Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste loodjes

  23-7-2013 22:36:43
Nog 3 dagen en het is zo ver! Niet te geloven! Ik heb hier zoveel verslagjes gelezen van die laatste dagen en dacht, goh van ons is het nog zo ver weg. Maar nu is het ook al zo ver!

Zijn er hier nog 27 juli bruidjes?

Helaas verlopen de laatste dagen niet zo vlekkeloos. Vrijdag ziek geworden. Snot, hoest en zere keel. Direct naar de dokter gegaan, heb antibiotica gekregen voor zekerheid. Vandaag heb ik bijna geen stem meer. Hopelijk is het gedaan tegen zaterdag.

Kennen jullie zo geen wondermiddeltjes voor verkoudheden en stemverlies?

En daarbij komt nog veel rugpijn. Ik heb al 3 jaar heel veel last van mijn rug, neem zware pijnstilling enzo. Maar nu lig ik zelfs heel veel wakker 's nachts van de pijn. De kinesiste zei misschien een ontsteking, dus neem nu nog een ontstekingsremmer erbij. Hopelijk verbetert het toch nog tegen dan.

We zijn ook nog op zoek naar onze openingsdans? Enige tips?

Vele groetjes van een nerveus bruidje!

Evy
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1375


Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik24-7-2013 8:57:37

Wondermiddeltje tegen verkoudheid: kippensoep! Werkt echt :) En thee van verse salie :)
Maar algemeen lijkt 't mij dat je vooral last hebt van vermoeidheid, met de rug die opspeelt en de stem die weg is... Dus ik hoop dat je alle laatste dingen al geregeld hebt zodat je de komende 3 dagen nog wat kan uitrusten... Neem eens een paar uurtjes om jezelf te (laten) verwennen, ook goed tegen de zenuwen!
Openingsdans kan ik je niet direct mee helpen, aangezien dat toch vooral een persoonlijke keuze is... Kies een liedje dat jullie goed kennen en dat voor jullie een speciale betekenis heeft!
Geniet van jullie dag zaterdag! xxx



margot
7-9-2013
 Meld misbruik24-7-2013 9:41:36

voor keelpijn maakt men mama altijd verse citroenen sap ( warm..:-))



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik24-7-2013 10:56:10

Wondermiddeltjes ken ik niet ( behalve idd de het warme citroensap ) Maar onze openingsdans was Never tear us apart van INXS Beterschap meid !



mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-7-2013 12:25:13

Wij trouwen ook nu zaterdag. Buiten een puist op m'n kin gelukkig geen al te grote problemen (en die puist krijg ik ook nog wel weg met alle dagen Inotyol smeren...). Openingsdans hebben we vorige week eindelijk definitief gekozen na vijf keer van gedacht te veranderen, dus ik zal jou eens de nummers geven die het net niet haalden:
- For Me Formidable van Charles Aznavour (vind ik nog steeds een heel leuke tekst en een heel vrolijk nummer, en ook wel leuk om op te dansen, maar het ging net niet zo vlot als het nummer dat we nu hebben).
- L.O.V.E. van Nat King Cole (vind ik ook nog steeds prachtig, maar net ietsjes te traag of niet vlot genoeg voor het tempo dat wij wilden).

Mooie tragere nummers (maar wij wilden geen slow):
- Loving you van Minnie Riperton
- Close to you van The Carpenters

Spijtig dat je zo ziek bent. Die keel komt waarschijnlijk wel goed met veel rusten, probeer echt veel te slapen (dat helpt bij mij meestal het beste). Die rug en ontstekingsremmers, da's wat minder natuurlijk. Ga de dag zelf tussendoor regelmatig zitten, want lang rechtstaan zal er waarschijnlijk geen goed aan doen? Forceer je niet... Ik heb een paar maanden geleden artritis op beide enkels gehad, een week of zes met veel pijn rondgelopen, en ook ontstekingsremmers van reumatoloog gekregen (Meloxicam). Ik ben nu gelukkig een maand geleden mogen stoppen met die medicatie en de klachten zijn niet teruggekeerd. Was echt bang dat ik op mijn feest amper zou kunnen gaan en helemaal niet kunnen dansen, maar het ziet er goed uit. Hopelijk betert het bij jou ook nog tegen zaterdag. Misschien eens goed laten masseren? Als je je suf voelt door de medicatie, misschien de dag zelf eens een dagje overslaan? Ik was in de periode met medicatie opvallend minder fit dan nu...



Catherine
27-7-2013
 Meld misbruik24-7-2013 12:40:29

Voor ons is het de 27ste ook zover. Spannend. Zitten jullie allemaal ook zoveel naar het weerbericht te kijken? Ik zal blij zijn als het eindelijk daar is!



Katrien
27-7-2013
 Meld misbruik24-7-2013 16:51:54

Dat weer... ik hoop vooral dat het overdag droog is!

We hebben juist de tafeldecoratie in elkaar gestoken. Hopen dat de bloemetjes het tot zaterdag volhouden. Ze staan wel in een koele kelder...

Nu nog ff genieten en rusten voor de grote dag!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-7-2013 17:56:45

Ons feest is zelfs in een koele kelder (toch niveau -1, met patio rondom die daglicht binnenbrengt). We zijn er deze middag geweest en het was er echt lekker van temperatuur. We zullen kunnen dansen zonder al te hard te zweten!

Laarzen en paraplu staan wel op mijn lijstje voor fotoshoot (we hebben wel binnen- en buitenlocatie voorzien).

Onze receptie kan ook binnen of buiten, waarschijnlijk wordt het binnen voor de zekerheid.



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik24-7-2013 22:14:10

Hier ook een 27 juli bruidje!
Ik ben hopeloos op zoek naar witte paraplu's!
Wie kan me helpen? Waar vind ik dit nog voor zaterdag?
Hopelijk zitten de weergoden ons mee!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik25-7-2013 12:52:22

En Evy? Al een openingsdans gekozen? Wij gaan die van ons vandaag eindelijk nog eens oefenen (ik hoop dat het ervan komt, nog vanalles te doen). Ik trek zo meteen mijn jurk nog eens aan om te kijken hoe hoog ik m'n sleep moet opsteken om er vlot mee te kunnen dansen.



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik26-7-2013 10:19:49

Hallo,

Iedereen bedankt voor de tips!

De verkoudheid is ondertussen al beter, maar nog niet volledig over. De huisarts heeft een kleine hoeveelheid cortisone voorgeschreven. Heb het wel niet volledig genomen, want bang voor opzwellen, rood gezicht,...

De openingsdans is ook beslist. Het wordt Ti amo van Umberto Tozi.

Hehe ik ga vanavond ook nog eens mijn kleed aandoen om te kijken dat alles goed is en er nog eens mee rond wandelen. :)

Jaja nog één keer slapen en het is zo ver!! Niet te geloven hé!

Het is hier juist beginnen regenen en onweren. Hopelijk koelt het nu wat af, maar morgen toch een stralende zon, maar niet zo warm hopelijk.

Aan alle bruidjes voor morgen, heel veel succes gewenst en alvast een dikke proficiat!!! Ik duim voor iedereen voor mooi weer en een prachtige dag!!!!

Zijn er nog bruidjes die bij hun ouders gaan slapen vanavond?


Groetjes!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik26-7-2013 10:28:32

Onze teller staat hier ook op 13 uren ipv dagen! Ik ga niet bij mijn ouders slapen, maar ga me daar morgen wel aankleden en dan komt mijn aanstaande me daar ophalen.

Gisteren ontdekt dat we een genodigde vergeten op de tafellijst te zetten waren (nadat we de dag ervoor al drie afzeggingen kregen). Gelukkig zien we dat nog op voorhand en niet op de dag zelf als die persoon voor je neus staat... Net doorgegeven aan de zaal, en ze zeiden dat wij zeker niet de enigen waren die de laatste dag nog iemand afzeggen of toevoegen. Gisteren ook van een kennis gehoord dat zij de dag zelf nog afzeggingen hadden... dat zou wel spijtig zijn, maar ik ga het niet aan mijn hart laten komen!

Geniet er van!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...