Terug naar overzicht
Hallo,wij gingen deze namiddag naar kris baele nav een advertentie in de krant met de vermelding van 'juwelenontwerper'. Toch waren we enigszins teleurgesteld...Er waren voor ons 3 klanten, dus we dienden efkes geduld te hebben. 2 andere klanten waren trouwkoppels die net als ons trouwringen kwamen passen. De andere klant deed er heel lang over om te beslissen wat ze zou kopen, te begrijpen hoor... toen het eindelijk aan ons was, na drie kwartier wachten, kregen we te horen dat wij geen trouwringen konden proberen zolang de twee andere koppels bezigbleven met passen, want ze hebben alle ringen in maar 1 exemplaar... en trouwringen kiezen, dat doe je niet in een kwartiertje he... als troostprijs kregen we een glaasje schuimwijn... toen we vroegen of ze ringen van nico taeymans hadden zij de verkoper dat hij dat niet wist... we waren niet echt te spreken over de service, na lang wachten zijn we uiteindelijk vertrokken zonder te passen... nie zo'n leuke ervaring dus. maar de ringen hebben we nooit van dicht gezien, dus kan ik niet zeggen of ze mooi waren of niet. alleen leken ze ons wel heel traditioneel... misschien gingen wij langs op het verkeerde moment? groetjes
Hey Veerle,Als je geïnteresseerd bent in ringen van Nico Taeymans, moet je gewoon naar zijn winkel in Antwerpen gaan.Ze zijn daar super vriendelijk. Toen wij daar waren, zat er ook een ander koppel ringen te passen. En de dozen met ringen die zij bekeken hadden, werden gewoon aan ons gegeven. Het was ook heel toevallig dat wij daar waren. We waren nog niet van plan om daar binnen te gaan. Maar je weet hoe dat gaat hé. Wij hebben dat ook zo gezegd en toch mochten we al kijken en passen. Ze hebben de referentie opgeschreven van de ringen die wij willen, maar we hebben nog niets besteld. We trouwen immers maar in de zomer en op acht weken heb je daar je ringen. Gewoon naar Antwerpen gaan dus, als het tenminste niet te ver is.
Hoi,Wij zijn in het weekend geweest dat zijn nieuwe zaak werd geopend. Wij hebben toen wel ringen kunnen passen, maar ze hadden maar 5 modellen of zoiets. Ik was niet overtuigd en mijn vriend ook niet echt, want die vrouw deed niet echt de moeite om dingen te tonen of te zeggen. Er kwam niks anders uit dan "wat mooi aan je vinger, want je hebt mooie lange vingers,.." CLICHé!!!Trouwens, ze zal zelf haar man niet afbreken hé!! Ik heb trouwens normale vingers maar zeker geen lange, dus dat trok ik al meteen in twijfel, wij vonden allebei de ringen heel breed. Natuurlijk wordt er gemaakt wat je zelf wilt, maar fijnere ringen heb ik van hem nog niet gezien. Ondertussen heb ik ringen gezien van Wim Meeussen en(Antwerpen) en vind die echt even mooi.Groetjes
wij trouwen in maart en hebben toch wel onze keuze van ring gevonden bij Kris Baele. wij hebben gewoon gebeld en een afspraak gemaakt zodat we in alle rust en tijd weliswaar de ringen konden bekijken. ik begrijp best wel dat als je er zomaar binnenvalt, je even moet wachten. je ziet maar hé