Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Diamanten ring uitkiezen :p

  20-7-2013 9:14:51
Hey
Ik mag een ring uitkiezen :D
Welke zouden jullie aanraden? http://www.baunat.com/nl/ringen

Lies
19-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1078


mona
27-7-2013
 Meld misbruik20-7-2013 9:21:52

Ik zie liefst een solitaire.
http://www.baunat.com/nl/ringen/witgouden-diamanten-rin...

Maar ik denk niet dat wij kunnen helpen een ring voor jou te kiezen? Jij moet toch kiezen wat je mooi vindt, niet wij.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik20-7-2013 10:08:57

Ik zou voor mezelf de 2de kiezen



Selina

 Meld misbruik20-7-2013 12:05:11

Dat moet je aan je hand zien, vind ik.



Lieve

 Meld misbruik20-7-2013 14:15:51

Ik vind dat je dat ook eerst moet gaan passen.

Ik twijfel tussen een ring van Baunat; zo eentje met veel diamantjes of eentje van Wim Meeussen, maar dan organischer van vorm. Ik ga sowieso in beide winkels eens passen. Ik heb de voorkeur voor een smal ringetje dat me niet stoort. Verder hou ik niet van klauwzettingen, want dat blijft al eens haken in kledingstukken.
Onderstaand zijn mijn favorietjes. Of ik nu geelgoud of witgoud weet, dat moet ik ook nog aanzien.


Foto: Apart of samen ... 
Deze ringetjes zijn om verliefd op te worden !!

Foto: Wat is jouw lievelingskleur? 
Ringen in geel of wit goud, gezet met: Saffier Mandarine, Robijn, Rozequarts, Diamant, Citrien, Saffier en Zwarte Diamant.

0.30 karaat Diamanten Ring met Pavé R1



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik20-7-2013 17:06:06

Zoals hier al gezegd gaan wij je niet kunnen helpen omdat jij het moet dragen en jij moet kiezen wat je mooi vind. Veel succes met je keuze!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...