebben een aantal ex-wijtrouwers een forumpje geopend! De meesten onder ons zijn dit jaar getrouwd en sommigen waren ook zwanger op 't moment dat ze trouwden. Dus ervaringsdeskundigen :-)Kom gerust eens kijken (zappybaby.com en dan bij Zwangerschap zoeken naar 't item 'zwangere ex-wijtrouwers').Groetjes,Sylviegetrouwd op 11/03/06 en eerste baby verwacht tegen 06/03/07!
Proficiat!Het belangrijkster is: genieten! Zelf heb ik al een baby, allez peuter eigenlijk, die op het moment dat we trouwen 19 maanden zal zijn. We hebben dus al een bruidskindje (het mooiste van de wereld :-) ). We zijn stilaan aan een 2° aan het denken, maar ik probeer me toch nog wat in te houden tot net na de trouw. Moest er ondertussen toch iets op komst zijn, dan zullen we daar heel blij mee zijn! Zoals de vorige reactie van Sylvie: kijk zeker eens op Zappybaby. Daar heb ikzelf veel aan gehad tijdens mijn zwangerschap, en erna. Nogmaals gefeleciteerd en succes!GroetjesMarleen
hey,wij trouwen binnen 3 weekjes op 16/02 en dan ben ik 30 weken zwanger dus zo zie je maar dat het toch nog meer voorkomt dan jezelf zou denken. Ikzelf had altijd gezegd trouwen met een dikke buik nooit en zie dan ben ik 7mnd ver,ok e er zit een gegronde reden achter waarom.Dus bij deze heel veel succes op jullie trouwdag en geniet er maar van met jullie drietjesAnnabel