Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau's getuigen + ouders

  24-7-2013 12:48:56
Wij hadden graag onze getuigen (4 personen) een 'persoonlijke' bedanking gegeven.
We dachten aan een champagnefles met een persoonlijk etiket (foto van ons) op en daaraan hangt een houten hart met een gegraveerde kleine tekst op om ze te bedanken.

Is dit een cadeau dat je kan geven aan de getuigen of wordt er meer van verwacht?
Voor de ouders wilden iets gelijkaardigs doen maar dan een grote bos bloemen voor de moeders en een magnumfles voor de vaders.

Tine
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1142


Tine
7-9-2013
 Meld misbruik24-7-2013 12:53:22

Bedankt Zus voor je volste vertrouwen in onze liefde en om hiervan te getuigen...
Klopt die zin?! =)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-7-2013 14:15:42

Wij hebben ook gepersonaliseerde flessen gegeven, geen klachten gehad ;-)



debora
18-7-2014
 Meld misbruik24-7-2013 17:07:51

Wij gaan de ouders ook gepersonaliseerde flessen geven, maar dan met een kaartje aan dat ze nog een foto met kader mogen kiezen van den trouw!

Voor de getuigen dachten we meer aan een bongobon, kunnen ze echt nog iets mee doen he! En misschien nog een kleine foto van onze trouw met bedankt nadien. Daar zijn we nog niet helemaal uit...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...