Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen bruidegom

  20-7-2013 21:48:17
Dag allemaal,

met nog 54 dagen op de teller is alles zo goed als bijna rond. Enkel de schoenen voor mijn wederhelft vormen nog een struikelblok.
Weet er iemand adresjes voor mooie schoenen??? Liefst regio Oost- en West-Vlaanderen.
Komende dinsdag gaan we ervoor.

Alvast bedankt

Delphine

Delphine
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1286


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik20-7-2013 22:53:23

Van look in zandhoven ... Als je ze daar niet vindt, dan weet ik het ook niet meer :) Helaas niet in je richting ...




Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik21-7-2013 0:26:35

Wij hebben de schoenen van mijn toekomstige gekocht bij Snoeys, ik denk dat dat een keten is, dus misschien ook een filiaal in jouw buurt? Vrij veel keuze en redelijk geprijsd vonden wij... Succes!

PS Respect dat schoenen het enige zijn dat je nog moet regelen, ons to do lijstje is nog héél veel langer



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik21-7-2013 0:28:20

OK, het is blijkbaar een keten met meerdere winkels, maar enkel in de kempen dus daar ben je niet veel mee...

Succes met de zoektocht!



Delphine
13-9-2013
 Meld misbruik21-7-2013 0:50:25

Toch bedankt, Alexandra.Er staan nog een aantal dingen op de agenda, hoor.
Maar dat is iets waar we momenteel wat op vastlopen omdat we al veel winkels bezocht hebben maar zonder resultaat, helaas.
We gaan ervoor!




Jente
26-10-2013
 Meld misbruik21-7-2013 22:13:46

Bij van bommel in brugge hebben ze ook veel schoenen voor onder kostuums. Daar ga ik binnenkort eens kijken.



Delphine
13-9-2013
 Meld misbruik26-7-2013 10:09:03

Bedankt voor de reacties allemaal. Hebben prachtige schoenen gevonden bij Labaere in Zottegem. De schoenen zijn prachtig!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info