Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Puuuuuur genieten!

  21-7-2013 22:01:47
Hey ladies and gents! Even een snel berichtje met de link naar het filmpje dat Jarne maakte; http://www.jdes.be/wordpress/portfolio-2 Verslag en co volgen maar hubbie and I zijn te druk bezig met nagenieten! :-)

Jessie
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1825


Jente
26-10-2013
 Meld misbruik21-7-2013 22:28:58

Leuk filmpje! Was dat je papa die het precies even moeilijk kreeg in de kerk? Geniet nog maar na van julie dag!



natascha
14-6-2014
 Meld misbruik22-7-2013 10:17:09

Heel leuk filmke. Geniet nog volop.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-7-2013 10:19:21

Oh, leuk filmpje!!! Dikke proficiat!



Fien
29-5-2013
 Meld misbruik22-7-2013 10:41:59

Mooi!!! Zijn jullie hier tevreden van?? Ik ben aan het twijfelen om dit ook te doen... Hadden jullie ook die babbelbox? Wat is dat dan juist?



Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik22-7-2013 18:52:17

Leuk filmpje :D
wij hebben ook Jarne als videograaf dus we zitten wel safe eh :D



Jarne

 Meld misbruik27-7-2013 20:29:21

Fien,
Wij werken met een live-gastenboek systeem, wij halen mensen van tafel en doen er op een mooie locatie (bijzaaltje, lege ruimte van receptie, bij mooi weer buiten in de tuin van de zaal, etc) een kort gesprekje mee van 5 minuten. We laten het koppeltje die aan het woord is een kaartje trekken met vragen op, die vragen worden door ons gesteld. Na de openingsdans zetten we een camerasysteem ter beschikking zodat wel iedereen die wilt een woordje kan zeggen zonder dat er vragen gesteld worden, maar uit ervaring blijkt dat dit meestal té onnozel (/zat) is en niet echt bruikbaar ... We werken dus met beide systemen, voor elk wat wils dus. Dit is een gratis dienst, echter doen wij dit alleen als er geen sketches, powerpoints en dergelijke voorzien zijn op het avondfeest (we moeten keuzes maken met filmen).



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik5-8-2013 8:05:12

Naomi en Fien, wij zijn zééééér content!
Jarne en Patrick zijn allebei zeer professioneel, vriendelijke mensen, echt super!
Mijn schoonzus was al in paniek toen ze hoorde dat we 'n videograaf hadden maar ze gaf nadien toe dat ze 't grootste deel van de dag niet gemerkt heeft dat er een camera meevolgde :-)
Jente, 't was mijn schoonvader, mijn papa is helaas al zes jaar overleden, maar die zat ook wel mee te volgen en te lachen, ben ik zeker van!
We zijn net terug van onze honeymoon, dus ik ga hier eens aan mijn verslag beginnen se :-)



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik13-8-2013 17:25:26

Leuk filmpje! Jullie waren de ganse dag aant lachen, net als wij. Het leek ook voor jullie een prachtige dag
Geniet nog maar lang na van deze mooi dag en van de mooiste momenten! xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info