Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eergisteren hier ingebroken

  20-7-2013 10:07:35
Wilde dit even kwijt Ik ben dan al wel iets meer als een jaar getrouwd, nog steeds gelukkig natuurlijk. Maar eergisteren gebeurde het allerergste. In klaarlichte dag werd onze achterdeur geforceerd en vond ik al onze kasten open en overhoop terug. Maar ik werden volledig overstuur toen ik zal dat mijn geliefde verlovingsring weg was. Net als mijn pandora armband met daaraan bijna al mijn cadeautjes die ik in de afgelopen 5 jaar van mijn man heb gekregen, ook mijn linea raffaelli trouwjuwelen (witte kralen oorbellen ketting en armband) zijn weg, onze 2 halve hartjes aan een ketting die we elke dag van ons samenzijn tot aan onze trouw gedragen en gekoesterd hebben zijn meegenomen, jade oorbellen die mijn papa na een lang verblijf in Canada speciaal voor mij had laten maken, en de swarovski oorbellen die ik van mijn mama gekregen had (zomaar), de ketting en armband ie ik van mijn zusje gekregen heb voor mijn 21 ste verjaardag. Naast al deze zeer persoonlijk stukken zijn ook al mijn supergoedkope juwelen zonder al te veel waarde weg. Ook de certificaten van onze trouwringen zijn weg maar die hadden we gelukkig aan en zijn nu de enige juwelen die we nog hebben. Al deze sentimenteel waardevolle stukken zijn nu in andermans handen, ik kan er niet aan denken wat er met met ze gebeurd. :'( :'(

Silke
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1556


Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik20-7-2013 10:15:20

Maar meid toch, hoe erg!!!!! Ik ken het gevoel, ooit bij ons ook ingebroken terwijl we lagen te slapen. Ik hoop voor jou dat de politie toch de daders zal vinden. Dikke knuffel!



KATRIJN
30-8-2013
 Meld misbruik20-7-2013 10:33:49

Veel sterkte Silke en Joost!!
Vind het echt vreselijk voor jullie! Vind troost bij elkaar!
Dikke knuffel
jullie nichtje xxx



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik20-7-2013 10:39:17

Zo erg!!! Ik ken het gevoel spijtig genoeg ook. Bij ons ging het over beeldmateriaal van bevalling en verbouwing en dan nog zaken die vervangen konden worden en die zullen wij ook nooit terugzien, maar ik hoop voor jullie dat alles alsnog terecht komt!!! Heel veel succes nog en hou jullie goed! Dikke knuffel



Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik20-7-2013 10:39:31

Oh nee toch... Heel veel sterkte! We duimen dat ze ze vinden hoor!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik20-7-2013 10:42:46

In de jaren tachtig is in ons huis ook ingebroken toen we met vakantie waren. Naast microgolf, videorecorder, stereoketen etc hadden ze ook alle juwelen meegenomen, waaronder oorbellen die ik voor mijn communie van mijn oma gekregen had, een hangertje dat ik van mijn oma gekregen had, gouden juwelen van mijn ma. Ze hebben de daders én de buit wel teruggevonden, maar de juwelen waren al gesmolten en verkocht... Spijtig, maar niks meer aan te doen.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik20-7-2013 10:44:37

Dat is echt zot worden als je dat ontdekt. Bij mijn ouders toen ik nog thuis woonde hadden ze ook ingebroken. Daarom hebben wij nu sinds een jaar een alarmsysteem. Het kan duur zijn maar (sentimentele) waardevolle spullen zijn dat wel waard. Hier in onze gemeente ook de ene inbraak na de andere. Het is erg gesteld tegenwoordig... En ook al vinden ze die mannen, die juwelen zijn al lang doorverkocht erg genoeg. Ze zijn specifiek op zoek naar goud omdat de goudprijs zo hoog staat. Ik kan er echt heel erg kwaad om worden! We hebben ook een kluis in huis voor alle waardevolle spullen. Ik moet er ni aan denken!



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik20-7-2013 19:51:11

ohhhhh dat is echt erg :-). Je huis voelt dan bezoedelt aan he. Heel veel sterkte en hopelijk vinden ze de daders!



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik21-7-2013 10:49:48

Ohnee, hoe erg !! Daar zou ik ook kapot van zijn...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...