Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat ...

  25-7-2013 10:24:44
wat heb je allemaal nodig voor de trouw???
of wat kan je allemaal gebruiken voor de trouw...
heb zo een gevoel dat ik vanalles vergeet of over het hoofd zie...
de man is meestal tevreden wat de vrouw kiest en beslist maar als je dan iets over het hoofd ziet is dat niet zo leuk...
kun je zoveel mogelijk dingen op noemen wat ik kan of moet hebben
misschien maak ik me zorgen om niets :)
alvast bedankt

Audrey
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1777


Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik25-7-2013 11:06:41

Goh Audrey, da's maar wat je zelf belangrijk vindt he.
Ik zal opnoemen wat ik zoal gekocht heb voor wat inspiratie:

-versiering voor de auto, 'just married' slippers voor op huwelijksreis via trouwartikelen.nl
- gastenboek via drukker
- twee rieten mandjes en toiletspulletjes om in de toiletten te zetten voor de gasten
- kaders om tekstjes in te steken (voor bij toiletmandjes - gastenboek - fotohokje)
- mand geleend om bellenblazers en snoepjes in te steken voor de kindjes
- 2 zinken emmertjes om rozenblaadjes in te doen voor onze bruidskindjes
- praktische dingen: blarenpleisters, make-updoekjes, muntjes, extra hemd voor de bruidegom voor 's avonds, veiligheidsspelden (voor mij voor mijn zware sleep extra steun te geven 's avonds)
- manchetknopen met initialen voor mijn hubbie-to-be via www.manchetknopenonline.be
- ev juwelen voor jezelf
- kadootjes voor mijn kindjes
- windlichten voor onszelf en onze ouders via www.kaars-met-foto.be
- gegraveerde pennen voor onze getuigen via www.penshopbelgie.be
- enveloppendoos (zelf gemaakt)
- platte schoenen voor tijdens onze fuif
- bord 'Hier komt de Bruid' wordt door mijn papa gemaakt
- brillen, hoeden, kransen, ... voor bij ons fotohokje.
Zo'n prullen, alsook de kaders en rozenblaadjes enzo heb ik allemaal bij de Action gekocht.

Zo, hopelijk ben je er iets mee.
groetjes





Audrey
13-9-2013
 Meld misbruik25-7-2013 11:17:55

dat noem ik al eens een lijstje ze meteen is beginnen leze ze :)



anke
24-5-2014
 Meld misbruik25-7-2013 11:44:27

@ Vanessa, en waren het goede manchetknopen? Want ze kosten toch 60euro?
Wou zoiets ook wel als cadeautje geven.



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik25-7-2013 12:07:26

ja ze zijn heel mooi, ben er heel tevreden mee.
Heb veel sites vergeleken en als je deftige manchetknopen wil, kan je niet veel goedkoper gaan. Reken wel op een aantal weken levertijd.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik25-7-2013 13:25:40

Hèhè, ik trouw zaterdag en buiten een paar oorbellen voor mezelf heb ik eigenlijk niets gekocht uit dat lijstje. 'Nodig' zou ik die dingen dus niet noemen... Wel leuk. :-) Maar geen dingen om je zorgen over te maken als je ze niet hebt.



Audrey
13-9-2013
 Meld misbruik25-7-2013 13:52:29

awel das het probleem juist de ene schaft zich super veel aan de andere houd het basic
daarom zo een paar dingen die je zeker nodig hebt is wel leuk voor te zien dat ik niets over het hoofd heb gezien



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik25-7-2013 19:36:25

Nodig?

Twee mensen in 't gemeentehuis die willen trouwen.
En een schepen of iemand van 't gemeentehuis die jullie wil trouwen.
En eventueel twee ringen.

Al de rest is eigenlijk bijzaak ;).

Hier nog wel wat tijd, maar ik weet nu al dat ik trouw zonder veel "tirlantijntjes". Ik kan en vooral wil daar echt geen geld aan geven.



Audrey
13-9-2013
 Meld misbruik26-7-2013 7:54:10

hallo martine
ik ben van dezelfe gedachten
want voor je het weet ben je echt veel kwijt aan je trouw
ok je trouwt maar 1 keer maar toch al men geld wil ik er ook niet aan verspillen
deze dingen staan nu op mijn lijstje:

Wet, Kerk, Zaal, Tafel schikking: NIET OK (nog tijd), DJ, liedjes, uitnodigingen, bedankjes, mandje en rozeblaadjes, misboekje, Draaiboek: NIET OK, klein beetje decoratie zaal, ballonnen binnen en buiten, tafelnamen, wegwwerpcodakjes, enveloppendoos, gastenboek, ringen en rinkussen, snoepzakjes kindjes, auto's (nog in wacht), Kaars: NIET OK, Lindjes auto’s: NIET OK, Boeket, Kaartjes weg aanduiding, cadaeu getuigen, Cadeau ouders: NIET OK, Speldjes haar: NIET OK, KLEDING + ACCESSOIRES (enkel nog tasje en juwelen)

maar dan weet ik nog dat er dingen zijn die ik vergeet
zal wel over kleine dingetjes gaan maar soms lees ik hier echt dingen dat ik denk ale meen je da nu da ook ofwa...




Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik26-7-2013 8:22:12

Mijn mama had ook nog een "noodtasje" mee. Met medicatie, blarenpleisters, klein busje haarlak en extra speldjes maar ook sluitspelden en naald en draad. Alles is wel ergens van pas gekomen. :)



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik26-7-2013 9:31:41

Ik heb heel lang gezocht naar een betaalbaar bruidstasje , en eindelijk toch één gevonden . als je interesse hebt , het mijne staat te koop

http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/bruidstasje-159343817.html?adnr=&store=&bedrag=&doel=%2Fbeheer%2F&bewaar=



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik26-7-2013 12:56:17

Ik zou, net zoals Marieke zegt, een noodkit voorzien met medicatie, deo, sluitspelden, ev. wat make up, ... Dat ga ik ook doen :-).



Audrey
13-9-2013
 Meld misbruik29-7-2013 10:51:40

echt het zijn die klien dingen die het hem doen!!! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...