Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal regio Gent

  5-8-2003 8:45:25
Op 24 april 2004 trouwen wij en zouden graag een feest geven, maar ik heb geen zin om 5 uur te tafelen, liever dus een soort buffet(receptie) en daarna het dansfeest, weet er iemand een leuke locatie?
alvast bedankt, Sandy

Sandy
24-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1946


Nancy
10-9-2003
 Meld misbruik6-8-2003 9:28:57

Hoi Sandy,wij trouwen op 10 september 2003 en kozen voor het hotel de lourdes te Oostakker. Daar kan je zowel een buffet als een menu samenstellen voor je gasten. Wat ook nog leuke locatie's zijn in het gentse zijn:Braemhof in Gentbrugge. Salons van thuynen in Destelbergen en het hof ten Bossche in heusden. In welke regio van gent woon je precies??? Kan je dan iets meer en specifieker helpen.
Alvast nog veel plezier met de voorbereidingen.
Liefs Tyco



Sandy
24-4-2004
 Meld misbruik6-8-2003 14:49:06

Hoi Tyco, alvast bedankt en veel geluk met je komend huwelijk. Wij wonen regio Gent-Arsenaal op de Brusselsesteenweg, het Braemhof ligt dus om de hoek en had ik ook al als mogelijkheid gezien, maar hoe meer keuze hoe beter. groetjes Sandy



bart
30-12-1899
 Meld misbruik18-8-2003 20:40:40

ik moet eerst en vooral proficiat wensen aan jullie.i.v.m.de keuze van de zaal moet ik je melden dat inderdaad het braemhof niet slecht is maar het is zeker niet goedkoop,wisselvallig van hoeveelheid en het eten kan er heel lang duren maar de bedienning is wel goed.



bart
30-12-1899
 Meld misbruik18-8-2003 21:18:42

Als je een feestzaal neemt of boekt,luister dan hoe het zit naar de discobar toe met of zonder.Als je kan neem dan zonder want een deel van het bedrag voor de discobar is een percent voor de zaal.Indien je nog geen discobar hebt neem dan PARTYSOUND.die is uit wetteren en dat is er ene die jaren dj was in een groep en sinds kort zelfstandig is.hij is megatof en niet duur,en maakt er heel veel werk van.als je zijn nr wil:0476-56.89.87 en echt het was tof op ons feest




27-6-2003
 Meld misbruik25-8-2003 14:56:16

hallo, wij gaven ons feest bij braemhof en ik kan het jullie zeker aanraden, het was dik in orde



kristien
30-12-1899
 Meld misbruik6-9-2003 19:46:46

een goede locatie is ook het scheldehof in schoonaarde of pauwkenshof te destelbergen.In deze beide zalen kan je feesten voor elk budget.De bediening in beide zalen is ok en tof personeel.



Marjolein

 Meld misbruik2-10-2003 15:59:26

hallo,

wij trouwen op 18 september 2004 in zaal valkenbulcke te Merendree (Nevele). De zaal ligt heel afgelegen, maar heel rustig. Er is een tuin bij en de mensen zijn echt heel vriendelijk. heb al veel goeie reacties gekregen van mensen die daar al geweest zijn en een buffet is zeker mogelijk! ze zijn absoluut ook niet zo duur.
je kan eens kijken op www.valkenbulcke.be



Stijn
3-3-2005
 Meld misbruik10-12-2003 15:55:04

iets heel aparts: hotel Monasterium Poortackere, is een oud klooster, waar men een hotel van heeft gemaakt en een feestzaal. Gelegen in centrum: oude houtlei Trouwfeesten gebeuren in de oude kerk van het klooster. Alles zeer mooi en verzorgd!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info